Gå til innhold

Siste innlegget til VP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligger ikke lille på matten og gråter på begge de to første bildene? Er det så viktig å få tatt bilder til bloggen enn å plukke opp en liten baby? 😔 Tror jeg må slutte å lese blogger..

Anonymous poster hash: a4376...787

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligger ikke lille på matten og gråter på begge de to første bildene? Er det så viktig å få tatt bilder til bloggen enn å plukke opp en liten baby? Tror jeg må slutte å lese blogger..

Ja, det tror jeg og du må

Anonymous poster hash: 1b77c...e78

Skrevet

Hvorfor er det ingen kommentarer på bloggen??

Anonymous poster hash: e3617...58e

Skrevet

Hvorfor er det ingen kommentarer på bloggen??

Hun har stengt kommentarfeltet pga all kritikken og drittkastingen

Anonymous poster hash: 283f4...567

Skrevet

Hun har stengt kommentarfeltet pga all kritikken og drittkastingen

Anonymous poster hash: 283f4...567

Aha, ok

Skrevet

Jeg synes de ukesoppdateringene om babyen er såå pinlige! Som en tolvåring som skriver i dagboken sin...

Anonymous poster hash: 3d514...e3f
Skrevet

Jeg synes de ukesoppdateringene om babyen er såå pinlige! Som en tolvåring som skriver i dagboken sin...

Anonymous poster hash: 3d514...e3f

Ja, helt enig. Megakleint.

Verste innleggene er likevel de hvor hun messer opp og i mente at Lila har "reddet" henne. Da begynner jeg faktisk å lure på hennes mentale stabilitet...hun har da virkelig to barn fra før. Så gøy det må være å finne ut for de at mora trengte å bli "reddet" av en baby...veldig spesielt. I samme gate faller jo disse (utrolig rotete) innleggene mot mobbing og om å være grei og snill. Hun kaster jo store stein i glasshus her. Hun er jo den verste mobberen av alle! Og ikke EN gang har hun lagt seg flat og unnskyldt noe som helst som har med det å gjøre (slik hun selv påstår). Hun overeksponerer ungene sine for å få klikk og tjene penger, og så forsvarer hun det med at ungene ikke sier noe på det. Ehh...nei, de er UNGER og forstår vel ikke akkurat rekkevidden av det hun deler. Skal jammen bli interessant å se om noen år, om vi får mange søksmål fra bloggerbarn motmødre/fedre som har utnyttet dem og deres privatliv for å tjene penger. Sikkert artig å google seg selv og å finne detaljerte beskrvelser av livet sitt og familiedrama på nett for alle å se.  

Anonymous poster hash: e8b7a...c19

Skrevet

Fascinert av en 6 ukers baby som ruller seg og nesten krabber. Wunderkind!

Anonymous poster hash: 7b5bf...0e5

Skrevet

Man bør faktisk komme i se og hør for å ha en baby på 6 uker som snur seg rundt og ganske straks krabber altså!

For et kaotisk liv de lever.. babyen og ungene må hit og dit,på hytteturer med hvemsomhelst og innfinne seg i det meste. "Babisen Lilus med sine bolleskjinn" er jo det eneste mora bryr seg om....

Anonymous poster hash: 19777...872

Skrevet

Hvorfor i himmelens navn leser dere denne bloggen om alt dere skal gjøre er å slenge dritt om den??

Dere skal være voksne, oppfør dere derretter!

Er ikke rart det er mye mobbing blant unger...

Anonymous poster hash: 29987...097

Skrevet

Hvorfor i himmelens navn leser dere denne bloggen om alt dere skal gjøre er å slenge dritt om den??

Dere skal være voksne, oppfør dere derretter!

Er ikke rart det er mye mobbing blant unger...

Anonymous poster hash: 29987...097

Denne bloggeren er selv en stor mobber, så de som leser den liker sånt og alle har det HELT fantastisk!

Forstå det den som kan?

Noen liker mer drama enn andre kanskje?

Anonymous poster hash: 5a523...868

Skrevet

Herremin det ser ikke ut som hun griner, babyer ligger ofte å beveger på seg/lager grimaser

Anonymous poster hash: 9b69a...910

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Ann Christin, admin

Skrevet

Hun stengte kommentarfeltet rett før konkurs nr. to på ett år.

Anonymous poster hash: f4b0f...baf

Skrevet

Ligger ikke lille på matten og gråter på begge de to første bildene? Er det så viktig å få tatt bilder til bloggen enn å plukke opp en liten baby? 😔 Tror jeg må slutte å lese blogger..

Ser ikke de bildene hvor barnet gråter?

Anonymous poster hash: fc4fe...b56

Skrevet

Det eneste jeg legger merke til er at hun ser så vanvittig mye eldre ut enn 27, eller er det fordi hun er sliten?... Jeg er like gammel. Hun har jo rynker. 

Anonymous poster hash: c9d70...bdc
Skrevet

Det eneste jeg legger merke til er at hun ser så vanvittig mye eldre ut enn 27, eller er det fordi hun er sliten?... Jeg er like gammel. Hun har jo rynker.

Anonymous poster hash: c9d70...bdc

Også har du ikke lært å holde sånt for deg selv?

Anonymous poster hash: 6323c...673

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Ann Christin, admin

Skrevet

Meget spesielt å bli sammen eksen til barnefarens nye kjæreste... attpåtil når du fødte et barn for 6 uker siden... og alt blir selvfølgelig dokumentert på sosiale medier... For et trainwreck...

Anonymous poster hash: c783b...07f

Skrevet

Spesielt etter den snapen der de lo av diverse. Nå er hun på hyttetur med han?!

Skrevet

Meget spesielt å bli sammen eksen til barnefarens nye kjæreste... attpåtil når du fødte et barn for 6 uker siden... og alt blir selvfølgelig dokumentert på sosiale medier... For et trainwreck...

Kødder du? Eksen til samboer til Hans? 

Anonymous poster hash: 9d2dd...943

Skrevet

Jepp. True story.

Skrevet

Du må være ganske desperat etter å såre eksen når du blir sammen med dama som har mobbet deres felles barn... for et sirkus!!

Skrevet

Har hun mobbet et barn?

Anonymous poster hash: 406f5...059

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...