Gjest Hercule Poirot Skrevet 11. oktober 2016 #26 Skrevet 11. oktober 2016 Gaaaaah, hvem er du, Antinissen? Hehe, nei, ikke helt der, men jo, jul er det hvert år, og den ene er den andre nokså lik. Det utrolig positive med julen, er late morgener og god mat, ro og hytteliv, det setter jeg stor pris på. Førjulstiden involverer jeg meg ikke så mye i, jeg baker ikke, jeg vasker ikke huset fra loft til kjeller, jeg pynter ikke mye, og uansett ikke før lille julaftens kveld. Jeg kjøper gjennomtenkte julegaver og handler inn en del ekstra, og så blir det jul, hvert år. Oktober er i alle fall altfor tidlig å begynne å snakke om jul. 😉🎅
Englenemine Skrevet 11. oktober 2016 #27 Skrevet 11. oktober 2016 Elsker jul! Kjøpt julebrus og pepperkaker ett par ganger allerede 😉
Nullstress;) Skrevet 11. oktober 2016 #28 Skrevet 11. oktober 2016 Hehe, nei, ikke helt der, men jo, jul er det hvert år, og den ene er den andre nokså lik. Det utrolig positive med julen, er late morgener og god mat, ro og hytteliv, det setter jeg stor pris på. Førjulstiden involverer jeg meg ikke så mye i, jeg baker ikke, jeg vasker ikke huset fra loft til kjeller, jeg pynter ikke mye, og uansett ikke før lille julaftens kveld. Jeg kjøper gjennomtenkte julegaver og handler inn en del ekstra, og så blir det jul, hvert år. Oktober er i alle fall altfor tidlig å begynne å snakke om jul. 😉🎅 Haha, her er alle nissene og alt oppe til første desember 🙈🙊😂 og juletreet blir pyntet 2. Søndag i advent 🙈🙈
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. oktober 2016 Forfatter #29 Skrevet 11. oktober 2016 Nå fikk jeg vanvittig lyst på pepperkaker Gøy å se vi er flere som gleder oss til jul
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #30 Skrevet 11. oktober 2016 Jeg gleder meg også til jul!! Til dere som mener man må leve i nuet og ikke glede oss allerede, det går an å både glede seg til jul OG nyte høstferien, glede seg til Halloween, gå turer i høstmørket og mye annet spm er høstrelatert. Hos meg kommer jumestemningen snikende utover høsten. Begynner å planlegge i hodet mitt, skrive gavelister, handle gaver, planlegge litt. Har alltid gjort det, har aldri blitt lei jula. Selv om jeg begynner å pynte 1.søndag i advent, julenissens er på plass lenge før julaften og treet blir pynta noen dager før har jeg aldri blitt lei jula, som er et av argumentene folk kommer med om de hører noen glede seg til jul i oktober... Anonymous poster hash: 18dde...115
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. oktober 2016 Forfatter #31 Skrevet 12. oktober 2016 Jeg gleder meg også til jul!! Til dere som mener man må leve i nuet og ikke glede oss allerede, det går an å både glede seg til jul OG nyte høstferien, glede seg til Halloween, gå turer i høstmørket og mye annet spm er høstrelatert. Hos meg kommer jumestemningen snikende utover høsten. Begynner å planlegge i hodet mitt, skrive gavelister, handle gaver, planlegge litt. Har alltid gjort det, har aldri blitt lei jula. Selv om jeg begynner å pynte 1.søndag i advent, julenissens er på plass lenge før julaften og treet blir pynta noen dager før har jeg aldri blitt lei jula, som er et av argumentene folk kommer med om de hører noen glede seg til jul i oktober... Anonymous poster hash: 18dde...115 Jeg blir heller ikke lei, i hvertfall ikke selv om jeg begynner tidlig. Det skal sies at julen er ute av huset når klokka slår inn til ett nytt år😊 Da begynner jeg å glede meg til alle de hyggelige store og små merkedagene i det nye året. Huset blir alltid vasket og ryddet dagen før nyttårsaften og det blir kjøpt inn en haug med hvite tulipaner😊
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #32 Skrevet 12. oktober 2016 Ja!!! Eller rettere sagt; gleder meg til 3. Juledag, da reiser vi på ferie til Thailand😁😁 Anonymous poster hash: b5f57...c0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå