Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #26 Skrevet 12. oktober 2016 Det var stygt sagt. Nå såret du meg dypt. Der traff du en nerve! Anonymous poster hash: 194a7...34c Det er jeg sikker på 😂 kan du ikke finne på ting som ikke er så opplagte trolletråder da? Eller i det minste svare litt hyggeligere sånn at du ikke røper deg med det samme. Anonymous poster hash: 5fe73...c69
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #27 Skrevet 12. oktober 2016 Hun fikk smake en kvart hval-sjokolade. Er jeg en dårlig mor? Anonymous poster hash: 194a7...34c Altså.. Folk pleier å vente lengst mulig med å gi babyene sine sånt. De trenger det ikke, og de savner det ikke når de ikke vet hva det er engang. Det finner de tidsnok ut av. Hva er poenget? Og når du skriver om det her inne på denne måten vet du jo godt selv at babyen din faktisk hadde klart seg godt uten... Anonymous poster hash: 2dcee...73e
Gjest Antarctica Skrevet 12. oktober 2016 #28 Skrevet 12. oktober 2016 Eh.. driti ut.. jeg er hi. Anonymous poster hash: 194a7...34c Er vel noen helt andre som driter seg ut her. Du prøver bevisst å se om du klarer å provosere, men når du lykkes går du rett i strupen på alle andre.
Mostly Harmless Skrevet 12. oktober 2016 #29 Skrevet 12. oktober 2016 Det er sant Men jeg skrev sarkastisk, da. Klart jeg ga ungen sjokolade! Og jeg vet at det er fordi jeg er verdens kuleste mor, som driter i alle uskrevne regler hos dibbitcher Anonymous poster hash: 194a7...34c De fleste reglene her på dib er vel nedskrevet til det kjedsommelige, og det er ikke akkurat som du løper noen risiko ved å være motstrøms på et nettforum. Du anser deg som verdens kuleste mor fordi du er så "klin kokos" at du gir babyen din sjokolade på tross av hva noen kan finne på å skrive på internett. "Verdens kuleste mor" ville gjort som hun ønsket uten å skjenke dib en tanke, og denne tråden ville aldri blitt laget.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2016 #30 Skrevet 13. oktober 2016 Var sjokolade du ga,ikke gift. Chill Anonymous poster hash: 178ad...755
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2016 #31 Skrevet 13. oktober 2016 Jeg har ikke kalt alle jeg er uenig med for det. Prøv igjen! Anonymous poster hash: 194a7...34c Alle var det du som la til, prøv igjen selv «» Anonymous poster hash: 5a66e...a0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå