Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #1 Skrevet 22. september 2016 har mannen slikket eller fingret meg til orgasme uten at han selv også har blitt tilfredsstilt. Jeg har derimot tilfredsstilt han mange ganger uten å forvente noe tilbake. Dette irriterer meg! Har spurt han om han kan gi meg "en kjapp orgasme". Han begynner, jeg nærmer meg, og så er det fram med pikken. Den MÅ liksom være en del av det. Som regel vil jeg jo at vi skal ha sex sammen, men en sjelden gang kunne han vel ha gjort dette? Er ikke det vanlig? Er det jeg som er urimelig? Anonymous poster hash: 98aa7...e37
Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #2 Skrevet 22. september 2016 har mannen slikket eller fingret meg til orgasme uten at han selv også har blitt tilfredsstilt. Jeg har derimot tilfredsstilt han mange ganger uten å forvente noe tilbake. Dette irriterer meg! Har spurt han om han kan gi meg "en kjapp orgasme". Han begynner, jeg nærmer meg, og så er det fram med pikken. Den MÅ liksom være en del av det. Som regel vil jeg jo at vi skal ha sex sammen, men en sjelden gang kunne han vel ha gjort dette? Er ikke det vanlig? Er det jeg som er urimelig? Anonymous poster hash: 98aa7...e37 Da må du si det direkte til han da. Virker jo som om han er på gli. Han vil må bare toppe det med penetrering. Kanskje fordi han blir så opphisset selv. Si du vil at han skal stimulere deg til orgasme, uten å fullbyrde samleie. Kun deg. Anonymous poster hash: 22812...aea
Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #3 Skrevet 22. september 2016 Da må du si det direkte til han da. Virker jo som om han er på gli. Han vil må bare toppe det med penetrering. Kanskje fordi han blir så opphisset selv. Si du vil at han skal stimulere deg til orgasme, uten å fullbyrde samleie. Kun deg. Anonymous poster hash: 22812...aea Har sagt det. Virker ikke som han tror jeg mener det. Menn og peniser deres altså. Grr. Anonymous poster hash: 98aa7...e37
Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #4 Skrevet 22. september 2016 Det er jo ikke rart om han blir tent av å behandle deg? Er vel bare positivt? Anonymous poster hash: 16197...e7d
Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #5 Skrevet 22. september 2016 Jeg synes det er du som er rar, jeg. Hvorfor kan dere ikke ta en kjapp en etter at han stimulert deg da? Tydelig at han blir tent av å slikke deg da. Anonymous poster hash: 934d5...a01
Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #6 Skrevet 22. september 2016 Det er jo ikke rart om han blir tent av å behandle deg? Er vel bare positivt? Anonymous poster hash: 16197...e7d Jo, men for variasjonen sin del er det jo greit å kunne gjøre litt forskjellig. Han liker jo at jeg suger han til han kommer. Jeg bruker dessuten 5 min på å komme, mens et samleie går mye lenger tid. Av og til hadde det vært deilig å bare ha fokus på meg. Snakker altså om 1-2 ganger i mnd. Er ikke sånn at jeg tenker det skal være sånn ofte. Anonymous poster hash: 98aa7...e37
Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #7 Skrevet 22. september 2016 Jeg synes det er du som er rar, jeg. Hvorfor kan dere ikke ta en kjapp en etter at han stimulert deg da? Tydelig at han blir tent av å slikke deg da. Anonymous poster hash: 934d5...a01 Han bruker minst 10 min på å komme, og jeg er "ferdig". Tenk så deilig å kunne få en rask orgasme og så sove. Uten å måtte gå på bade og tørke sperm for deretter å bli liggende våken. Anonymous poster hash: 98aa7...e37
Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #8 Skrevet 22. september 2016 Jo, men for variasjonen sin del er det jo greit å kunne gjøre litt forskjellig. Han liker jo at jeg suger han til han kommer. Jeg bruker dessuten 5 min på å komme, mens et samleie går mye lenger tid. Av og til hadde det vært deilig å bare ha fokus på meg. Snakker altså om 1-2 ganger i mnd. Er ikke sånn at jeg tenker det skal være sånn ofte. Anonymous poster hash: 98aa7...e37 Et samleie kan da fint bare vare 2-3 minutter. Voila! Begge tilfredstilt og fornøyde. Anonymous poster hash: 934d5...a01
Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #9 Skrevet 22. september 2016 Et samleie kan da fint bare vare 2-3 minutter. Voila! Begge tilfredstilt og fornøyde. Anonymous poster hash: 934d5...a01 Han kommer aldri på 2-3 min, men bruker minst 10 Anonymous poster hash: 98aa7...e37
Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #10 Skrevet 22. september 2016 Han bruker minst 10 min på å komme, og jeg er "ferdig". Tenk så deilig å kunne få en rask orgasme og så sove. Uten å måtte gå på bade og tørke sperm for deretter å bli liggende våken. Anonymous poster hash: 98aa7...e37 Klarer han ikke komme på under 10 min? Anonymous poster hash: 934d5...a01
Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #11 Skrevet 22. september 2016 Sier bare 69. Anonymous poster hash: 16197...e7d
Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #12 Skrevet 22. september 2016 Klarer han ikke komme på under 10 min? Anonymous poster hash: 934d5...a01 Usikker på om han ikke klarer det, eller om det er det at han tar seg tiden fordi han syns det er deilig. Har bedt han om å kjappe seg, det faller ikke i god jord. Han liker at sex tar tid. Jeg liker variasjon. Anonymous poster hash: 98aa7...e37
Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #13 Skrevet 22. september 2016 Sier bare 69. Anonymous poster hash: 16197...e7d Da kommer jeg på 5 min, men det gjør ikke han. Så er det puling igjen da.. Anonymous poster hash: 98aa7...e37
Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #14 Skrevet 22. september 2016 Hva tenker du selv er en god løsning? At han gir deg orgasme og prøver å legge seg superkåt og utilfredsstilt? At han går på badet og runker? At han tilfredsstiller seg selv mens han slikker deg? Anonymous poster hash: 16197...e7d
Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #15 Skrevet 22. september 2016 Si til ham at han skal få dyppe den ETTER at du har oppnådd orgasmen. Anonymous poster hash: 6cd58...ff9
Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #16 Skrevet 22. september 2016 Hva tenker du selv er en god løsning? At han gir deg orgasme og prøver å legge seg superkåt og utilfredsstilt? At han går på badet og runker? At han tilfredsstiller seg selv mens han slikker deg? Anonymous poster hash: 16197...e7d Jeg tenker at om han legger seg kåt og utilfredsstilt en sjelden gang så er det helt greit. De første årene runket eller sugde jeg han hver kveld når jeg hadde mensen. Det har aldri vært et problem når det er den veien. Anonymous poster hash: 98aa7...e37
Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #17 Skrevet 22. september 2016 Si til ham at han skal få dyppe den ETTER at du har oppnådd orgasmen. Anonymous poster hash: 6cd58...ff9 Jeg har ikke lyst! Anonymous poster hash: 98aa7...e37
Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #18 Skrevet 22. september 2016 Menn og peniser sier jeg bare. Har du ikke en vibrator da? Da kan du jo bare fixe det selv. Anonymous poster hash: 62a70...aa9
Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #19 Skrevet 22. september 2016 Ok du er vrang nå, du vil ikke at han skal knulle deg etter du har blitt slikket til du kommer??? Skal han legge seg med Bennern? Anonymous poster hash: fa452...e98
Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #20 Skrevet 22. september 2016 Menn og peniser sier jeg bare. Har du ikke en vibrator da? Da kan du jo bare fixe det selv. Anonymous poster hash: 62a70...aa9 Ja, og det er nettopp det jeg gjør. Men det er liksom prinsippet. Hvorfor har vi aldri fokus på bare meg? Men han syns det er helt fint at vi har fokus på bare han? Neste gang jeg suger han skal jeg si; nå kan du slikke meg! Da hadde han blitt lang i maska da. Når det har gått for han orker han ingenting. Ved samleie må det altså alltid gå for meg først. Og da kan han like å bruke lang tid etterpå når jeg egentlig vil han skal bli ferdig. Anonymous poster hash: 98aa7...e37
Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #21 Skrevet 22. september 2016 Jeg synes du fremstår som vanskelig, jeg. Jammen ikke rart det er endel frustrerte menn. Anonymous poster hash: 934d5...a01
Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #22 Skrevet 22. september 2016 Jeg skjønner deg godt! Jeg har tenkt akkurat samme tanken. Men har aldri bedt om orgasme uten noe mer. Tror kanskje han hadde gått med på det men da hadde det måttet skjedd en dag han ikke var spesielt kåt. Skjønner meg slett ikke på de damene her som går mannen i forsvar. Jeg tenker du enten kan være enda mer tydelig med mannen din. Gi eksempelet du viser til her; hvordan hadde det vært for han å gi deg orgasme etter du hadde sugd han. Tror dette er en relativt vanlig problemstilling hvor menn tenker at kvinner er annerledes og at de ikke kan gå rundt utilfredsstilt men det kan kvinner. Anonymous poster hash: 5a176...ad6
Mamma til 2 søte Skrevet 22. september 2016 #23 Skrevet 22. september 2016 Kvinnfolk ass... Menn får skryt når de "passer" ungene sine, lager mat, vasker osv. Det får ALDRI vi damer! En kjapp pulings der kun mannen kommer er en selvfølge. Men når dama kun vil bli tilfredstilt uten å måtte pule etterpå... Stakkars mann da dere!
Marriet Skrevet 22. september 2016 #24 Skrevet 22. september 2016 (endret) Kvinnfolk ass... Menn får skryt når de "passer" ungene sine, lager mat, vasker osv. Det får ALDRI vi damer! En kjapp pulings der kun mannen kommer er en selvfølge. Men når dama kun vil bli tilfredstilt uten å måtte pule etterpå... Stakkars mann da dere!Takk! Du skriver det jeg tenker. Her i huset er det nok fremdeles litt sånn at hvis mannen drar frem støvsugeren eller bretter en klesvask så er det jubel i stua. Men når vi snakker om sengeaktiviteter så alvorlig talt. Der har vi begge behov og ønsker. Han er nok mer kåt enn meg og jeg tilfredstiller gladlig når jeg vil. Andre ganger er det hans tur til å gjøre jobben, men oftest gjør vi det sammen. Det er ikke synd i han når jeg takker nei en kveld altså. Det heller ikke synd i han om jeg har lyst til at han bare skal ta seg av meg en dag. Gi og ta. Kompromiss. Og alt det der. Menn må ikke bli gjort til mer evneveike enn det de er. Endret 22. september 2016 av Marriet
Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #25 Skrevet 22. september 2016 De gangene du har sugd ham til orgasme - har du selv da ønsket å bli tilfredsstilt, Hi? Du sa bl.a. at du tidligere sugde ham når du hadde mens - det tolket jeg som om du da ikke ønsker å ha sex? I så fall kan jeg forstå at mannen ikke helt forstår deg. Du har trolig formidlet at du ikke ønsker sex, men at du kan tilfredsstille ham om han ønsker det. Problemet er at når han slikker og fingrer deg og blir kjempetent, da krever du at han bare skal tilfredsstille deg, men at han bare får greie seg uten. Jeg tror du i så fall må be ham helt klart og tydelig om at han i disse tilfellene må onanere seg ferdig, for du vil ikke ha sex med ham, du vil bare at han skal tilfredsstille deg før du sovner. Men jeg vil tro at det å si noe slikt vil få ham til å føle seg veldig avvist. Hvis det har vært slik at du egentlig ønsker deg sex med ham, men at han ikke vil etter at du har sugd ham til orgasme, da blir det anderledes. Da må han kunne gi det samme tilbake innimellom. Anonymous poster hash: 104c5...69c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå