Anonym bruker Skrevet 28. september 2016 #26 Skrevet 28. september 2016 Oi, det var ekstremt mye. Er alt dette separate turer de dere har flydd? Eller besøker dere mange land på enn tur? Min 5-åring har vært en gang i Sverige med fly. Ellers har vi vært i Danmark et par ganger, men da ikke med fly. Har flydd en del innenriks da vi bor i annen kant av landet enn familien vår. Anonymous poster hash: a1839...7bb
Anonym bruker Skrevet 28. september 2016 #27 Skrevet 28. september 2016 En godt voksen dame i barnehagen til min 5 åring kommenterte at barnet mitt hadde reist langt mer enn henne. Kjenner til 5 åringer som aldri har flydd før, er ikke det litt rart? Disse landene har min 5 åring vært i: Sverige x 20+ Danmark x 5 Tyskland x 9 Ungarn Usa x 2 Mexico x 2 Jamaica x 2 Caymand Island Bahamas x 2 Thailand Grand Canaria Lanzarote Tenerife Samt mange innenlandsflyvninger i Norge da. Anonymous poster hash: d9d4d...cc5 Hva vil du med dette? At vi skal bli misunnelig? Beundre deg ? Jeg syns det hørtes altfor mye ut for en 5 åring 🙈 Anonymous poster hash: 253b2...59e
Anonym bruker Skrevet 28. september 2016 #28 Skrevet 28. september 2016 Vi reiser knappest utenlands, vi har to hytter som vi helle prioriterer å bruke feriedager og helger på. Anonymous poster hash: f633a...011
❤lille stjerne❤ Skrevet 28. september 2016 #29 Skrevet 28. september 2016 Merkelig innlegg. Ja vi reiser en god del med barna, men ikke på langt nær så mye som du har reist med din da, dere har nok reist langt over gjennomsnittet langt og mange ganger. De fleste har ikke mulighet eller lyst til å reise så mye. Jeg har ikke noe behov for å ramse opp antall turer hit og dit og ser ikke poenget med å sammenligne. Ja, mange barn har aldri reist med fly, er ikke noe rart med det i det hele tatt. Det finnes mange måter å feriere på, man trenger ikke å fly til utlandet. Mange har hytte, båt eller familie andre steder i landet og ferierer i Norge og det er sikkert mange flotte opplevelser og turer disse barna har fått med seg som ikke din 5 åring har opplevd.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2016 #30 Skrevet 28. september 2016 Synes det er rarere at du reagerer på at noen 5- åringer aldri har flydd... Jeg var 14 før jeg satt i no fly. Mannen min var 27... nå var vel minsten her 4 år første gang han fløy. Sverige kan vi gang med mange, siden vi harryhandler en gang i mnd 😂😂 Tror dette ble laget for å skryte av hvor mye de kunne reise på ferie 😜 Fordelen vi har, som sjelden reiser så mye, er at ungene gleder seg masse de gangene vi faktisk reiser så langt. Er alikevel ikke synd på unga her. Vi har campingvogn ved ei elv vi både fisker og bader. Og vi kan reise dit hver helg, hele året, om vi ønsker 😀 Anonymous poster hash: 81cea...3a8
Anonym bruker Skrevet 28. september 2016 #31 Skrevet 28. september 2016 Vår på nesten 5 har ikke pass, og har aldri flydd. Anonymous poster hash: fb927...d79
Anonym bruker Skrevet 28. september 2016 #32 Skrevet 28. september 2016 Mine barn er litt eldre men de har vært i: Sverige Danmark Tyskland Frankrike Monaco Spania Italia Tunisia Malta Tyrkia Hellas, fastlandet og mange øyer Kypros England Kina Thailand USA Porto rico Mange andre karibiske øyer ( husker ikke alle) Dubai Mange av Kanariøyene I de fleste landene har vi vært mange mange ganger og besøkt mange storbyer og øyer. Reiser som regel på min 6-7 utenlandsturer i året, ofte 8-10.. Anonymous poster hash: 1c52c...89c
Bobo2014 Skrevet 28. september 2016 #33 Skrevet 28. september 2016 Vi reiser også en del og syner det er helt topp! Vår 2-åring har vært i Spania, Kroatia, Montenegro, Thailand, Filippinene, Albania, Sverige og nå planlegges neste langtur til Thailand. Vi blir alltid tatt godt i mot og behandlet ekstra bra siden vi har med barn. :-)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2016 #34 Skrevet 28. september 2016 Vi har reist endel med barna. Yngste er fem år og hun har vært i: Sverige * 3 (opphold, ikke harrytur..) Danmark * 3 Hellas*2 Spania*4 Portugal Italia England Frankrike Kroatia Og en tur til nå i høstferien. Vi er glade i å reise, men det tar jo litt tid og koster en god del. Vi forteller sjeldent folk at vi reiser så mye, tenker det er viktig å ikke fronte det som noe kjempestort for barna slik at de ikke blir oppfattet som skrytete i barnehagen og skolen, det er ikke alle som har mulighet til det. Anonymous poster hash: 99616...d56
Anonym bruker Skrevet 28. september 2016 #35 Skrevet 28. september 2016 Min 7 åring har vært: Danmark Hellas (Kreta) Mallorca Anonymous poster hash: 4c335...ede
Anonym bruker Skrevet 28. september 2016 #36 Skrevet 28. september 2016 Vi har reist en del med barna, hovedsaklig Europa og Afrika. Barn har godt av å oppleve andre kulturer, da mener jeg ikk turistkulturen man måter på mer tradisjonelle feriedestinasjoner. Barna har også vært en del rundt i Norge og bodd i telt både hist og her. Neste år har de begge ønsker om å reise på campingferie, da det tydeligvis er mye mer eksotisk enn både Porto, Brugge, Barcelona og Bayonne... Ferie er ferie og hovedsaken for oss er at vi er sammen. Anonymous poster hash: 46d07...d20
Gjest Antarctica Skrevet 28. september 2016 #37 Skrevet 28. september 2016 En godt voksen dame i barnehagen til min 5 åring kommenterte at barnet mitt hadde reist langt mer enn henne. Kjenner til 5 åringer som aldri har flydd før, er ikke det litt rart? Disse landene har min 5 åring vært i: Sverige x 20+ Danmark x 5 Tyskland x 9 Ungarn Usa x 2 Mexico x 2 Jamaica x 2 Caymand Island Bahamas x 2 Thailand Grand Canaria Lanzarote Tenerife Samt mange innenlandsflyvninger i Norge da. Anonymous poster hash: d9d4d...cc5 Når er dere egentlig hjemme...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå