Gå til innhold

Hva synes du om navnet Regitze?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker det, selv om det kanskje er litt hardt. 



Anonymous poster hash: 0f0c9...b1e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjeeeeeeeesp...

 

Anonymous poster hash: 81682...adc

Skrevet

At det var kjedelig eller at du tror jeg tuller? Regitze er et navn, altså... 



Anonymous poster hash: 0f0c9...b1e
Skrevet

Høres ut som kjeks



Anonymous poster hash: 08af1...3d3
Skrevet

Jeg syns det er helt forferdelig. Har også dårlige assosiasjoner.

 

Anonymous poster hash: 2c05c...2f7

Skrevet

Havner i kategorien vin+kjedsomhet+dib på en lørdagskveld.

 

Anonymous poster hash: 81682...adc

Skrevet

Liker navnet selv om det er litt tysk-aktig,,,



Anonymous poster hash: c6c7c...2c1
Skrevet

Ja, det høres litt tysk ut. Men jeg har bare hørt om dansker som heter det. 

 

Ingen vin her, kun brus :) 

 

Hi 



Anonymous poster hash: 0f0c9...b1e
Skrevet

Når jeg prøver å si det inni hodet mitt kommer det i en tykk-tykk tysk uttale.

Jeg synes det blir for hardt.

 

Da er Regine mykere og finere, synes jeg.



Anonymous poster hash: 31cc1...4c3
Skrevet

Ordlyden er grei nok, men z i navn funker dårlig på norsk synes jeg. Hva med Regine?

Skrevet

Hehe, i mit hode hører jeg det på myk dansk :) 

 

Regine er nok mykere, men også litt kjedelig. 

 

Hi 



Anonymous poster hash: 0f0c9...b1e
Skrevet

Her er det kun «Ordnung muss sein» som blir assosiasjonen, dette kunne en Regitze sagt. Hardt, tysk, slemt og strengt er ord jeg får opp.

 

Regine/-a er mye mykere.

 

Anonymous poster hash: 5f55f...40d

Skrevet

Synes det var fint jeg! Aldri hørt det før, men liker det 👍🏻😊

 

Anonymous poster hash: 5eaed...04b

Gjest Antarctica
Skrevet

Dette er jo et erkedansk navn. Er det virkelig ingen her som husker Matador?!

 

Jeg hører myk pianomusikk når folk sier Regitze, hun var datteren til Maude i serien. Faren var banksjef i Korsbæk, og når han hadde oppført seg dumt, gikk den klynkende Maude i seng for resten av uka, mens Regitze og de to søsknene støttet seg til moster Elisabeth!

 

En annen Regitze ble spilt av Ghita Nørbye i en senere film. Tror den het dansen med Regitze.

Skrevet

Horribelt.

 

Anonymous poster hash: a308a...23f

Skrevet

Jeg syns det er kjempe fint.

Men nå kjenner jeg en som heger det og hun er nydelig

 

Anonymous poster hash: 5047f...e7d

Skrevet

 

Høres ut som kjeks

 

Anonymous poster hash: 08af1...3d3

Enig

 

Anonymous poster hash: e7f15...0a9

Skrevet

Høres ut som ragazza.



Anonymous poster hash: 0106c...8e6
Skrevet

Grusomt ...

 

Anonymous poster hash: f8f7c...8ba

Skrevet

Yuck. Gutte eller jentenavn?

 

Anonymous poster hash: 6072f...153

Skrevet

Første jeg tenkte på var Ritz-kjeks..

 

Anonymous poster hash: 41171...58d

Skrevet

Yuck. Gutte eller jentenavn?

 

Anonymous poster hash: 6072f...153

Det er selvfølgelig et jentenavn.

 

Anonymous poster hash: 0f0c9...b1e

Skrevet

Det er selvfølgelig et jentenavn.

 

Anonymous poster hash: 0f0c9...b1e

Selvfølgelig..? Neppe

 

Anonymous poster hash: 6072f...153

Gjest Antarctica
Skrevet

Selvfølgelig..? Neppe

 

Anonymous poster hash: 6072f...153

Eh, jo. Det er da selvfølgelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...