Gå til innhold

Barn som styrer alt !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var min tråd med mammadaltene;) De styrer absolutt ikke alt her i huset, men de får styre mye av pappaen. Han spør ofte hva de vil ha til middag, hvilken butikk de skal handle på osv.

Når jeg "styrer ståket" gidder jeg ikke den type dikkedering. Har faktisk fått kritikk av mannen fordi jeg "må ikke kjefte når de gråter" når jeg ikke godtar sutring. Allikevel blir det myyyye sutring og av og til er det veldig fristende å gi etter for husfredens skyld.

Men selv om barna hyler etter mamma betyr det ikke at de styrer alt. Men allikevel så er det jo ikke noen grunn for at de ikke skal kravle på meg når de vil det. Syns ikke det at jeg er sliten er en god nok grunn til å avvise dem.

Anonymous poster hash: 4a66c...512

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er litt vondt å høre deg si "jeg diskuterer ikke med barn." Tenk om vi skulle sagt det om andre grupper "jeg diskuterer ikke med kvinner." "Jeg diskuterer ikke med svarte." "Jeg diskuterer ikke med menn."

Å lære barna om toleranse og respekt for individet er å gå foran med et godt eksempel, og se dem som individer. Det gjør du jo ikke hvis du sier "jeg diskuterer ikke med barn." Akkurat som om barn aldri har noe vettugt å si...

Anonymous poster hash: 63c66...40b

Ja, huff ... 😂😂😂

Det kan være 30 barn i en klasse. Tviler sterkt på at vi hadde fått gjort så mye hvis vi hadde tatt oss tid til å diskutere med alle.

Læreren har stort sett en ganske god grunn for å si ja eller nei. Ikke nødvendig å diskutere.

Skrevet

Jeg ammer og samsover med 3-åringen. Han og søsteren er høyt elsket og etterlengtede. Det betyr imidlertid ikke at de er husets konge/dronning og at min mann og jeg danser etter deres pipe.

Anonymous poster hash: e81d7...43d

Amming og samsoving med en treåring er jo ikke å skjemme bort barnet. Det er jo bare rart.

Anonymous poster hash: e161c...960

Skrevet

Amming og samsoving med en treåring er jo ikke å skjemme bort barnet. Det er jo bare rart.

Anonymous poster hash: e161c...960

Det er rett og slett bare synd på deg, som tenker at dette er rart. Har du virkelig et så forvrengt syn på noe så naturlig?

Anonymous poster hash: fcf6b...1ab

Skrevet

Her sover 6-åringen i andre halvpart av dobbeltsengen (jeg er skilt og har ingen mann som sover der..). Dette er pga mareritt, men selv om det bare er en periode må det vel kalles samsoving? Sånn sett synes jeg ikke akkurat sovingen er så rart.. Amming av en treåring derimot, er meget spesielt og rart!

Anonymous poster hash: 01508...956

Skrevet

og det er din sak fordi ?

Anonymous poster hash: 2c572...36d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...