Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #1 Skrevet 12. oktober 2016 Hun fikk smake en kvart hval-sjokolade. Er jeg en dårlig mor? Anonymous poster hash: 194a7...34c
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #2 Skrevet 12. oktober 2016 Patetisk å måtte skrive om det her.... Anonymous poster hash: 8e57e...0ee
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #3 Skrevet 12. oktober 2016 Synes ikke du er en dårlig mor,men jeg mener det er totalt bortkastet å gi sjokolade til en baby. Anonymous poster hash: 9127f...554
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #4 Skrevet 12. oktober 2016 Patetisk å måtte skrive om det her.... Anonymous poster hash: 8e57e...0ee Hvorfor det? Det som faktisk er patetisk er å kalle andre patetiske på et slikt grunnlag. Huff! Det er trist å lese slike kommentarer Anonymous poster hash: 194a7...34c
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #5 Skrevet 12. oktober 2016 Synes ikke du er en dårlig mor,men jeg mener det er totalt bortkastet å gi sjokolade til en baby. Anonymous poster hash: 9127f...554 Det var aldeles ikke bortkastet, hun likte det. En gang må være den første. Hun skal få masse kake i bursdagsselskapet sitt så tenkte at det gjør vel ikke noe med en smakebit nam nam Anonymous poster hash: 194a7...34c
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #6 Skrevet 12. oktober 2016 Det var aldeles ikke bortkastet, hun likte det. En gang må være den første. Hun skal få masse kake i bursdagsselskapet sitt så tenkte at det gjør vel ikke noe med en smakebit nam nam Anonymous poster hash: 194a7...34c Jeg mener at det er bortkastet å gi sjokolade til babyer og det står jeg for.For min del må du gjøre akkurat som du vil! Anonymous poster hash: 9127f...554
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #7 Skrevet 12. oktober 2016 Du er en elendig mor 😂 Forkastelig! Ungen kan jo få sukkersjokk. Anonymous poster hash: 9dcdb...1d3
Gjest Muji81 Skrevet 12. oktober 2016 #8 Skrevet 12. oktober 2016 Om du er en god mor kommer nok an på mye mer enn bare dette her. Men hva er poenget med å gi godteri til baby? Så hun skal kose seg? Hvorfor knytte kos til godteri før ungen er 1 engang... Min 1-åring ville vært i ekstase av masse bobleskum i badekaret. Sjokolade hadde blitt spist med like stor glede som mat generelt
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #9 Skrevet 12. oktober 2016 At jeg ikke tenkte på det :( Du er en elendig mor Forkastelig! Ungen kan jo få sukkersjokk.Anonymous poster hash: 9dcdb...1d3 Anonymous poster hash: 194a7...34c
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #10 Skrevet 12. oktober 2016 Jeg mener at det er bortkastet å gi sjokolade til babyer og det står jeg for.For min del må du gjøre akkurat som du vil! Anonymous poster hash: 9127f...554 Jaja, burugla Anonymous poster hash: 194a7...34c
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #11 Skrevet 12. oktober 2016 Hvorfor det? Det som faktisk er patetisk er å kalle andre patetiske på et slikt grunnlag. Huff! Det er trist å lese slike kommentarer Anonymous poster hash: 194a7...34c Fordi Hi gir inntrykk av å ønske å krangle om det med måten hun skrev det på. Bruker ikke svare surt her, men jeg er så lei av tråder som bare er ute etter å provosere. Om hun ønsker å lære sitt 11 måneder gamle barn så søte smakspreferanser så hun om det. Det vil følge barnet resten av oppveksten og livet, fordi det som læres så tidlig blir sittende. Anonymous poster hash: 8e57e...0ee
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #12 Skrevet 12. oktober 2016 Om du er en god mor kommer nok an på mye mer enn bare dette her. Men hva er poenget med å gi godteri til baby? Så hun skal kose seg? Hvorfor knytte kos til godteri før ungen er 1 engang... Min 1-åring ville vært i ekstase av masse bobleskum i badekaret. Sjokolade hadde blitt spist med like stor glede som mat generelt Fordi jeg ga sjokolade til 3-åringen som satt og så på Lillefot (istedet for på lørdag, for da skal vi noe annet), og så tenkte jeg at hmm.. jeg lar henne smake..! Akkurat som jeg lot henne smake potetstappe istad. Og pølse! FY F.EN, hørt om noe så ille? Anonymous poster hash: 194a7...34c
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #13 Skrevet 12. oktober 2016 Fordi Hi gir inntrykk av å ønske å krangle om det med måten hun skrev det på. Bruker ikke svare surt her, men jeg er så lei av tråder som bare er ute etter å provosere. Om hun ønsker å lære sitt 11 måneder gamle barn så søte smakspreferanser så hun om det. Det vil følge barnet resten av oppveksten og livet, fordi det som læres så tidlig blir sittende. Anonymous poster hash: 8e57e...0ee Eh.. driti ut.. jeg er hi. Anonymous poster hash: 194a7...34c
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #14 Skrevet 12. oktober 2016 Her skulle vi holde største godtefri til allefall 2 år. Men med nær slekt og lørdagsgodt 2 gang i mnd ble det vanskelig. Og da minste kom så fikk jo storesøster, så ikke så lett det heller. Men jeg hadde ikke gitt bare for å gi 😊 Uansett, 1 bit sjokolade 1 gang skader ingen. Men her inne må man ikke kaste søpla om ungen sover, henge opp klær mens ungen på 3 år bader, gi de noe som helst med sukker i før de blir tenåringer osv. Du kunne gjort hva som helst, noen hadde klart å kritisert likevel 😊 Anonymous poster hash: 9dcdb...1d3
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #15 Skrevet 12. oktober 2016 Her skulle vi holde største godtefri til allefall 2 år. Men med nær slekt og lørdagsgodt 2 gang i mnd ble det vanskelig. Og da minste kom så fikk jo storesøster, så ikke så lett det heller. Men jeg hadde ikke gitt bare for å gi Uansett, 1 bit sjokolade 1 gang skader ingen. Men her inne må man ikke kaste søpla om ungen sover, henge opp klær mens ungen på 3 år bader, gi de noe som helst med sukker i før de blir tenåringer osv. Du kunne gjort hva som helst, noen hadde klart å kritisert likevel Anonymous poster hash: 9dcdb...1d3 Det er sant Men jeg skrev sarkastisk, da. Klart jeg ga ungen sjokolade! Og jeg vet at det er fordi jeg er verdens kuleste mor, som driter i alle uskrevne regler hos dibbitcher Anonymous poster hash: 194a7...34c
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #16 Skrevet 12. oktober 2016 Høres ikke ut som du lurer på det, virker som du bare vil krangle. Gjør hva du vil, men spør du kan du kanskje droppe å kalle de som er uenige for burugler. Anonymous poster hash: 5a66e...a0b
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #17 Skrevet 12. oktober 2016 Høres ikke ut som du lurer på det, virker som du bare vil krangle. Gjør hva du vil, men spør du kan du kanskje droppe å kalle de som er uenige for burugler. Anonymous poster hash: 5a66e...a0b Jeg har ikke kalt alle jeg er uenig med for det. Prøv igjen! Anonymous poster hash: 194a7...34c
Gjest Muji81 Skrevet 12. oktober 2016 #18 Skrevet 12. oktober 2016 (endret) Fordi jeg ga sjokolade til 3-åringen som satt og så på Lillefot (istedet for på lørdag, for da skal vi noe annet), og så tenkte jeg at hmm.. jeg lar henne smake..! Akkurat som jeg lot henne smake potetstappe istad. Og pølse! FY F.EN, hørt om noe så ille? Anonymous poster hash: 194a7...34c Få deg en ryggrad menneske. Å provosere med vilje for å få bekreftet ditt bilde som god mor som er litt gææær'n er bare tragisk. Endret 12. oktober 2016 av Muji81
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #19 Skrevet 12. oktober 2016 Få deg en ryggrad menneske. Å provosere med vilje for å få bekreftet ditt bilde som god mir som er litt gææær'n er bare tragisk. Imens jeg får meg en ryggrad (som jeg forresten ikke ser relevansen til), så kan du kanskje få deg en utdanning så du lærer deg å lese det som står der. HAHA Snakk om å leve i sin egen verden. Men det blir vel sånn når man bikker 90 (profilbildet) Anonymous poster hash: 194a7...34c
Gjest Muji81 Skrevet 12. oktober 2016 #21 Skrevet 12. oktober 2016 Imens jeg får meg en ryggrad (som jeg forresten ikke ser relevansen til), så kan du kanskje få deg en utdanning så du lærer deg å lese det som står der. HAHA Snakk om å leve i sin egen verden. Men det blir vel sånn når man bikker 90 (profilbildet) Anonymous poster hash: 194a7...34c Jaja..og ellers har du det bra ser jeg.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #22 Skrevet 12. oktober 2016 Og dere biter på! Hahaha! Anonymous poster hash: 23964...dc0
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #23 Skrevet 12. oktober 2016 Du er i hvertfall usedvanlig uspiselig selv. Tåpelige menneske som heller bør få deg en hobby enn å spamme forumet med trolletråder. Anonymous poster hash: 5fe73...c69
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #24 Skrevet 12. oktober 2016 Du er i hvertfall usedvanlig uspiselig selv. Tåpelige menneske som heller bør få deg en hobby enn å spamme forumet med trolletråder. Anonymous poster hash: 5fe73...c69 Det var stygt sagt. Nå såret du meg dypt. Der traff du en nerve! Anonymous poster hash: 194a7...34c
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #25 Skrevet 12. oktober 2016 Rolig på Heddalsskogen i kveld? Anonymous poster hash: fe66f...8b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå