Gå til innhold

Ok årslønn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tjener 440 000 i året i 80% stilling som sykepleier og har utbetalt 22900 i mnd, så dere som tjener under 400 000 må vel skatte lite hvis dere har mer utbetalt?!

Hi: du er heldig, iallefall mtp at du ikke har utdannelse! Tror du vet det selv og ønsker bare skryte, hvis ikke så fortjener du rett og slett ikke lønnen din!

Anonymous poster hash: 467a9...bdd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eierform DA

Vil bli veldig fornøyd på nyåret. Og fortjener d! 😊

Anonymous poster hash: 9867e...d23

Skrevet

Jeg tjener 440 000 i året i 80% stilling som sykepleier og har utbetalt 22900 i mnd, så dere som tjener under 400 000 må vel skatte lite hvis dere har mer utbetalt?!

Hi: du er heldig, iallefall mtp at du ikke har utdannelse! Tror du vet det selv og ønsker bare skryte, hvis ikke så fortjener du rett og slett ikke lønnen din!

Anonymous poster hash: 467a9...bdd

Skatter du ikke litt mye?

Anonymous poster hash: 59897...0d0

Skrevet

Ikke fatter jeg hvordan du har klart å rote deg borti eierskap og lederstilling og en slik lønn, men intelligensen har ihvertfall ikke gjort deg noen tjenester i den prosessen! Skaff deg litt intellektuell ballast, HI!

Anonymous poster hash: 03243...a0e

Skrevet

Ikke fatter jeg hvordan du har klart å rote deg borti eierskap og lederstilling og en slik lønn, men intelligensen har ihvertfall ikke gjort deg noen tjenester i den prosessen! Skaff deg litt intellektuell ballast, HI!

Snakk om å snakke mot seg selv.............

Anonymous poster hash: a4628...1be

Skrevet

Snakk om å snakke mot seg selv.............

Snakk om å kommentere bare for å kommentere....

Skrevet

Driver du lovlig? Med 2 små barnehager må du jo lønne 2 sett med personale, inkludert minimum 2 pedagoger. (Og styrer?)

Tilskudd er på under 100 000 pr barn pluss foreldrebetaling. En pedagog i full stilling koster vel rundt 500 000 minimum, inkludert arbeidsgiveravgift. En assistent eller 2 koster og og disse barna må jo få mat og utstyr?

Jeg regnet på å drive barnehage selv og kom frem til at man må drive overraskende stort for å sitte igjen med fortjeneste dersom man skal kunne tjene på det og da lønnet jeg meg selv en ganske beskjeden styrer/pedagogisk leder lønn (siden jeg er pedagog kan jeg inneha disse rollene selv)

Jeg tror du er ute etter å provosere.

Skrevet

Snakk om å kommentere bare for å kommentere....

Jeg er i hvert fall enig med meg selv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...