Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #1 Skrevet 2. oktober 2016 600 000 i året. Jobber 80% Uten utdannelse😊 Anonymous poster hash: 9867e...d23
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #2 Skrevet 2. oktober 2016 600 000 i året. Jobber 80% Uten utdannelse😊 Anonymous poster hash: 9867e...d23 Hvorfor spør du? 🤔😣🤔😣🤔😫😲😲 Anonymous poster hash: f1bb8...f02
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #3 Skrevet 2. oktober 2016 Nei, der er dritdårlig. Selvfølgelig er det bra, og det vet du godt selv. Du trenger ikke å lage en fordekt skrytetråd Anonymous poster hash: a4628...1be
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #4 Skrevet 2. oktober 2016 Jeg synes jo d høres bra ut selv. Denne lønnen er jeg forspeilet på nyåret. Nå har jeg mindre(utbetalt 22.700) Takk for svar!😊 Anonymous poster hash: 9867e...d23
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #5 Skrevet 2. oktober 2016 Tosk Anonymous poster hash: 77b0c...1e3
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #6 Skrevet 2. oktober 2016 Vet ikke jeg, det spørs jo litt hvor du bor hvilkne utgifter du har.. Jeg har 375.000 i årslønn men har alikavel utbetalt 22.900 altså mer enn deg 😝 + bonus til jul og sommer på ca 15-k utbetalt Anonymous poster hash: 7a8ff...614
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #7 Skrevet 2. oktober 2016 Skjønner ikke at man kan ha så høy lønn på 80% når man er så dum! Anonymous poster hash: ce79f...389
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #8 Skrevet 2. oktober 2016 Bor i Oslo. Lurer på hva 600.000 i året vil bli utbetalt..? 22.700 er vel rundt 370.000 tenker jeg. Har levd på fattiggrensa lenge pga samboers lønn .. Så nå gleder heg meg til jeg kan få utbetalt den nye lønnen i januar👏🏼 blir jo en del skatt å da.. Men blir så deilig å få d litt romslig😊 Anonymous poster hash: 9867e...d23
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #9 Skrevet 2. oktober 2016 Jobber i barnehage, så om jeg er litt dum så går d greit☺️ Masse kjærlighet å peiling på barn så funker d😊 Anonymous poster hash: 9867e...d23
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #10 Skrevet 2. oktober 2016 Jobber i barnehage, så om jeg er litt dum så går d greit☺️ Masse kjærlighet å peiling på barn så funker d😊 Anonymous poster hash: 9867e...d23 Som ufaglært og så tjene 600000? Anonymous poster hash: 04b23...b3f
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #11 Skrevet 2. oktober 2016 Som ufaglært og så tjene 600000? Anonymous poster hash: 04b23...b3f Dette er bare tull. Faglærte tjener ikke det engang Anonymous poster hash: 77b0c...1e3
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #12 Skrevet 2. oktober 2016 Ja! Er min barnehage😊 Anonymous poster hash: 9867e...d23
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #13 Skrevet 2. oktober 2016 Dette er bare tull. Faglærte tjener ikke det engang Anonymous poster hash: 77b0c...1e3 Var det jeg trodde og. Jeg sitter og passer på mennesker i Anestesi hele dagen og jeg tjener bare 550000, så det hadde jeg syns var litt urettferdig... Anonymous poster hash: 04b23...b3f
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #14 Skrevet 2. oktober 2016 😂😂 uff så teit jeg er.., alt er sant, men egentlig grunnen er at jeg lurer på hvor mye ca 600.000 blir utbetalt i året😊👍🏼 Anonymous poster hash: 9867e...d23
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #15 Skrevet 2. oktober 2016 Utbetalt i måneden mente jeg.. Anonymous poster hash: 9867e...d23
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #16 Skrevet 2. oktober 2016 Er helt sant😊 Eier å driver to små barnehager uten utdannelse. For 2 år siden hadde jeg 700.000 på d året. Var en del sommer og julebonusen. Dette året fikk jeg safting restskatt så kan bare ta ut 22.700 i mnd. Men på nyåret sier regnskapsfører at uttak vil tilsvare 600.000 PR år. Da er firma i balanse igjen etter restskatten. Anonymous poster hash: 9867e...d23
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #17 Skrevet 2. oktober 2016 Er helt sant😊 Eier å driver to små barnehager uten utdannelse. For 2 år siden hadde jeg 700.000 på d året. Var en del sommer og julebonusen. Dette året fikk jeg safting restskatt så kan bare ta ut 22.700 i mnd. Men på nyåret sier regnskapsfører at uttak vil tilsvare 600.000 PR år. Da er firma i balanse igjen etter restskatten. Anonymous poster hash: 9867e...d23 Hvis du ikke klarer å regne ut hvor mye det blir selv så bør du kanskje ikke drive en barnehage? Anonymous poster hash: 0682e...bea
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #18 Skrevet 2. oktober 2016 Har regnskapsfører så trenger ikke tenke så mye på tall. Aldri vært god i matte😁 Men tenker litt på hva som er vanlig skatte% å sånn😊 Anonymous poster hash: 9867e...d23
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #19 Skrevet 2. oktober 2016 Har regnskapsfører så trenger ikke tenke så mye på tall. Aldri vært god i matte Men tenker litt på hva som er vanlig skatte% å sånn Anonymous poster hash: 9867e...d23 Dette kommer jo an på hvor my skatt du trekker og om du har organisert bedriften som et A/S slik at dette betales ut som lønn. Vil nok tro at du får ut ca 10 000 mer. Anonymous poster hash: 8b966...d26
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #20 Skrevet 2. oktober 2016 Hvorfor spørr du ikke bare regnskapsføreren din?? Anonymous poster hash: 62940...c22
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #21 Skrevet 2. oktober 2016 Tusen takk for svar til deg over😊 Skjønner jo at ingen kan si sånn akkurat. Satt å regna litt på budsjett å vil ikke ringe regnskapsfører på søndag😁 Skal jo få opplyst dette, (har fått en pekepinn før) men bare lekte litt med tall i dag😊 (Som jeg er så god på..😝) Anonymous poster hash: 9867e...d23
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #22 Skrevet 2. oktober 2016 Ikke AS 😊 Har ikke så mye gjeld. Ca 200.000 Og et barn i Bhg. Så d trekkes jo fra på skatten. Ikke mye men..😊 Anonymous poster hash: 9867e...d23
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #23 Skrevet 2. oktober 2016 Ikke AS 😊 Har ikke så mye gjeld. Ca 200.000 Og et barn i Bhg. Så d trekkes jo fra på skatten. Ikke mye men..😊 Anonymous poster hash: 9867e...d23 Hvorfor ikke AS? Hvilke form er selskapet ditt satt opp da? Og har du virkelig tenkt igjennom alle aspekter ved den driftsformen? Når man driver en barnehage bør man ha et as og eventuelt ansette seg selv eller ta ut utbytte. Gjør du det på den måten opparbeider du deg rettigheter hos NAV og du er ikke personlig ansvarlig hvis firmaet skulle feile. Anonymous poster hash: 332d5...f2f
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #24 Skrevet 2. oktober 2016 Har lenge vurdert AS, men regnskapsfører sier d ikke vil lønne seg. Årets tema, hvert år d..😬 Anonymous poster hash: 9867e...d23
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2016 #25 Skrevet 2. oktober 2016 Har lenge vurdert AS, men regnskapsfører sier d ikke vil lønne seg. Årets tema, hvert år d..😬 Anonymous poster hash: 9867e...d23 Den regnskapsførere hadde jeg stilt store spm ved. Hva er det som er så lønnsomt med den organisasjonsformer du har, og hvilke organisasjonsform har du? Anonymous poster hash: 332d5...f2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå