Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #1 Skrevet 4. oktober 2016 Det er helt sikkert altså, ikke bare rykter. Han har en skjønn samboer som igjen har en sønn. Syns så synd på samboeren hans. Burde jeg si noe eller la hver å blande meg? Anonymous poster hash: 3d41d...468
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #2 Skrevet 4. oktober 2016 La være, det er ikke din sak. Anonymous poster hash: c715d...f7a
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #3 Skrevet 4. oktober 2016 La være, det er ikke din sak. Anonymous poster hash: c715d...f7a Ja, du har nok rett. Men igjen, de har ikke felles barn, bare hennes sønn. Dette har pågått lenge, så tviler på de blir avslørt. Anonymous poster hash: 3d41d...468
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #4 Skrevet 4. oktober 2016 Jeg hadde på en eller måte sagt det til den parten som blir sviktet. Anonymous poster hash: 829e5...9da
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #5 Skrevet 4. oktober 2016 Jeg hadde sagt det. Uten tvil. Anonymous poster hash: d815f...909
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #6 Skrevet 4. oktober 2016 Hadde du selv villet vite om det var din mann? Anonymous poster hash: 88db6...aaf
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #7 Skrevet 4. oktober 2016 La være, det er ikke din sak. Anonymous poster hash: c715d...f7a Håper inderlig ikke du er i min vennekrets. Anonymous poster hash: a8032...bdc
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #8 Skrevet 4. oktober 2016 Syns du burde fortelle henne det. Det aller verste må være at andre vet mens man selv sitter uvitende, og når man endelig får vite noe så har andre visst det før deg, så ydmykede det må være. Hadde blitt helt knust, tror mer av "uærligheten" til de rundt meg enn utroskapen i seg selv. Anonymous poster hash: a8032...bdc
februarprins2013 Skrevet 4. oktober 2016 #9 Skrevet 4. oktober 2016 dette har du ingenting med, la det være
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #10 Skrevet 4. oktober 2016 Hvem er hun i forhold til deg? Anonymous poster hash: 9d864...117
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #11 Skrevet 4. oktober 2016 En venninne av meg fortalte meg at mannen var utro. Først trodde jeg ikke på det, men det fikk meg til å lete etter bevis på at hun løy - og dermed oppdage jeg sannheten. Jeg er dypt takknemlig for at hun torde si ifra! Han hadde gått bak ryggen min i 4 måneder og hadde ingen hensikt til å stoppe det. Jeg er glad det ble avslørt. Vårt forhold bygget på en løgn, og jeg følte meg gjort til narr for hele den lille byen vi bor i. Jeg ville sagt ifra. Anonymous poster hash: 0b0a4...cbb
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #13 Skrevet 4. oktober 2016 Jeg hadde gitt han en mulighet til å si det selv. Gi han en uke. Anonymous poster hash: c76a7...869
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #14 Skrevet 4. oktober 2016 Si det! Skulle ønske noen hadde fortalt meg da mannen var utro. Istedet pågikk det lenge før jeg omsider fant det ut. Utrolig nedverdigende. Anonymous poster hash: c497a...e66
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #15 Skrevet 4. oktober 2016 Hvem er hun i forhold til deg? Anonymous poster hash: 9d864...117 Hun er en venninne. Ikke en av de nærmeste men ei jeg kan stoppe å slå av en kjapp prat med om jeg møter henne på gaten.. Så det vil jo være LITT rart at det er meg det kommer ifra. Men, allikevel. Anonymous poster hash: 3d41d...468
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 4. oktober 2016 #16 Skrevet 4. oktober 2016 Jeg hadde sagt det. Hadde blitt steik forbanna om noen visste og ikke fortalte det til meg!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #17 Skrevet 4. oktober 2016 Jeg ville absolutt visst det. Hadde blitt lei meg om noen jeg kjente ikke fortalte meg det. Anonymous poster hash: a9d33...633
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #18 Skrevet 4. oktober 2016 Informer dette hankjønnet om at du vet, og gi ham ei uke til å ordne opp. Anonymous poster hash: 62a09...ab7
Marriet Skrevet 4. oktober 2016 #19 Skrevet 4. oktober 2016 (endret) Min eks levde et dobbeltliv med meg i over et år. I starten var han nok "bare" utro. Men med tid og stunder kom det så mye vanvittig rart frem. Så mye at jeg ikke fatter at det går an. Skulle nesten tro det var en ræva hollywoodfilm. I hvert fall jeg ble gravid med denne mannen det var ekstremt turbulent, men jeg tenkte det var meg og hormonene. Han kastet meg ut av huset ganske nært termin. Jeg fødte. Vi fant på sett og vis tilbake til hverandre men folk i omgangskretsen vår hadde endret seg. Så får vite (ikke fra han og ingen nær oss) at han er forlovet med en annen dame. At de bor sammen (han pendler) og at familie og venner har tatt denne nye damen i mot. Jeg bodde nå altså i vårt hus, med vårt barn og hans særkullsbarn annenhver uke. Den andre uka trodde jeg han bodde på jobb, mens han i realiteten bodde med henne. Til henne hadde han sagt at han bodde hjemme i gamlehuset annenhver uke pga særkullsbarnet. Jeg har aldri følt meg så flau, dum og maktesløs som da. Det gjør vondt å tenke tilbake på og jeg forsøker å forstå hvordan det går an, men jeg fatter det ikke. Der sto jeg og prøvde å redde familien, mens han som sagt levde et utspekulert dobbeltliv uten tanke for noen andre enn seg selv. Det verste er egentlig ekssvigermor. Hun hadde tatt imot denne nye svigerdattera med åpne armer mens hun kom på besøk til oss og latet som ingenting. Hun ville for all del skjerme sønnen sin. Absolutt ALLE lurte meg. Så mitt råd er åpenbart å si det. Få det frem, få det ut. Jeg vet at min historie er helt absurd, men den er likevel sann. Det finnes sånne mennesker. Og de menneskene burde man få en ærlig sjanse til å komme seg bort i fra. Endret 4. oktober 2016 av Marriet
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #20 Skrevet 4. oktober 2016 Min eks levde et dobbeltliv med meg i over et år. I starten var han nok "bare" utro. Men med tid og stunder kom det så mye vanvittig rart frem. Så mye at jeg ikke fatter at det går an. Skulle nesten tro det var en ræva hollywoodfilm. I hvert fall jeg ble gravid med denne mannen det var ekstremt turbulent, men jeg tenkte det var meg og hormonene. Han kastet meg ut av huset ganske nært termin. Jeg fødte. Vi fant på sett og vis tilbake til hverandre men folk i omgangskretsen vår hadde endret seg. Så får vite (ikke fra han og ingen nær oss) at han er forlovet med en annen dame. At de bor sammen (han pendler) og at familie og venner har tatt denne nye damen i mot. Jeg bodde nå altså i vårt hus, med vårt barn og hans særkullsbarn annenhver uke. Den andre uka trodde jeg han bodde på jobb, mens han i realiteten bodde med henne. Til henne hadde han sagt at han bodde hjemme i gamlehuset annenhver uke pga særkullsbarnet. Jeg har aldri følt meg så flau, dum og maktesløs som da. Det gjør vondt å tenke tilbake på og jeg forsøker å forstå hvordan det går an, men jeg fatter det ikke. Der sto jeg og prøvde å redde familien, mens han som sagt levde et utspekulert dobbeltliv uten tanke for noen andre enn seg selv. Det verste er egentlig ekssvigermor. Hun hadde tatt imot denne nye svigerdattera med åpne armer mens hun kom på besøk til oss og latet som ingenting. Hun ville for all del skjerme sønnen sin. Absolutt ALLE lurte meg. Så mitt råd er åpenbart å si det. Få det frem, få det ut. Jeg vet at min historie er helt absurd, men den er likevel sann. Det finnes sånne mennesker. Og de menneskene burde man få en ærlig sjanse til å komme seg bort i fra. Utlending? Anonymous poster hash: dab04...c5f
Marriet Skrevet 4. oktober 2016 #21 Skrevet 4. oktober 2016 Utlending? Anonymous poster hash: dab04...c5f Nei.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #22 Skrevet 4. oktober 2016 Det er helt sikkert altså, ikke bare rykter. Han har en skjønn samboer som igjen har en sønn. Syns så synd på samboeren hans. Burde jeg si noe eller la hver å blande meg? Anonymous poster hash: 3d41d...468 Du sier "bare rykter", og så lurer du på om du skal spre dem?! Er det rart at ei fjær blir til fem høns, når folk ikke kan kjenne sin besøkelsestid! Å spre rykter videre er IKKE å gjøre noen en tjeneste. Anonymous poster hash: 666c5...276
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #23 Skrevet 4. oktober 2016 Du sier "bare rykter", og så lurer du på om du skal spre dem?! Er det rart at ei fjær blir til fem høns, når folk ikke kan kjenne sin besøkelsestid! Å spre rykter videre er IKKE å gjøre noen en tjeneste. Anonymous poster hash: 666c5...276 Du mistet et "ikke" i His tekst. Hun skrev at det ikke bare var rykter, men at hun visste sikkert. Da er det ikke ryktespredning å informere samboeren. Hi, jeg håper du sier fra til denne dama. De har pr. i dag ikke barn sammen, men kan hende de planlegger. Hun bør få vite slik at hun kan ta et informert valg om sin egen fremtid. Har de et åpent forhold så gjør du ikke noen skade. Om hun vil tilgi ham utroskap så greier de seg også. Men om hun ikke ønsker å leve med en mann som bedrar henne, da bør hun få vite for å kunne velge ham bort. Si fra! Anonymous poster hash: f85c5...df5
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2016 #24 Skrevet 5. oktober 2016 Si i fra! De aller fleste vil vite. Ingen ønsker å bli lurt og leve i en løgn. Ikke la deg bli blendet av noen hønsehjerner på DIB som skriver at det er best å ikke vite. Jeg vil PÅSTÅ at ALLE, absolutt ALLE, hadde satt pris på å blitt fortalt. Da han man iallefall valget selv om man vil bli eller ikke i forholdet. Håper du gjør det rette valget! Klem Anonymous poster hash: 328e5...fe3
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2016 #25 Skrevet 5. oktober 2016 Utlending? Anonymous poster hash: dab04...c5f Hvorfor skulle det være utlending? Beste jeg mannen jeg har hatt og har er ikke norsk. Lurt trill rundt jeg og av nordmenn. Anonymous poster hash: c76a7...869
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå