Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #1 Skrevet 27. september 2016 Stakkars, stakkars, stakkars jente! Jeg har aldri egentlig hatt veldig sansen for henne. Men nå har jeg virkelig fått et helt annet syn på den dama... Hun er virkelig sterk! Her har hun dåp for datteren sin, og INGEN familie tar seg tid til å komme.. INGEN! Kun to veninner, der den ene faktisk ikke dukker opp heller... Så det var EN person i dåpen til datteren hennes. Ja, også farmoren da. Men hun ville kun være i kirka, siden barnefar ikke vil ha noe med barnet å gjøre.. Altså, hvilken familie er det hun har!? Enn å være så fæle? Stakkars lille barnet! Jeg begynte nesten å gråte da jeg leste dette. Synes så ufattelig synd i Rannveig og lille jenta. Anonymous poster hash: 5abb0...0c6
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #2 Skrevet 27. september 2016 Enig i at dette var veldig trist. Egentlig modig å skrive åpent om "ensomhet". Sikkert flere som har lite familie rundt seg, og som kan kjenne seg igjen i det hun skriver om. Anonymous poster hash: a5579...603
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #3 Skrevet 27. september 2016 Fikk ordentlig vondt av henne! Største delen av familien hennes bor vel i Alta siden det er der hun kommer fra, men hun har skrevet på bloggen at søsteren hennes med samboer bor i Oslo. Uansett konflikter blant voksne eventuelt i familien så bør man ikke la det gå ut over barnet. Anonymous poster hash: 3039a...c79
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #4 Skrevet 27. september 2016 De må vel skjerme seg selv siden hun bretter ut alt på nett. Jeg hadde heller ikke villet være en del av det. Anonymous poster hash: 94ec6...ce5
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #5 Skrevet 27. september 2016 Stakkars, stakkars, stakkars jente! Jeg har aldri egentlig hatt veldig sansen for henne. Men nå har jeg virkelig fått et helt annet syn på den dama... Hun er virkelig sterk! Her har hun dåp for datteren sin, og INGEN familie tar seg tid til å komme.. INGEN! Kun to veninner, der den ene faktisk ikke dukker opp heller... Så det var EN person i dåpen til datteren hennes. Ja, også farmoren da. Men hun ville kun være i kirka, siden barnefar ikke vil ha noe med barnet å gjøre.. Altså, hvilken familie er det hun har!? Enn å være så fæle? Stakkars lille barnet! Jeg begynte nesten å gråte da jeg leste dette. Synes så ufattelig synd i Rannveig og lille jenta. Anonymous poster hash: 5abb0...0c6 Enig:-( Anonymous poster hash: 9fe14...1d5
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #6 Skrevet 27. september 2016 Det er helt klart utrolig trist for henne. Jeg leser ikke bloggen, men skriver hun noe om hvorfor det er slik? Det er alltid to sider av en sak, det kan hende de har sine grunner. Anonymous poster hash: f16c4...13e
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #7 Skrevet 27. september 2016 De må vel skjerme seg selv siden hun bretter ut alt på nett. Jeg hadde heller ikke villet være en del av det. Anonymous poster hash: 94ec6...ce5 Enig i at de sikkert må skjerme seg. Men en dåp er vel ikke den situasjonen hvor dette er mest nødvendig? Jeg er ganske privat av meg, men hadde kommet i en dåp, vil jeg tro. Anonymous poster hash: a5579...603
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #8 Skrevet 27. september 2016 De må vel skjerme seg selv siden hun bretter ut alt på nett. Jeg hadde heller ikke villet være en del av det. Anonymous poster hash: 94ec6...ce5 Hun bretter absolutt ikke ut alt, ikke snakker hun stygt om noen heller. Anonymous poster hash: 185fe...df8
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #9 Skrevet 27. september 2016 Enig i at det er trist. Men jeg synes det er merkelig hvordan innleggene Før og etter handler om de fantastiske vennene hun har... Anonymous poster hash: 7a2f1...023
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #10 Skrevet 27. september 2016 Hun bretter absolutt ikke ut alt, ikke snakker hun stygt om noen heller. Anonymous poster hash: 185fe...df8 Hæææææ? Anonymous poster hash: 238a9...f87
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #11 Skrevet 27. september 2016 Hun bretter absolutt ikke ut alt, ikke snakker hun stygt om noen heller. Anonymous poster hash: 185fe...df8 Trolle trolle trolle trolle, lille trollemor. Anonymous poster hash: 8df93...982
MammantilNurket Skrevet 27. september 2016 #12 Skrevet 27. september 2016 Jammen det er jo ikke rart ... Hadde en av mine slektninger blamert seg slik i media ville jeg ha skydd henne som pesten, bedt henne om å skifte etternavn og benektet ethvert slektskap ... og jeg hadde etter beste evne forsøkt å unngå å oppsøke henne. Jeg ser at dette er sårt for henne (ja, jeg gikk inn på bloggen), men det er noe som heter "som man reder ligger man".
Gjest Skrevet 27. september 2016 #13 Skrevet 27. september 2016 Innlegg slettet grunnet dobbelpost. Moderator K. Taylor
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #14 Skrevet 27. september 2016 Hva har hun gjort siden hennes nærmeste skygger unna? Anonymous poster hash: 15fd9...952
MammantilNurket Skrevet 27. september 2016 #15 Skrevet 27. september 2016 Hva har hun gjort siden hennes nærmeste skygger unna? Anonymous poster hash: 15fd9...952 "Unge mødre" og "Charterfeber"+en klam blogg.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #16 Skrevet 27. september 2016 Trolle trolle trolle trolle, lille trollemor. Anonymous poster hash: 8df93...982 Så absolutt ikke. Sammenligner du henne med diverse andre bloggere, er ra ganske så harmløs. Anonymous poster hash: 185fe...df8
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #17 Skrevet 27. september 2016 Har du enda ikke lært å kle på seg i kirka? Anonymous poster hash: 909da...196
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #18 Skrevet 27. september 2016 Har du enda ikke lært å kle på seg i kirka? Anonymous poster hash: 909da...196 Har hun" Anonymous poster hash: 909da...196
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #19 Skrevet 27. september 2016 Jammen det er jo ikke rart ... Hadde en av mine slektninger blamert seg slik i media ville jeg ha skydd henne som pesten, bedt henne om å skifte etternavn og benektet ethvert slektskap ... og jeg hadde etter beste evne forsøkt å unngå å oppsøke henne. Jeg ser at dette er sårt for henne (ja, jeg gikk inn på bloggen), men det er noe som heter "som man reder ligger man". "Som mor reder ligger barna" blir vel mer riktig...? Men det er det ingenting som heter. Heldigvis. Det spiller ingen rolle hva man mener om mor, man stiller opp for barna. Når det er sagt synes jeg hun er utrolig tøff og sterk. Det er vanskelig å oppdra barn uten familie, og det er vanskelig å være seg selv når man tar utradisjonelle/kontroversielle valg. Hun blir utsatt for psykisk vold på daglig basis. Likevel gir hun barna et trygt hjem og en god start på livet. Jeg syns det er beundringsverdig. Anonymous poster hash: 883dc...0c2
MammantilNurket Skrevet 27. september 2016 #20 Skrevet 27. september 2016 "Som mor reder ligger barna" blir vel mer riktig...? Men det er det ingenting som heter. Heldigvis. Det spiller ingen rolle hva man mener om mor, man stiller opp for barna. Når det er sagt synes jeg hun er utrolig tøff og sterk. Det er vanskelig å oppdra barn uten familie, og det er vanskelig å være seg selv når man tar utradisjonelle/kontroversielle valg. Hun blir utsatt for psykisk vold på daglig basis. Likevel gir hun barna et trygt hjem og en god start på livet. Jeg syns det er beundringsverdig. Anonymous poster hash: 883dc...0c2 En sann helt. Regner med katolikkene tar ansvar og sørger for kanonisering asap.
Gjest Skrevet 27. september 2016 #21 Skrevet 27. september 2016 Innlegg slettet grunnet rykter og spekulasjoner! - Moderator K. Taylor
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #22 Skrevet 27. september 2016 "Som mor reder ligger barna" blir vel mer riktig...? Men det er det ingenting som heter. Heldigvis. Det spiller ingen rolle hva man mener om mor, man stiller opp for barna. Når det er sagt synes jeg hun er utrolig tøff og sterk. Det er vanskelig å oppdra barn uten familie, og det er vanskelig å være seg selv når man tar utradisjonelle/kontroversielle valg. Hun blir utsatt for psykisk vold på daglig basis. Likevel gir hun barna et trygt hjem og en god start på livet. Jeg syns det er beundringsverdig. Anonymous poster hash: 883dc...0c2 Jeg synes det er grunn til å reflektere over hvorfor folk skyr unna. Kanskje selvkritikk ikke er hennes sterke side? Eller refleksjon i det hele tatt, tenker jeg vi sier. Anonymous poster hash: 8df93...982
februarprins2013 Skrevet 27. september 2016 #23 Skrevet 27. september 2016 ja synes synd på henne, ikke noe koselig når det er slik :/ og mest synd er det jo på lille babyen
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #24 Skrevet 27. september 2016 "Som mor reder ligger barna" blir vel mer riktig...? Men det er det ingenting som heter. Heldigvis. Det spiller ingen rolle hva man mener om mor, man stiller opp for barna. Når det er sagt synes jeg hun er utrolig tøff og sterk. Det er vanskelig å oppdra barn uten familie, og det er vanskelig å være seg selv når man tar utradisjonelle/kontroversielle valg. Hun blir utsatt for psykisk vold på daglig basis. Likevel gir hun barna et trygt hjem og en god start på livet. Jeg syns det er beundringsverdig. Anonymous poster hash: 883dc...0c2 Psykisk vold? Fra hvor? Anonymous poster hash: 7bb90...f8e
MamsenMedToSmå Skrevet 28. september 2016 #25 Skrevet 28. september 2016 Jeg leser ikke bloggen hennes, men gikk inn å så nå. Det første som slår meg er at det er jo datteren det er synd på? Hun har jo virkelig ingen skyld i det moren evnt har gjort eller de konfliktene hun har med venner/familie. Tenk da, når hun blir eldre og får vite at INGEN kom i dåpen hennes?? Hvis jeg hadde vært i familie med Rannveig håper jeg at jeg hadde stillt opp for barnets skyld, uansett hva jeg tenkte om moren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå