Gå til innhold

Hvis du var 35 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye tid ville du gitt deg selv til å bestemme deg for om du ville ha ett barn til eller ikke?

Mannen vil, og jeg vil egentlig også. Synes bare vi har evig nok akkurat nå, og er redd for å gape over for mye.

Anonymous poster hash: 36656...d07

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2-3 år. Er selv 37 og venter nummer tre. Blir en skikkelig attpåklatt. Tok litt tid å bli gravid, og mannen var ikke interessert da barna var mindre.

Anonymous poster hash: cb547...751

Skrevet

Jeg blir 34. Er singel på 6 året og jeg har alltid sagt at hvis jeg ikke er gravid innen jeg er 35 så ønsker jeg ikke å bli gravid. Har ikke lyst til å ha småbarnsperioden når jeg nærmer meg 40.

Anonymous poster hash: 6a17e...c6e

Skrevet

Da var jeg gravid med nr. 3... Så jeg ville nok ikke ha planlagt flere.

Men om jeg kun hadde de to, ville jeg ha gitt meg selv 3 år.

Anonymous poster hash: b896c...d04

Skrevet

Bestemte oss for nr 3 når jeg var 34. Brukte et år på å bli gravid så jeg ville ikke ventet lenge..

Anonymous poster hash: bb54b...26d

Skrevet

2-3 år hvis mannen ikke er noe særlig eldre. Jeg er 34, men mannen er 47, så for vår del synes jeg det toget allerede har gått.

Anonymous poster hash: 46898...86a
Skrevet

Jeg ble mor da jeg var 35 og 37. Jeg håper at jeg skulle rekke en til, før 42, men 2 er også perfekt :)

Skrevet

2 år. Det var det jeg gav meg selv av tid. Jeg er 37 nå og gravid med nummer tre. Ble heldigvis raskt gravid. Blir en skikkelig attpåklatt, så har noen Tanker om at vi kanskje burde hatt en til også, men tror det blir for mye.

Anonymous poster hash: 767e4...225

Skrevet

For oss var det nå eller aldri. Både pga alder, jobb, og alderen på de andre barna. Nå er jeg 36 og høygravid. 😉

Anonymous poster hash: 8b778...2f1

Skrevet

Det kommer an på alderen til de eldste, jeg har alltid vært veldig klar på at jeg ikke ønsker noen atpåkladd. De barna jeg vil ha vil jeg ha på rappen så familiens faser utvikles på en måte alle barna kan være med på

Jeg fikk barn nr fire da jeg var 35 år, da var de eldste barna 7, 5 og 2 år.

Veldig fornøyd med den gjengen. Nå er yngste 7,5 år og vi er en familie med skolebarn, kunne ikke tenke meg å ha baby i den fasen vi er nå. Vi gjør helt andre ting sammen som familie nå enn vi gjorde da barna var små, forskjellige faser

Anonymous poster hash: 927fc...0a9

Skrevet

At dere tør å vente så lenge. Det er ikke bare Downs man kan risikere. Det er mye annet som kan gå galt også. Håper at dere er lure å tar tidlig ultralyd, duotester osv.

Anonymous poster hash: 83cb5...aed

Skrevet

At dere tør å vente så lenge. Det er ikke bare Downs man kan risikere. Det er mye annet som kan gå galt også. Håper at dere er lure å tar tidlig ultralyd, duotester osv.

Duotest får man ikke før man er 38. For KrF vil jo ikke ha et sorteringssamfunn, må vite. Bortsett fra hvis man er 38 eller eldre, selvsagt, for da er det plutselig greit å sortere!

Skrevet

Jeg er 36 nå og har prøvd i ca 6 mnd, og det har ikke klaffet ennå. Jeg har bare en eggstokk da, så det blir nok vanskeligere for meg, men jeg ville ikke ventet for lenge :)

Anonymous poster hash: 935ed...391

Skrevet

Duotest får man ikke før man er 38. For KrF vil jo ikke ha et sorteringssamfunn, må vite. Bortsett fra hvis man er 38 eller eldre, selvsagt, for da er det plutselig greit å sortere!

Da må man vel kunne gjøre det privat i utlandet?

Skrevet

Kommer an på helt andre ting enn din alder. Hvor mange barn har dere fra før? Tenk mer på aldersforskjellen enn på din alder. Har dere økonomi til et barn til?

Spiller liten rolle om du er 35 eller 43 for den saks skyld.

Skrevet

Jeg var der i januar,35år og tanker om tredjemann. Vi starta med en gang for det var grensen for meg,35år. Det klaffet med en gang og nå har vi nyfødt. Kusina mi ble gravid 3 måneder etterpå og hun skal bli 41 år når tredjemann kommer

Anonymous poster hash: 43c39...0e2

Skrevet

Da ville jeg ikke ventet - jeg ville gitt det ett år med prøving og deretter latt være.

Skrevet

Jeg fikk nr tre da jeg var 37. Synes jeg hadde god tid og kunne gjerne ventet lenger.

Anonymous poster hash: 8cb9b...710

Skrevet

Jeg ventet til jeg var 42. Ble gravid på første forsøk og hadde da to barn på 19 og 14.

Helt suverent!

Anonymous poster hash: e5a07...afc
Skrevet

Vanskelig.. kommer an på hvordan man har det som 35-åring, økonomi og helse. Folk rundt seg (foreldre først og fremst) som kan hjelpe.

Jeg ville ha min første innen jeg ble 27. Slutta med p-pille og brukte to år på å bli gravid. Måtte ta pergotime.

Jeg orker ikke tanken på et til barn (mest en til graviditet og fødsel...) enda, men jeg vil nok ikke vente til jeg er over 35 med neste. Mest fordi jeg allerede har slitt med infertilitet og sånt IKKE blir lettere med alderen.

Anonymous poster hash: 5f940...f75

Skrevet

Har dere flere (2) fra før hadde jeg nok kunne ventet og sett det an litt. En eller ingen så hadde jeg hoppet i det 😊 Plutselig tar det 2 år å bli gravid og ungen kommer ikke før man er 38.

Anonymous poster hash: 642b4...468

Skrevet

-1.sekund.

Vi var begge tidlig enige om at vi slulle få de barna vi rakk å presse ut før det ringte inn på min 35-årsdag. Men etter det var det stopp.

Var 34 da nr.3 kom så da ble det sistemann.

Anonymous poster hash: e29cc...e4e

Skrevet

Fikk nr tre da jeg var 36.

Nå er jeg 38 og føler meg " for gammel i kroppen".

Har venninner som fikk da de var over 40, og det funker veldig fint for dem 😊 Det er deres første barn da..

Anonymous poster hash: 35948...bca

Skrevet

Hvis vi begge ville, da hadde vi bare hoppet i det. Jeg ville ikke ha ventet for det kan ta tid før det klaffer.

Anonymous poster hash: b2256...d79

Skrevet

Fikk sistemann når jeg var 31 men jeg ble 32 år det året. Hadde jeg ventet lengre hadde det blitt for stor aldersforskjell med de 2 eldste. Vi vurderte faktisk nr 4 også en liten stund. Både jeg og mannen er 35 år. Jeg er fornøyd med de 3 barna vi har, men mannen har lyst på nr 4. Men om jeg skulle få flere barn så er min magiske grense 37 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...