Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #26 Skrevet 22. september 2016 Ja det synes jeg er helt greit Anonymous poster hash: 9e0c1...acb
Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #27 Skrevet 22. september 2016 Ja, da er du fordomsfull. Var ikke meg du svarte, men mine jenter har brukt litt sminke ihvertfall siden 6. Klassen. Hvis du hadde sett meg ville du forstått at mitt forhold til kropp og sminke er høyst avslappet. Å vaske av mascaraen på jentene før de går på skolen er ikke en kamp jeg finner det bryet verdt å ta. Det er nok av andre områder å ta tak i når det kommer til oppdragelse....! Ikke "å vaske av", men hvor får de sminke fra i utgangspunktet? Hvor kommer interessen fra? Hvorfor føler ikke så små barn seg pene nok som de er? Anonymous poster hash: ef77a...f7a
MammantilNurket Skrevet 22. september 2016 #28 Skrevet 22. september 2016 Ikke "å vaske av", men hvor får de sminke fra i utgangspunktet? Hvor kommer interessen fra? Hvorfor føler ikke så små barn seg pene nok som de er? Anonymous poster hash: ef77a...f7a Det handler ikke om å ikke føle seg pen nok. Sminke er gøy! Det handler om å uttrykke seg, leke med farger, lys og skygge. Der dreier seg om å vise frem - ikke skjule.
Hjertefru Skrevet 22. september 2016 #29 Skrevet 22. september 2016 Ikke "å vaske av", men hvor får de sminke fra i utgangspunktet? Hvor kommer interessen fra? Hvorfor føler ikke så små barn seg pene nok som de er? Anonymous poster hash: ef77a...f7a Hørt om storesøstre?
Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #30 Skrevet 22. september 2016 Det handler ikke om å ikke føle seg pen nok. Sminke er gøy! Det handler om å uttrykke seg, leke med farger, lys og skygge. Der dreier seg om å vise frem - ikke skjule. Tror du er inne på noe der. Sminke er en slags lek for større jenter. Når de er små perler og maler de, når de blir større "maler" de ansiktet. Tror det er en slags blanding av å lage kunst og kle seg ut. Det er en "lek" som er sosialt akseptabel blant de store jentene. Min eksperimenterer masse med sminke (men vasker av det mest eksperimentelle før hun viser seg). Hun har ikke lært det av meg som kun har mascara og leppestift i hvert fall. :-) Anonymous poster hash: 05f01...4f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå