Gå til innhold

Eh hvor mange ganger PR.dag tisser dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

8-12 ganger kanskje? Ofte nok i hvertfall :-p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, skal vi se:

Morgning

Av og til før lunsj

Alltid minst en gang etter lunsj

Før jeg kjører fra jobb

Etter middag

En gang eller to utover kvelden

Før jeg legger meg

Så 7-8 ganger da på en normal dag. Tisser ikke om natten. Noen dager er det mindre, andre mer. I går f.eks. fikk jeg mensen og da renner alt vannet kroppen min har samlet opp ut igjen, så da var jeg på do minst 15 ganger og var også 1,3 kg lettere i dag tidlig enn i går tidlig :P

Anonymous poster hash: f418c...777
Skrevet

Hm, 3 ganger bare til nå. Blir nok minst 7 ganger pr dag. Men jeg skal til lege neste uke med et utfylt ark med tall på antall ganger og hvor mye tiss på ett døgn, så jeg syns det er et problem at jeg må for mye på do 😝

Anonymous poster hash: d95f2...011

Skrevet

Hm, 3 ganger bare til nå. Blir nok minst 7 ganger pr dag. Men jeg skal til lege neste uke med et utfylt ark med tall på antall ganger og hvor mye tiss på ett døgn, så jeg syns det er et problem at jeg må for mye på do

Om du går syv ganger iløpet av en dag anser jeg deg som heldig.

Pass på å ikke lage et problem av noe som ikke er det. Er nok av reelle problemer her i livet...

Anonymous poster hash: 4c058...495

Skrevet

Sikkert 10 ganger i døgnet, minst.

Anonymous poster hash: 8e368...7ee

Skrevet

Hm, 3 ganger bare til nå. Blir nok minst 7 ganger pr dag. Men jeg skal til lege neste uke med et utfylt ark med tall på antall ganger og hvor mye tiss på ett døgn, så jeg syns det er et problem at jeg må for mye på do 😝

Tror du må tisse mer enn 8 ganger i døgnet for å bli utredet for overaktiv blære...

Anonymous poster hash: 4992d...056

Skrevet

Rundt 15 ganger. Men så drikker jeg mye kaffe og vann også. 

Anonymous poster hash: f8987...d2b
Skrevet

Alt fra 3-8 er normalt har jeg lest. Jeg er nok nærmere 8. 6-7 tipper jeg. Men det er mest av (u)vane. Jeg må liksom alltid på do før jeg går ut, før jeg trener osv. Er redd for å skvette på meg.

Skrevet

Om du går syv ganger iløpet av en dag anser jeg deg som heldig.

Pass på å ikke lage et problem av noe som ikke er det. Er nok av reelle problemer her i livet...

Anonymous poster hash: 4c058...495

Jeg tror ikke det skjemaet jeg fikk kommer til å vise noe. Problemet mitt er i utgangspunktet følelse av å "måtte" tisse på seg. Kan knapt ha sex fordi jeg hele tiden tror jeg tisser på meg. Så fikk jeg skjema fra legen for å fylle inn antall ganger og dl tiss på et døgn. Det var vel det beste han kom på, men det er altså i utgangspunktet ikke antall toalettbesøk jeg sliter med. Beklager, det kom dårlig frem istad. Det er ulempen med å bare slenge inn et svar fra mobilen når man samtidig er delvis opptatt med noe annet.

Skrevet

Ca 4 ganger. Når jeg står opp, og ofte tisser jeg ikke igjen før jeg kommer hjem fra jobb.

Skrevet

2-6 ganger. På der jevne ca 4 ganger. Har ingen problem med å holde meg lenge. Tisser mye i mengde så er ikke helt bra det. Har en jobb der jeg av og til må holde meg i timesvis. Ganske uheldig for blæren. Og jeg har ingen tålmodighet med de som ikke klarer å holde seg LITT en gang (les: samboer), heller ikke bra.

Anonymous poster hash: 42f49...566

Skrevet

Hmm, 😜 Har vore på do 3 ganger siden eg sto opp i dag, så kansje 5-6 ganger i løpet av en dag.

Anonymous poster hash: dd8a0...b71

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...