Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #1 Skrevet 14. oktober 2016 Har dere dobbelgarasje? Anonymous poster hash: c50e7...a9f
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #2 Skrevet 14. oktober 2016 Nei, vi har en carport og ingen garasje. Anonymous poster hash: b2aea...0f0
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #3 Skrevet 14. oktober 2016 Ja, heldigvis:) Anonymous poster hash: 9662f...fcf
Mandala Skrevet 14. oktober 2016 #5 Skrevet 14. oktober 2016 Nei. Den ene bilen er uansett for høy til å få plass i garasje. Hvertfall i vår.
QueeenBeee Skrevet 14. oktober 2016 #7 Skrevet 14. oktober 2016 Har ikle garasje, men en dobbel en står høyt oppe på prioriteringslisten. Er ikke et must, men hadde vært veldig godt å ha.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #8 Skrevet 14. oktober 2016 Nei. Har den nyeste bilen i garasjen (som regel står den utenfor) og den gamle bilen står alltid ute. Har plass til 5 biler i oppkjørselen så er ikke trangt Anonymous poster hash: 4e5af...fb9
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #9 Skrevet 14. oktober 2016 Takk for svar. Planlegger hus med integrert garasje, men har bare tegnet inn en enkeltgarasje. Men så har vi heller ikke to biler nå, men veldig godt mulig vi får det i fremtiden så litt usikker på hva vi bør gjøre.. Hi Anonymous poster hash: c50e7...a9f
Førstemann Skrevet 14. oktober 2016 #10 Skrevet 14. oktober 2016 Begge står ute. Har ikke plass til bil i garasjen... Men begge har motorvarmer, så er varmt og uten is når vi kommer ut om morgenen allikevel.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #11 Skrevet 14. oktober 2016 Enkel garasje. Bilen med motorvarmer bor ute. Anonymous poster hash: d1dc9...be1
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #12 Skrevet 14. oktober 2016 Dobbel garasje ja Anonymous poster hash: 8d1c4...32d
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #13 Skrevet 14. oktober 2016 Skal du bygge så bygget du med to! Koster ikke så mye mer og plassen kan du uansett bruke til hagemøbler etc. Bedre pris gir det også Anonymous poster hash: 13001...ceb
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #14 Skrevet 14. oktober 2016 Enkel garasje! El-bilen står inne, min bil står ute :/ Anonymous poster hash: 58ef1...aa8
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #15 Skrevet 14. oktober 2016 Man får aldri stor nok garasje! Har dere mulighet, så gå for dobbel! Anonymous poster hash: 4478e...cb9
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #16 Skrevet 14. oktober 2016 Vi har parkeringskjeller under huset vårt med plass til noen biler. Hadde uten tvil bygd dobbelgarasje! Anonymous poster hash: 53290...185
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #17 Skrevet 14. oktober 2016 Nei, ikke enda, men den vi skal bygge til våren blir dobbel, med bod i garasjens bredde bakkant og loft med mulighet for opphold og oppbevaring. Har dårlig med bodplass nå, så skal bli godt med betydelig mer lagringsplass. Anonymous poster hash: 9ab1e...844
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #19 Skrevet 14. oktober 2016 Skal du bygge så bygget du med to! Koster ikke så mye mer og plassen kan du uansett bruke til hagemøbler etc. Bedre pris gir det ogsåAnonymous poster hash: 13001...ceb Det vil jo bli dyrere med dobbel enn enkel. Er så mange ekstrakostnader hele tiden ved husbygging. Tenker litt på at det jo ikke engang er sikkert at vi får to biler. Huset virker også veldig svært med integrert dobbelgarasje. Hi Anonymous poster hash: c50e7...a9f
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #20 Skrevet 14. oktober 2016 Enkel garasje! El-bilen står inne, min bil står ute :/ Anonymous poster hash: 58ef1...aa8 Vi har også enkel garasje. Min El-bil står inne, og mannens bensinbil står ute Deilig for meg å slippe å skrape is. Haha Men hender jeg er snill og faktisk står opp litt tidligere og gjør det for han Anonymous poster hash: 4e5af...fb9
Hjertefru Skrevet 14. oktober 2016 #21 Skrevet 14. oktober 2016 Begge står ute. Har ikke plass til bil i garasjen... Men begge har motorvarmer, så er varmt og uten is når vi kommer ut om morgenen allikevel.Samma her. Har ikke motorvarmer da. Bare en bilvarmeovn vi setter på i bilen når det blir sprengkaldt. Noe det sjelden er her..
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #22 Skrevet 14. oktober 2016 To biler, en garasje. Men den er full av ting, så ikke plass til bil. Hadde dobbel garasje der vi bodde før, ikke plass til bil der heller 😅 Anonymous poster hash: f5122...a3d
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #23 Skrevet 14. oktober 2016 Skal dere bygge, så bygger dere selvsagt dobbel. Utgiftene er egentlig marginalt høyere ved å bygge dobbel, siden det er oppstartskostnaden som er høy, det samme gjelder egentlig materialer, det er ikke mengden som koster, liksom. Anonymous poster hash: b0a83...a82
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #24 Skrevet 14. oktober 2016 Nei. Bare en carport og en stor gårdsplass. Men blir nok til at vi bygger et overbygg til. Er litt strevsomt om vinteren å ha en bil ute i snøen. Anonymous poster hash: a3dbc...bc1
Superdolly Skrevet 14. oktober 2016 #25 Skrevet 14. oktober 2016 Ja, vi har dobbelgarasje og det er gull verdt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå