Anonym bruker Skrevet 24. september 2016 #26 Skrevet 24. september 2016 Jeg har tre sønner. Hadde blitt knust hvis det var et barn der ute med mine gener jeg ikke fikk bli kjent med. Hadde blitt utrolig skuffet over sønnen min og jobbet hardt for å ha kontakt med barnebarnet i håp om at skulle ombestemme seg når han ser hvor fantastisk det lille mennesket er. Anonymous poster hash: b892c...161 Det tenker jeg også. Jeg hadde faktisk blitt knust tror jeg, om jeg hadde funnet ut av at jeg hadde et barnebarn jeg hadde gått glipp av oppveksten til... Anonymous poster hash: c2f88...91b
Anonym bruker Skrevet 24. september 2016 #27 Skrevet 24. september 2016 Ei nær venninne av meg stod/står i samme sak. Der var faren på banen fra ungen var ca. 5 mnd til ca. 9 mnd. Da "orket" ikke faren mer. Farmora og oldemora har god kontakt med ungen, selv om faren ikke vil vite av barnet lenger. Han har faktisk kuttet kontakten med sin mor og bestemor også, fordi de har kontakt med barnet. Noen "menn" er bare ikke menn altså.. Anonymous poster hash: 583ac...f91
Anonym bruker Skrevet 24. september 2016 #28 Skrevet 24. september 2016 Nå er det ingenting som irriterer meg mer, enn tanken på at ei jente skal lyve om prevensjon og bli gravid med vilje, med min sønn. Så jeg hadde nok vært rimelig irritert, hvis det hadde skjedd. Samtidig ville jeg prøvd å ta meg sammen, for å støtte om omkring barnet. Anonymous poster hash: 80d0a...1ef Du får lære din sønn ansvar for egen prevensjon. Vil han ikke ha barn, bruk kondom selv om damen sier hun bruker prevensjon. Easy as that! Anonymous poster hash: 1a2d9...dcc
Anonym bruker Skrevet 24. september 2016 #29 Skrevet 24. september 2016 Jeg har vært den jenta. Min ex stakk av når babyen var liten å hans familie har hjulpet meg masse! De stillte opp så godt det lot seg gjøre avstanden tatt i betraktning. Nå er barnet 1 år å de er fortsatt her å hilser på oftere en far som bor 25 min unna. De bor 4-5 timer unna.. hadde min sønn havnet i den situasjonen hadde jeg blitt sint å skuffet over at han kunne fra si seg ansvaret på den måten. Også hadde jeg gjort det beste for barnebarnet mitt. Jeg hadde ikke klart å bare late som det barnet ikke fantes.. Anonymous poster hash: 7d7ed...207
Anonym bruker Skrevet 24. september 2016 #30 Skrevet 24. september 2016 Jeg har vært den jenta. Min ex stakk av når babyen var liten å hans familie har hjulpet meg masse! De stillte opp så godt det lot seg gjøre avstanden tatt i betraktning. Nå er barnet 1 år å de er fortsatt her å hilser på oftere en far som bor 25 min unna. De bor 4-5 timer unna.. hadde min sønn havnet i den situasjonen hadde jeg blitt sint å skuffet over at han kunne fra si seg ansvaret på den måten. Også hadde jeg gjort det beste for barnebarnet mitt. Jeg hadde ikke klart å bare late som det barnet ikke fantes.. Anonymous poster hash: 7d7ed...207 PS jeg ble gravid på prevensjon alltså. Løy ikke om at jeg brukte det. Anonymous poster hash: 7d7ed...207
Anonym bruker Skrevet 24. september 2016 #31 Skrevet 24. september 2016 Selvfølgelig hadde vi det, hadde også hatt en skikkelig prat med sønnen med beskjed om hva jeg tenkte om det valget hans også! Anonymous poster hash: 6ba8b...584
little old lady hoo Skrevet 24. september 2016 #32 Skrevet 24. september 2016 Jeg er et slikt barn. Hadde ikke kontakt med min far, men med farmor, farfar, tante og onkel. Det har vært en berikelse for meg. Jeg ville selvsagt ha hatt kontakt med min sønns barn. Jeg hadde blitt skuffet over hans valg, og ville nok forsøkt å påvirke ham til å ta farsrollen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå