Gå til innhold

Eh hvor mange ganger PR.dag tisser dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt av et spørsmål men føler jeg går så lite på do. Har vel festblære men kjenner liten vannlatingstrang. Går på do litt etter klokka. kan ofte gå en hel arbeidsdag uten å gått på do. Går på do morgen, etter jobb og kveld. Må ofte sitte en stund og presser meg magen for å få ut siste rest som ofte er masse. Og jeg drikker 3 kaffekopper, ca 1,5 liter vann og 1-2 glass melk pr.dag.

Ikke vært plaget med uvi men det er fordi jeg bruker lang tid på do når jeg tisser.

Anonymous poster hash: 1933b...2ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rundt 4 ganger, men ofte også bare 3, eller enda mer hvis jeg drikker mye kaffe/te/alkohol.

Anonymous poster hash: 40a89...8df

Skrevet

Det kommer an på hvor god tid jeg har! Har jeg en travel dag på jobb, så rekker jeg ikke å gå på do. Nå har jeg høstferie, og da egentlig tid til å gå på do, men merker at jeg nok venter til det er helt nødvendig.

Anonymous poster hash: 1428f...717

Skrevet

1-3 ganger i døgnet

Anonymous poster hash: 2535f...dda

Skrevet

3 ganger som regel. Blir gjerne litt flere hvis jeg skal et sted eller er på tur. Da passer jeg på å tisse før jeg går ut og ved anledning, så jeg ikke plutselig befinner meg i en situasjon der jeg må veldig tisse og ikke har mulighet. :P

Anonymous poster hash: 01d65...020
Skrevet

Shit hva er normalen egentlig?? Går på do 11-13 ganger i døgnet 😱😱 2 av dem om natten.

Anonymous poster hash: 7b327...ec4

Skrevet

Shit hva er normalen egentlig?? Går på do 11-13 ganger i døgnet 2 av dem om natten.

Anonymous poster hash: 7b327...ec4

Jeg gjorde det samme før, men da anstrengte jeg meg for å drikke mye vann også. (Var konstant på slankern og hørte at vann skulle være bra. :P) Så ble jeg slankeoperert, og nå har jeg ikke plass til å drikke så mye, selv om jeg alltid har et glass eller en flaske med vann med meg. Må aldri opp om natten lenger, og det er egentlig ganske deilig. :P Har inntrykk av at mine "dovaner" er mer normale nå enn før. ;)

Anonymous poster hash: 01d65...020

Skrevet

1-3 ganger? Jeg går minimum 2 ganger før jeg går ut av huset. Og 2 ganger i forbindelse med kveldsstell.

Går vel 12-15 ganger i døgnet. Mer om jeg drikker masse.

Det er et mareritt og har blitt verre.

Skrevet

Jeg sjekka for noen år tilbake, og hadde 23 turer på do i snitt iløpet av fire dager...

Drikker ikke før kino f.eks, og lange bilturer så holder jeg også igjen drikken iløpet av dagen.
Ble litt bedre etter fødsel faktisk, for da måtte jeg noen dager gå på do etter klokka, så trur jeg fikk via ut blæren litt. 

Første jeg gjør når jeg kommer på kjøpesenter f.eks er å gå på do. Går også på do på matvarebutikken ganske ofte.

Er slitsomt ja.

Skrevet

3-4 ganger.

Skrevet

Maks 3-4 ganger sånn generelt.

Anonymous poster hash: f1b2f...2bf

Skrevet

Er det virkelig vanlig å gå så lite på do?

Jeg tisser når jeg står opp, og ofte etter frokost før jobb, alt fra 1 til 3 ganger i løpet av arbeidsdagen, og etter middag, etter trening, før leggetid... heldigvis aldri stått opp for å tisse på natta. Men 6-8 ganger i døgnet er nok normalt.

Du som sier du kan tisse 1(!) gang i døgnet, glemmer du å drikke?

Anonymous poster hash: 593b7...af2

Skrevet

Jeg er en sånn som glemmer å drikke, men tisser minst 10 ganger om dagen.

Kan bare ikke fatte og begripe hvor all den væska kan komme fra!!!

Virker som jeg tisser mye, mye mer enn inntaket! Men går det ann???

Får ofte påminnelse om at jeg bør drikke mer pga at jeg får vondt i hodet, ikke fordi jeg er tørst...

Anonymous poster hash: 39491...66b

Skrevet

Dere som tisser 1-3 ganger i døgnet; er urinen deres veldig gul?

Jeg tisser i hvert fall 5-10 ganger.

Anonymous poster hash: 09d11...763

Skrevet

3-5 ganger

Anonymous poster hash: 4992d...056

Skrevet

Tisser vel rundt 10 ganger i døgnet. Aldri om natta. Dere som tisser 2-4 ganger må være ganske tørre? Eller tisse vanvittig mye?

Anonymous poster hash: 538f3...688

Skrevet

4 ganger.

når jeg står opp

på jobb

når jeg kommer hjem fra jobb

når jeg legger meg

Anonymous poster hash: abe66...7b2

Skrevet

Jeg tisser bestandig før jeg skal ut døra, før jeg skal trene og før jeg legger meg selv om jeg ikke må tisse. Men vil tro det er min 8 ganger i døgnet.

Anonymous poster hash: 209ac...596

Skrevet

3 ganger. Når jeg står opp, når jeg kommer hjem fra jobb og før jeg legger meg. Hender jeg løper på do hvis jeg skal hoppe hoppetau på trening 😂

Anonymous poster hash: 84597...6ee

Skrevet

Mellom 5 og 8 ganger kanskje. Skal telle i dag. Nå blir det ofte litt mer, fordi jeg jobber i en veldig stressende jobb hvor jeg ofte ikke får mulighet til å gå på do med unntak av pausene. Så i pausene/før jobb går jeg alltid på do "for sikkerhets skyld".

Skrevet

7-8 ganger, tenker jeg + evt. "For sikkerhets skyld"-gangene hvis jeg skal på møte, biltur, kino og andre ting der jeg ikke får gått på do. Nå som gravid, tisser jeg sikkert en gang i timen hele døgnet. Blir snart gal av ikke å få sove!

Anonymous poster hash: a863a...df5

Skrevet

ca. 11-15 ganger. Tror jeg har overaktiv blære. tenkte å spørre gynekologen neste gang. Jeg syns det er slitsomt. Er oppe en til to ganger på natten.

Anonymous poster hash: fd923...de2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...