Anonym bruker Skrevet 24. september 2016 #1 Skrevet 24. september 2016 Jeg liker det, selv om det kanskje er litt hardt. Anonymous poster hash: 0f0c9...b1e
Anonym bruker Skrevet 24. september 2016 #2 Skrevet 24. september 2016 Gjeeeeeeeesp... Anonymous poster hash: 81682...adc
Anonym bruker Skrevet 24. september 2016 #3 Skrevet 24. september 2016 At det var kjedelig eller at du tror jeg tuller? Regitze er et navn, altså... Anonymous poster hash: 0f0c9...b1e
Anonym bruker Skrevet 24. september 2016 #4 Skrevet 24. september 2016 Høres ut som kjeks Anonymous poster hash: 08af1...3d3
Anonym bruker Skrevet 24. september 2016 #5 Skrevet 24. september 2016 Jeg syns det er helt forferdelig. Har også dårlige assosiasjoner. Anonymous poster hash: 2c05c...2f7
Anonym bruker Skrevet 24. september 2016 #6 Skrevet 24. september 2016 Havner i kategorien vin+kjedsomhet+dib på en lørdagskveld. Anonymous poster hash: 81682...adc
Anonym bruker Skrevet 24. september 2016 #8 Skrevet 24. september 2016 Liker navnet selv om det er litt tysk-aktig,,, Anonymous poster hash: c6c7c...2c1
Anonym bruker Skrevet 24. september 2016 #9 Skrevet 24. september 2016 Ja, det høres litt tysk ut. Men jeg har bare hørt om dansker som heter det. Ingen vin her, kun brus Hi Anonymous poster hash: 0f0c9...b1e
Anonym bruker Skrevet 24. september 2016 #10 Skrevet 24. september 2016 Når jeg prøver å si det inni hodet mitt kommer det i en tykk-tykk tysk uttale. Jeg synes det blir for hardt. Da er Regine mykere og finere, synes jeg. Anonymous poster hash: 31cc1...4c3
TPK Skrevet 24. september 2016 #11 Skrevet 24. september 2016 Ordlyden er grei nok, men z i navn funker dårlig på norsk synes jeg. Hva med Regine?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2016 #12 Skrevet 24. september 2016 Hehe, i mit hode hører jeg det på myk dansk Regine er nok mykere, men også litt kjedelig. Hi Anonymous poster hash: 0f0c9...b1e
Anonym bruker Skrevet 24. september 2016 #13 Skrevet 24. september 2016 Her er det kun «Ordnung muss sein» som blir assosiasjonen, dette kunne en Regitze sagt. Hardt, tysk, slemt og strengt er ord jeg får opp. Regine/-a er mye mykere. Anonymous poster hash: 5f55f...40d
Anonym bruker Skrevet 24. september 2016 #14 Skrevet 24. september 2016 Synes det var fint jeg! Aldri hørt det før, men liker det 👍🏻😊 Anonymous poster hash: 5eaed...04b
Gjest Antarctica Skrevet 24. september 2016 #15 Skrevet 24. september 2016 Dette er jo et erkedansk navn. Er det virkelig ingen her som husker Matador?! Jeg hører myk pianomusikk når folk sier Regitze, hun var datteren til Maude i serien. Faren var banksjef i Korsbæk, og når han hadde oppført seg dumt, gikk den klynkende Maude i seng for resten av uka, mens Regitze og de to søsknene støttet seg til moster Elisabeth! En annen Regitze ble spilt av Ghita Nørbye i en senere film. Tror den het dansen med Regitze.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2016 #16 Skrevet 24. september 2016 Horribelt. Anonymous poster hash: a308a...23f
Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #17 Skrevet 25. september 2016 Jeg syns det er kjempe fint. Men nå kjenner jeg en som heger det og hun er nydelig Anonymous poster hash: 5047f...e7d
Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #18 Skrevet 25. september 2016 Høres ut som kjeks Anonymous poster hash: 08af1...3d3 Enig Anonymous poster hash: e7f15...0a9
Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #19 Skrevet 25. september 2016 Høres ut som ragazza. Anonymous poster hash: 0106c...8e6
Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #20 Skrevet 25. september 2016 Grusomt ... Anonymous poster hash: f8f7c...8ba
Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #21 Skrevet 25. september 2016 Yuck. Gutte eller jentenavn? Anonymous poster hash: 6072f...153
Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #22 Skrevet 25. september 2016 Første jeg tenkte på var Ritz-kjeks.. Anonymous poster hash: 41171...58d
Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #23 Skrevet 25. september 2016 Yuck. Gutte eller jentenavn? Anonymous poster hash: 6072f...153 Det er selvfølgelig et jentenavn. Anonymous poster hash: 0f0c9...b1e
Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #24 Skrevet 25. september 2016 Det er selvfølgelig et jentenavn. Anonymous poster hash: 0f0c9...b1e Selvfølgelig..? Neppe Anonymous poster hash: 6072f...153
Gjest Antarctica Skrevet 25. september 2016 #25 Skrevet 25. september 2016 Selvfølgelig..? Neppe Anonymous poster hash: 6072f...153 Eh, jo. Det er da selvfølgelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå