Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2016 #26 Skrevet 5. oktober 2016 Du sier "bare rykter", og så lurer du på om du skal spre dem?! Er det rart at ei fjær blir til fem høns, når folk ikke kan kjenne sin besøkelsestid! Å spre rykter videre er IKKE å gjøre noen en tjeneste. Anonymous poster hash: 666c5...276 Tenk å misforstå hi så grundig... Anonymous poster hash: fd524...580
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2016 #27 Skrevet 5. oktober 2016 Min mann var utro og "alle" visste det. Jeg var den siste som fikk vite det. Jeg er fremdeles sinna på alle som ikke fortalte om utroskapen mens jeg var lykkelig uvitende og trodde vi hadde et kjempebra forhold. Ikke bare var han utro, men han fikk meg til å se ut som en hjerneløs høns (er jo noe i det iom jeg var så godtroende) og jeg mistenker at mange hadde en god latter. Spesielt venninene mine burde sagt ifra. Flere fortalte at de ikke ville være den som ødelegger, være den som får skylden, men herregud - send et anonymt brev! Da jeg fikk første mistanke begynte jeg å etterforske, og jeg er evig takknemlig til den som åpnet øyne mine. Anonymous poster hash: 37826...218
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2016 #28 Skrevet 5. oktober 2016 Utlending? Anonymous poster hash: dab04...c5f Jeg kjenner en utlending som er utro. Han er svensk, teller det? Anonymous poster hash: 40013...adb
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2016 #29 Skrevet 5. oktober 2016 Dersom du har funnet ut av det, kan også andre gjøre det. Tenk hvor ille hun vil føle seg dersom hun er den siste som finner ut av det, hvordan ville du følt deg dersom det var deg? Si i fra,, Anonymous poster hash: 96630...bd2
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2016 #30 Skrevet 5. oktober 2016 Si i fra! De aller fleste vil vite. Ingen ønsker å bli lurt og leve i en løgn. Ikke la deg bli blendet av noen hønsehjerner på DIB som skriver at det er best å ikke vite. Jeg vil PÅSTÅ at ALLE, absolutt ALLE, hadde satt pris på å blitt fortalt. Da han man iallefall valget selv om man vil bli eller ikke i forholdet. Håper du gjør det rette valget! Klem Anonymous poster hash: 328e5...fe3 Hver gang man bruker ordet "ALLE vil..." bør man bite seg i tunga. Det finnes ikke ÉN eneste ting i verden som alle mennesker vil. Anonymous poster hash: 666c5...276
Nebbdyret Skrevet 6. oktober 2016 #31 Skrevet 6. oktober 2016 Hver gang man bruker ordet "ALLE vil..." bør man bite seg i tunga. Det finnes ikke ÉN eneste ting i verden som alle mennesker vil. Anonymous poster hash: 666c5...276 Vinne i lotto? Mitt svar på spørsmålet ditt Hi, er å sei ifrå. Men då må du vere 110% sikker..
Superdolly Skrevet 6. oktober 2016 #32 Skrevet 6. oktober 2016 Min mann var utro og "alle" visste det. Jeg var den siste som fikk vite det. Jeg er fremdeles sinna på alle som ikke fortalte om utroskapen mens jeg var lykkelig uvitende og trodde vi hadde et kjempebra forhold. Ikke bare var han utro, men han fikk meg til å se ut som en hjerneløs høns (er jo noe i det iom jeg var så godtroende) og jeg mistenker at mange hadde en god latter. Spesielt venninene mine burde sagt ifra. Flere fortalte at de ikke ville være den som ødelegger, være den som får skylden, men herregud - send et anonymt brev! Da jeg fikk første mistanke begynte jeg å etterforske, og jeg er evig takknemlig til den som åpnet øyne mine. Anonymous poster hash: 37826...218 Anonymt brev er absolutt lavmål. Ikke send et anonymt brev, hi, vær så snill! Da vil mottakeren av brevet blir redd og sint, og hun vil i hvert fall ikke tenke at det er skrevet av noen som vil henne vel. Hvis du VET, så si fra. Men ta det opp med henne, ikke send anonyme brev eller meldinger. Vær tøff nok til stå for at du sier fra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå