Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #27 Skrevet 21. september 2016 Bra og bra.. han har sine bra sider.. han er handy og veldig flink til å bygge og fikse alt mulig fra biler til elektriske duppedingser.. Han tuller og tøyser og finner på morsomme ting med barna.. Han er dominant og vi tenner på de samme tingene seksuelt.. Meeeen.... han har ikke begrep når det kommer til penger.. Han jobber ikke pga helsa, men det skinner tydelig gjennom at han er glad til at han har en gyldig grunn til å slippe.. Han er ikke realistisk på hva som går an å få til på vår økonomi.. (bygge ut, bygge garasje, kjøpe båt, vedlikeholde båt, kjøpe båtplass, kjøpe kjøpe kjøpe) Han virker å bli mer og mer umoden.. virker å ha mer til felles med ungdommer enn de på sin egen alder.. henger med 18-25 åringer i en alder av 40.. Så mens jeg har mer interesse av å snakke med hans bror og svigerinne, synes han det er mer interessant å røyke en joint med de 20år gamle nevøene sine.. Derfor går vi dessverre nå mot skillsmisse.. Han ble dessverre ikke eldre.. Anonymous poster hash: cb947...e4d
skinnfilla Skrevet 21. september 2016 #28 Skrevet 21. september 2016 Absolutt! En flott fyr som er både kjekk og snill. Super pappa og ektemann ☺️
Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #29 Skrevet 21. september 2016 Fremdeles kan jeg tenke for meg selv at det er for godt til å være sant at jeg fant min rette, at jeg skulle være så heldig! Ja, han er absolutt en fin fyr! Snill, verdens beste pappa, omtenksom, empatisk, vittig, flink i jobben sin, dyktig med penger, trår til på hjemmebane og gjør mer enn meg i huset til tider uten å bli spurt. Jeg er heldig ❤️ Anonymous poster hash: 8a945...2d7
Mandala Skrevet 21. september 2016 #30 Skrevet 21. september 2016 (endret) Fantastisk bra. Jeg hadde naturligvis ikke bodd med en fyr som ikke var bra. Endret 21. september 2016 av Mandala
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå