Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #26 Skrevet 22. september 2016 Menn og peniser sier jeg bare. Har du ikke en vibrator da? Da kan du jo bare fixe det selv. Anonymous poster hash: 62a70...aa9 Ja, god ide! Og om mannen har slikka hi til orgasme og føler seg utilfredsstilt, så kan han runke eller pule på en plastdukke. Hvorfor er menns seksuelle tilfredsstillelse så mye viktigere enn kvinners? Anonymous poster hash: f04e7...147
Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #27 Skrevet 22. september 2016 Forstår han godt. Hadde aldri giddet motsatt heller. Sex er noe vi er sammen om, ikke kun alene! Det er ikke en meg sport! Anonymous poster hash: 07bd9...580
Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #28 Skrevet 22. september 2016 Forstår han godt. Hadde aldri giddet motsatt heller. Sex er noe vi er sammen om, ikke kun alene! Det er ikke en meg sport! Anonymous poster hash: 07bd9...580 Jo, men han syns det er helt fint andre veien. Er det sånn med massasje også? At begge må få hver gang? Noen ganger kan man glede kun den ene, så lenge det er balanse i det. Anonymous poster hash: 98aa7...e37
Nebbdyret Skrevet 22. september 2016 #29 Skrevet 22. september 2016 Eg syns faktisk denne tråden er veldig lærerik. Har ikkje tenkt på det slik før, men det er ganske vanlig trur eg at vi kvinner gir mannen orgasme uten at vi får noko tilbake ein gang iblandt. Men andre vegen er sjeldan fokus, då må liksom mannen også få noko etterpå. Forstår deg godt Hi, av og til er ein veldig ferdig når ein er ferdig.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #30 Skrevet 22. september 2016 Vi har aldri sex uten at begge kommer, vi blir jo tente av at den andre er kåt? Skjønner ikke helt dette med å tilfredstille hverandre som en tjeneste og i alle fall ikke å bli sur fordi han blir kåt av det som skjer og derfor vil ha sex selv også... Anonymous poster hash: 0aa07...d02
Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #31 Skrevet 22. september 2016 Vi har aldri sex uten at begge kommer, vi blir jo tente av at den andre er kåt? Skjønner ikke helt dette med å tilfredstille hverandre som en tjeneste og i alle fall ikke å bli sur fordi han blir kåt av det som skjer og derfor vil ha sex selv også... Anonymous poster hash: 0aa07...d02 Greit nok det, men vi HAR sex der bare den ene kommer- men bare HAN. Skjønner du forskjellen? Anonymous poster hash: 98aa7...e37
Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #32 Skrevet 22. september 2016 Greit nok det, men vi HAR sex der bare den ene kommer- men bare HAN. Skjønner du forskjellen? Anonymous poster hash: 98aa7...e37 Men så slutt ned det da! Anonymous poster hash: 4b3cd...fb9
Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #33 Skrevet 22. september 2016 Vi har aldri sex uten at begge kommer, vi blir jo tente av at den andre er kåt? Skjønner ikke helt dette med å tilfredstille hverandre som en tjeneste og i alle fall ikke å bli sur fordi han blir kåt av det som skjer og derfor vil ha sex selv også... Anonymous poster hash: 0aa07...d02 Helt enig! Vi har heller aldri sex uten at begge kommer. Hvis vi, så kan dere vel ordne dere selv da? Anonymous poster hash: 934d5...a01
Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #34 Skrevet 22. september 2016 Eg syns faktisk denne tråden er veldig lærerik. Har ikkje tenkt på det slik før, men det er ganske vanlig trur eg at vi kvinner gir mannen orgasme uten at vi får noko tilbake ein gang iblandt. Men andre vegen er sjeldan fokus, då må liksom mannen også få noko etterpå. Forstår deg godt Hi, av og til er ein veldig ferdig når ein er ferdig. Ja! Det er faktisk slik! Uten at jeg har tenkt særlig over det før nå! Mannen sa faktisk i kveld; hvis jeg masserer deg, suger du meg etterpå da? Har blitt slik at til og med en massasje skal "belønnes" med et sug.. Arg Anonymous poster hash: 3f39b...571
februarprins2013 Skrevet 23. september 2016 #35 Skrevet 23. september 2016 da må du jo ta det opp med han og ikke her
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #36 Skrevet 23. september 2016 Vi har aldri sex uten at begge kommer, vi blir jo tente av at den andre er kåt? Skjønner ikke helt dette med å tilfredstille hverandre som en tjeneste og i alle fall ikke å bli sur fordi han blir kåt av det som skjer og derfor vil ha sex selv også... Anonymous poster hash: 0aa07...d02 Nå er det veldig mange kvinner som ikke kommer kun ved samleie. Hvis hun først har sugd ham, og han så har slikket henne til orgasme, så skjønner jeg at det er pes for henne å begynne med samleie igjen (som hun kanskje ikke får noe utav og derfor er mest for mannens del). Det er liksom opptatt og vedtatt at når menn er ferdige, så ER de ferdige og vil helst bare sove. Er det så vanskelig å forestille seg at en kvinne også kan ønske dette fra tid til annen, uten å "måtte" ha samleie etterpå? Bare fordi hullet er der (en kvinne kan jo ikke skylde på slapp penis) så har hun ikke nødvendigvis lyst. Anonymous poster hash: f04e7...147
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #37 Skrevet 23. september 2016 Jeg skjønner ham jeg. Orker ikke å suge mannen uten å få litt selv etterpå, da er jeg jo blitt kjempekåt! Anonymous poster hash: 4556e...3ff
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #38 Skrevet 23. september 2016 Jeg skjønner ham jeg. Orker ikke å suge mannen uten å få litt selv etterpå, da er jeg jo blitt kjempekåt! Anonymous poster hash: 4556e...3ff Enig! Her har vi bare sex så begge kommer. Dagene jeg har mens, så dropper vi sex. Eller ordner oss selv. Anonymous poster hash: 934d5...a01
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #39 Skrevet 23. september 2016 Jeg skjønner deg godt jeg. Mannen min kan tilfredsstille meg uten at han selv fullfører. Det er ikke så ofte da, men fint å vite at han er villig til det. Det er nok allikevel litt oftere at jeg tilfredsstiller han uten å få noe igjen. I de fleste tilfellene kommer vi begge! Ja til likebehandling og variasjon! Anonymous poster hash: 53ebd...e64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå