Gå til innhold

Siste innlegget til VP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du må være ganske desperat etter å såre eksen når du blir sammen med dama som har mobbet deres felles barn... for et sirkus!!

Anonymous poster hash: c783b...07f

Å herregud. Er dette faren til det barnet hun mobbet????!?!?!? Si det ikke er mulig...

Anonymous poster hash: 21ffa...d51

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å herregud. Er dette faren til det barnet hun mobbet????!?!?!? Si det ikke er mulig...

Hvordan mobbet?

Anonymous poster hash: 316c5...188

Skrevet

Hvordan mobbet?

Anonymous poster hash: 316c5...188

Hun gjorde narr av at barnet hadde sykkel fra hjelpemiddelsentralen. På snap for alle sine tusen følgere.

Skrevet

De fire innvolverte burde vokse opp! Slutt å driv offentlig krigføring på sosiale medier! Helt utrolig patetisk å være vitne til NM i hvem som kan såre hverandre mest! Det går utover ungene! Skjerp dere!!!

Skrevet

Paprikadama kan gjøre som hun vil og drite seg ut for hele norges befolking om hun ønsker det, med altså, dama har tre uskyldige barn hun drar inn i dette! Jeg har ikke ord altså, det er jo helt hjerteskjærende å se hvordan de stakkars barna hennes blir eksponert på blogg og i andre SoMe og hvordan hun bruker dem (særlig minstemann) til å få seg klikk på bloggen. Tenk at dette skal de vokse opp med hengene over hodene sine! At "alle" vet alt om mammaen deres og hennes drama med ekser, barnefedre, nye kjærester og mobbing. Jeg blir helt matt! Syns det er utrolig rart at VP ikke har noen rundt seg av venner eller familie som kan ta å få stoppet denne galskapen. Hun kan umulig ha det bra med seg selv.

Anonymous poster hash: e8b7a...c19
Skrevet

Herregud, det er der jeg har denne mannen fra! Traff han på flyplassen i Kristiansand på søndag å tenkte "hvor i helvete har jeg sett han før?" Men nå husker jeg, det er jo nye flammen til VP!

Anonymous poster hash: 0dbae...e46

Skrevet

Herregud, det er der jeg har denne mannen fra! Traff han på flyplassen i Kristiansand på søndag å tenkte "hvor i helvete har jeg sett han før?" Men nå husker jeg, det er jo nye flammen til VP!

Jeg må bare spørre, traff du han eller SÅ du han?

Anonymous poster hash: 1401f...add

Skrevet

Jeg må bare spørre, traff du han eller SÅ du han?

Anonymous poster hash: 1401f...add

Jeg sprang rett på han, så jeg traff han fysisk 😂

Skrevet

Og Hans er da far til siste barnet eller xmannen?

Anonymous poster hash: 088e4...ce1

Skrevet

Og Hans er da far til siste barnet eller xmannen?Anonymous poster hash: 088e4...ce1

Far til Lila og stefar til nye VP-kjærestens datter.

Anonymous poster hash: 63ff4...1d7

Skrevet

Herregud? Hun går ikke lang når hun skal finne type. Sist fant hun han hjemme i sin egen stue( var eksens bestevenn) nå har hun blitt sammen med eksen til den nye dama til den nye eksen. Dama er fullstendig latterlig. Hun har ansvar for tre, j tre barn! Noen burde ta grep.

Anonymous poster hash: 07b55...373

Skrevet

Jeg tenker at dette er en kvinne som ikke har det så greit nå... jeg får vondt i magen av å se på, alikevel klarer jeg ikke slutte å følge med... trist at ikke familie og venner griper inn. Tror hun er veldig sårbar, håper han fyren er oppegående og ikke en som utnytter henne for å hevne seg på eksen...

Det er som noen andre sa, et togkrasj man ikke klarer slutte å se på 😢

Skrevet

Det er nesten så jeg tror at dette kun bare er et spill og at det hele handler om hevn, for maken til suppe ser man bare på såpeserier! Ekstremt sjelden jeg kommenterer el mener noe høyt om bloggere , men dette er bare helt utrolig! 😳🙄

Skrevet

Hun gjorde narr av at barnet hadde sykkel fra hjelpemiddelsentralen. På snap for alle sine tusen følgere.

Hva heter hun på snap?

Anonymous poster hash: 95651...e9c

Skrevet

Hun heter: villapaprika på snap

Skrevet

Det virker utrolig at det er lov å holde på sånn i en kjent blogg. Hva tenker de i nærmiljøet om dette sirkuset? Det tar seg mildt sagt dårlig ut.

Anonymous poster hash: f4b0f...baf

Skrevet

Bryr meg ikke om bloggere og lar meg sjeldent engasjere. Men herregud for ei dame!! Er det mulig :-/ stakkars barna hennes..jeg fikk barn ca samtidig som Villapaprika og at hun i det hele tatt har tenkt tanken på en mann nå er meg ganske utrolig!

Anonymous poster hash: a8658...f91

Skrevet

Tenker jo litt at dette MÅ være et spill for galleriet! Ingen kan vel være så tett at de 6 uker etter å ha fått barn, blir sammen med barnefars nye kjæreste sin eks (som også er far til denne nye kjæresten sitt barn, som VP dessuten har gjort narr av på snap) Hvis ikke er det jo bare så fullstendig på tryne at jeg mangler ord! :eeeh:

Anonymous poster hash: e8b7a...c19
Skrevet

Jeg håper det bare et spill for galleriet, men det har jo vært mye nå det siste året..

Skrevet

Nå har VP postet innlegg fler ganger i løpet av svangerskapet av ei hånd som holder på magen hennes, holdt henne i henda osv. Så dette kommer i grunn ikke som en overraskelse.

Anonymous poster hash: 1faa4...abd
Skrevet

Det hele er ganske utafor når de to fedrene angivelig ikke møter barna sine.

Får ungdomsskolevibber og vondt i magen av det

Anonymous poster hash: 6323c...673

Skrevet

Men dette er en helt ny fyr! Det andre var andre menn.

Skrevet

Det hele er ganske utafor når de to fedrene angivelig ikke møter barna sine.

Får ungdomsskolevibber og vondt i magen av det

Anonymous poster hash: 6323c...673

Virker som de har byttet om, tar vare på hverandres barn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...