Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #1 Skrevet 6. oktober 2016 Scrollet litt gjennom medlemslista. Alle er lagt til i dag og det mest sjokkerende. Jeg tror 80% av medlemmene er under 18 år. Noen ser også ut til å være under 15. Følger ikke foreldre med på hva ungene foretar seg på FB? Anonymous poster hash: 116ed...54f
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #2 Skrevet 6. oktober 2016 Mange er nok lagt til uten at de er klar over det. Anonymous poster hash: 7ab27...bdb
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #3 Skrevet 6. oktober 2016 Oppegående menn har nok meldt seg ut...så at det er ungdommer der er ikke overraskende. Noen vil vel rebelle Anonymous poster hash: 657a0...5e7
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #4 Skrevet 6. oktober 2016 min nyskjerrige sønn på 17 år dukket opp som medlem i dag. i følge seg selv fordi han ville se om det var så ille som folk sier. for fremtiden holder han seg selv med internett og telefon. jeg nekter å subsidiere tilgang til denslags uansett grunn for å ville være medlem. det er 0 toleranse for respektløshet mot jenter/damer/kvinner/barn/dyr i mitt hus, uansett om det kun er ved assosiasjon. så, jo noen av oss følger med. Anonymous poster hash: 2ee8b...0bc
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #5 Skrevet 6. oktober 2016 det er 0 toleranse for respektløshet mot jenter/damer/kvinner/barn/dyr i mitt hus, uansett om det kun er ved assosiasjon. Anonymous poster hash: 2ee8b...0bc Gratulerer med å oppdra en mannsjåvinist! Og i tilfelle du ikke følger helt med, når du lærer han at, "kvinner er skjøre, skrøpelige små skapninger som tåler lite, mens gutter, ja haha, de kan du gjerne få mobbe, tråkke på, være frekk mot, for gutter, dere tåler en støyt", så lærer du han at, "kvinner er underdanige menn, kvinner er små, svake og ikke like gode som menn, kvinner tåler ikke en spøk slik menn gjør". Jeg synes ikke det er rart i det hele tatt å høre han har oppsøkt den gruppen. Det er jo slikt du har oppdratt han til. Ubevisst. Hilsen feminist. Anonymous poster hash: e60a3...8ba
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #6 Skrevet 6. oktober 2016 Gratulerer med å oppdra en mannsjåvinist! Og i tilfelle du ikke følger helt med, når du lærer han at, "kvinner er skjøre, skrøpelige små skapninger som tåler lite, mens gutter, ja haha, de kan du gjerne få mobbe, tråkke på, være frekk mot, for gutter, dere tåler en støyt", så lærer du han at, "kvinner er underdanige menn, kvinner er små, svake og ikke like gode som menn, kvinner tåler ikke en spøk slik menn gjør". Jeg synes ikke det er rart i det hele tatt å høre han har oppsøkt den gruppen. Det er jo slikt du har oppdratt han til. Ubevisst. Hilsen feminist. Anonymous poster hash: e60a3...8ba takk for dagens gapskratt :-D er det fjerneste jeg har lest på virkelig lenge :-) Anonymous poster hash: 2ee8b...0bc
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #7 Skrevet 6. oktober 2016 takk for dagens gapskratt :-D er det fjerneste jeg har lest på virkelig lenge :-) Anonymous poster hash: 2ee8b...0bc Ja, men da hører du jo selv til i den gruppen når du mener mannssjåvinisme er gøy. Eplet faller ikke langt fra treet nei. Anonymous poster hash: e60a3...8ba
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #8 Skrevet 6. oktober 2016 Herregud, nå kjenner jeg at det begynner å ta helt av det her. Det er /var en gruppe på 30.000 , også tar hele Norge av for at noen av de har smakløs humor. Ro ned og bruk energien på noe som er viktigere. Anonymous poster hash: df062...302
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #9 Skrevet 6. oktober 2016 Ja, men da hører du jo selv til i den gruppen når du mener mannssjåvinisme er gøy. Eplet faller ikke langt fra treet nei. Anonymous poster hash: e60a3...8ba her er litt morsomt lesestoff for deg: http://m.jobbinnenhr.blogg.no/1475742786_mannegruppen_ottar__k.html Anonymous poster hash: 2ee8b...0bc
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #10 Skrevet 6. oktober 2016 Gratulerer med å oppdra en mannsjåvinist! Og i tilfelle du ikke følger helt med, når du lærer han at, "kvinner er skjøre, skrøpelige små skapninger som tåler lite, mens gutter, ja haha, de kan du gjerne få mobbe, tråkke på, være frekk mot, for gutter, dere tåler en støyt", så lærer du han at, "kvinner er underdanige menn, kvinner er små, svake og ikke like gode som menn, kvinner tåler ikke en spøk slik menn gjør". Jeg synes ikke det er rart i det hele tatt å høre han har oppsøkt den gruppen. Det er jo slikt du har oppdratt han til. Ubevisst. Hilsen feminist. Anonymous poster hash: e60a3...8ba I all verden. For noe sprøyt du lirer av deg! Pinlig, rett og slitt pinlig. Hilsen feminist. Anonymous poster hash: 3b414...d26
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #11 Skrevet 6. oktober 2016 I all verden. For noe sprøyt du lirer av deg! Pinlig, rett og slitt pinlig. Hilsen feminist. Anonymous poster hash: 3b414...d26 Nei, det er på ingen måte pinlig. En skal lære gutter at det er galt å slå andre. Ikke at det er galt å slå jenter, men greit å slå gutter. En skal lære gutter at det er galt å mobbe andre. Ikke at det er galt å mobbe jenter, men greit å mobbe gutter. En skal lære gutter at en skal alltid beskytte ofre mot de som mobber/slår. En skal ikke lære gutter at gutter skal beskytte jenter mot gutter. For det du ellers lærer er at "jenter må passes på av store sterke menn, som er mye tøffere, sterkere og bedre skikket enn jenter". Når disse guttene blir store ser de ikke på kvinner som likeverdige. De ser da på kvinner som svakere, ikke like egnet til å ta en sjefsjobb, menn som flinkere, utholder mer, tåler mer, kvinner som hysteriske, tåler lite, ingenting, etc. En feminist skjønner dette. En kjønnsfascist lar kjønnsfascismen få gå videre i arv. Anonymous poster hash: e60a3...8ba
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #12 Skrevet 6. oktober 2016 Tidligere idag var det 25k medlemmer nå er det 38k. Utrolig skremmende Anonymous poster hash: 50e2a...50b
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #13 Skrevet 6. oktober 2016 Nei, det er på ingen måte pinlig. En skal lære gutter at det er galt å slå andre. Ikke at det er galt å slå jenter, men greit å slå gutter. En skal lære gutter at det er galt å mobbe andre. Ikke at det er galt å mobbe jenter, men greit å mobbe gutter. En skal lære gutter at en skal alltid beskytte ofre mot de som mobber/slår. En skal ikke lære gutter at gutter skal beskytte jenter mot gutter. For det du ellers lærer er at "jenter må passes på av store sterke menn, som er mye tøffere, sterkere og bedre skikket enn jenter". Når disse guttene blir store ser de ikke på kvinner som likeverdige. De ser da på kvinner som svakere, ikke like egnet til å ta en sjefsjobb, menn som flinkere, utholder mer, tåler mer, kvinner som hysteriske, tåler lite, ingenting, etc. En feminist skjønner dette. En kjønnsfascist lar kjønnsfascismen få gå videre i arv. Anonymous poster hash: e60a3...8ba Er du ikke edru? Det du skriver har ingenting med hovedinnlegget å gjøre. Det er helt flaut å lese. Anonymous poster hash: 3b414...d26
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #14 Skrevet 6. oktober 2016 Tidligere idag var det 25k medlemmer nå er det 38k. Utrolig skremmende Anonymous poster hash: 50e2a...50b Jeg tror gjenværende medlemmer driver intens rekruttering og legger til alle hankjønn de kjenner. Ser tre av mine vennerer lagt til i dag. Alle for noen timer siden. To av de er ikke "typen" så regner med mange vil melde seg ut igjen så fort de ser det. Anonymous poster hash: ab597...a73
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #15 Skrevet 6. oktober 2016 Jeg tenker at disse vitsene var ment for våre øyne. Fikk selv sjokk da jeg så de , men dette har gått over alle støvleskaft. Det er ingen tvil at dette er ganske smakløse vitser, men det er nettopp det det er : vitser. De mener det ikke , de er ikke pedofile . De dreger bare vitsene litt langt. Og truingen av jentene er selvfølgelig ikke akseptabelt eller lov. Så de enkeltpersonene dette gjelder burde anmeldes. Men resten av gruppa burde få være i fred. Anonymous poster hash: df062...302
umuligejulie Skrevet 6. oktober 2016 #16 Skrevet 6. oktober 2016 Gratulerer med å oppdra en mannsjåvinist! Og i tilfelle du ikke følger helt med, når du lærer han at, "kvinner er skjøre, skrøpelige små skapninger som tåler lite, mens gutter, ja haha, de kan du gjerne få mobbe, tråkke på, være frekk mot, for gutter, dere tåler en støyt", så lærer du han at, "kvinner er underdanige menn, kvinner er små, svake og ikke like gode som menn, kvinner tåler ikke en spøk slik menn gjør". Jeg synes ikke det er rart i det hele tatt å høre han har oppsøkt den gruppen. Det er jo slikt du har oppdratt han til. Ubevisst. Hilsen feminist. Anonymous poster hash: e60a3...8ba HÆ? Du er jo helt ute..
Gjest Antarctica Skrevet 6. oktober 2016 #17 Skrevet 6. oktober 2016 Gratulerer med å oppdra en mannsjåvinist! Og i tilfelle du ikke følger helt med, når du lærer han at, "kvinner er skjøre, skrøpelige små skapninger som tåler lite, mens gutter, ja haha, de kan du gjerne få mobbe, tråkke på, være frekk mot, for gutter, dere tåler en støyt", så lærer du han at, "kvinner er underdanige menn, kvinner er små, svake og ikke like gode som menn, kvinner tåler ikke en spøk slik menn gjør". Jeg synes ikke det er rart i det hele tatt å høre han har oppsøkt den gruppen. Det er jo slikt du har oppdratt han til. Ubevisst. Hilsen feminist. Anonymous poster hash: e60a3...8ba Jøss. Bare... jøss.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #18 Skrevet 6. oktober 2016 Tidligere idag var det 25k medlemmer nå er det 38k. Utrolig skremmende Anonymous poster hash: 50e2a...50b Ja. Utrolig Utrolig skremmende faktisk... Anonymous poster hash: fe925...0e3
Mamma_til_2 Skrevet 7. oktober 2016 #19 Skrevet 7. oktober 2016 Så mye som denne gruppen er blåst opp i media så er det ikke rart at unge blir nysgjerrig men håper de har foreldre som sier stopp eller vett nok til og forstå at denne gruppen ikke er ok og lar vær og henge der inne.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #20 Skrevet 7. oktober 2016 Mannegruppa BJØRG er mye kulere 😂😂 Anonymous poster hash: 1e225...210
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #21 Skrevet 7. oktober 2016 Fikk litt lyst å melde meg inn jeg også, for å se hva alle snakker om Anonymous poster hash: 3641e...298
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #22 Skrevet 7. oktober 2016 Nei, det er på ingen måte pinlig. En skal lære gutter at det er galt å slå andre. Ikke at det er galt å slå jenter, men greit å slå gutter. En skal lære gutter at det er galt å mobbe andre. Ikke at det er galt å mobbe jenter, men greit å mobbe gutter. En skal lære gutter at en skal alltid beskytte ofre mot de som mobber/slår. En skal ikke lære gutter at gutter skal beskytte jenter mot gutter. For det du ellers lærer er at "jenter må passes på av store sterke menn, som er mye tøffere, sterkere og bedre skikket enn jenter". Når disse guttene blir store ser de ikke på kvinner som likeverdige. De ser da på kvinner som svakere, ikke like egnet til å ta en sjefsjobb, menn som flinkere, utholder mer, tåler mer, kvinner som hysteriske, tåler lite, ingenting, etc. En feminist skjønner dette. En kjønnsfascist lar kjønnsfascismen få gå videre i arv. Anonymous poster hash: e60a3...8ba Jeg er sikker på at personen du svarte her gjør nettopp det også, men akkurat her er det jenter/kvinner (både generelt og enkelte utpekte) og barn som blir uthengt. Er det da ikke ok å ta tak i det fordi ofrene er jenter?🤔🙄 Anonymous poster hash: c8073...1c5
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #23 Skrevet 7. oktober 2016 Jeg er sikker på at personen du svarte her gjør nettopp det også, men akkurat her er det jenter/kvinner (både generelt og enkelte utpekte) og barn som blir uthengt. Er det da ikke ok å ta tak i det fordi ofrene er jenter? Anonymous poster hash: c8073...1c5 Nei. Hvis en skal ta tak i mobbing av et offer "fordi offeret er en jente", så sier det flere ting. 1. jenter tåler ikke mobbing 2. gutter tåler mobbing, derfor tar vi ikke tak i det 3. vi bryr oss om jenter 4. vi bryr oss ikke om gutter, som deg lille venn, derfor tar vi ikke tak i det hvis du blir mobbet 5. jenter trenger beskyttelse fra sterke gutter som deg 6. gutter er sterke, derfor trenger de ikke beskyttelse Hvis premisset er, "fordi det går ut over en jente", heller enn, "fordi det går ut over noen", eller, "fordi det er sårende/vondt/skadelig for offeret", så er det feil å lære barnet det. Barn skal lære seg at f.eks. det er galt å mobbe. Ikke, det er galt å mobbe jenter. Ikke rart så mange mannfolk går ut på byen og slår ned tilfeldige i det de kaller for "gladvold". Skjønner jo hvor de har lært seg den tankegangen fra... Anonymous poster hash: e60a3...8ba
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #24 Skrevet 7. oktober 2016 Gratulerer med å oppdra en mannsjåvinist! Og i tilfelle du ikke følger helt med, når du lærer han at, "kvinner er skjøre, skrøpelige små skapninger som tåler lite, mens gutter, ja haha, de kan du gjerne få mobbe, tråkke på, være frekk mot, for gutter, dere tåler en støyt", så lærer du han at, "kvinner er underdanige menn, kvinner er små, svake og ikke like gode som menn, kvinner tåler ikke en spøk slik menn gjør". Jeg synes ikke det er rart i det hele tatt å høre han har oppsøkt den gruppen. Det er jo slikt du har oppdratt han til. Ubevisst. Hilsen feminist. Anonymous poster hash: e60a3...8ba Beklager, men jeg skjønte ikke innlegget ditt. Kan du forklare, med teskje, hva hun gjør feil? Slik at jeg kan unngå det med mine sønner? Anonymous poster hash: 866f8...ae4
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #25 Skrevet 7. oktober 2016 Nei. Hvis en skal ta tak i mobbing av et offer "fordi offeret er en jente", så sier det flere ting. 1. jenter tåler ikke mobbing 2. gutter tåler mobbing, derfor tar vi ikke tak i det 3. vi bryr oss om jenter 4. vi bryr oss ikke om gutter, som deg lille venn, derfor tar vi ikke tak i det hvis du blir mobbet 5. jenter trenger beskyttelse fra sterke gutter som deg 6. gutter er sterke, derfor trenger de ikke beskyttelse Hvis premisset er, "fordi det går ut over en jente", heller enn, "fordi det går ut over noen", eller, "fordi det er sårende/vondt/skadelig for offeret", så er det feil å lære barnet det. Barn skal lære seg at f.eks. det er galt å mobbe. Ikke, det er galt å mobbe jenter. Ikke rart så mange mannfolk går ut på byen og slår ned tilfeldige i det de kaller for "gladvold". Skjønner jo hvor de har lært seg den tankegangen fra... Anonymous poster hash: e60a3...8ba Det er da ikke fordi offeret er jente det skal ordnes opp i, men fordi det i det hele tatt finnes et offer. Siden hun tilfeldigvis er jente skal det ikke slås ned på fordi det sender et signal om at jenter er svake? Du er rar. Anonymous poster hash: c8073...1c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå