Gå til innhold

Er mannen din en bra fyr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er han bra for deg?

Anonymous poster hash: 52c27...72b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Han er rettferdig, ærlig og fornuftig. Han drikker ikke. Han har god orden på økonomien vår. Alle disse tingene gjør meg trygg på han og en mann jeg ønsker å dele livet med.

I motsetning til min eks. Som drakk og røykte bort 7000-8000 kroner i mnd, samtidig som han var gjeldsslave. Hjalp lite at han var en gud i senga, til syvende og sist.

Anonymous poster hash: d0fda...f36

Skrevet

👍

Anonymous poster hash: f8690...38e

Skrevet

Ja, han er helt fantastisk. Tålmodig, snill, flink med barna, hjelper til med alt og alle, flink til å gi kommentarer, sier ofte at han elsker meg og mye annet :D

Anonymous poster hash: 78f9f...6be
Skrevet

Han er one in a billion, det flotteste menneske jeg har møtt i mitt liv.

Skrevet

Ja, det er han på mange måter. Han er mye mer rolig og strukturert på mange ting, og det holder meg litt tilbake og "tvinger" meg til å handle litt mer strukturert på en del ting selv - det er nok veldig bra for meg!

Vi er også veldig gode venner og har det veldig gøy sammen. Han er også en stor tilrettelegger for meg og min karrière for tiden. 

Av negative ting, er det kanskje at han er litt vel forsiktig med å ta sjanser. Jeg kunne for eksempel tenke meg å reise noen mnd, eller flytte utenlands et år og oppleve noe helt annet. Det vil ikke han.. blir for skummelt og for mye "hva, om, men...".

Anonymous poster hash: dbe8f...70c
Skrevet

Den best <3 kunne ikke funnet en bedre mann :)

Anonymous poster hash: 353b0...a43

Skrevet

Mannen min er verdens beste! Han er gjennomført snill, ærlig og trygg. Han tar sin del av arbeidet i hjemmet og er en fantastisk far.

Vi ler massa sammen, og han er den jeg går til hvis jeg er lei meg.

Skrevet

Ja, det er han :)

Heldig som har mannen min!

Skrevet

Ja. Og han har blitt BEDRE med årene.

Vi ble sammen da vi var veldig unge. Da var han rett og slett en drittunge. Rett fram.

Det var mye slossing på fest, omveier for å unngå situasjoner osv.

Rart å "vokse opp" sammen.

Veldig takknemmelig for den mannen jeg har i dag. Hardtarbeidende og flott pappa for våre barn :)

Negativt: de hersens sokkene over alt ;)

Anonymous poster hash: 7ecf5...3f6

Skrevet

Nei. Han har vært mye utro, er vanskelig å stole på, har ikke begrep på penger osv.

Anonymous poster hash: 136bd...6c2

Skrevet

Ja! Han er virkelig en flott mann. Vennlig mot alle, intelligent, tålmodig og klok.

Anonymous poster hash: 818a6...365

Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: 52f3a...a37

Skrevet

Ja, det er han. Litt for bra, han skal nemlig hjelpe ALLE! 😁 Hele tiden!

Skrevet

Hadde ikke vært sammen med han om ikke 😊

Anonymous poster hash: afb49...c03

Skrevet

Han er ofte verdens beste, selvom han kan irritere meg over stokk og Stein, så er jeg glad jeg har han. Hadde sikkert kjedet meg mye om han var enig med meg i alt, så er egentlig bra jeg blir irritert på han i blant. ;)

Anonymous poster hash: 47361...6a0

Skrevet

Jepp!

Kan stole på ham i tykt og tynt. Tar alltid i et tak når det trengs og står på. Kjempefint far for barn.

Anonymous poster hash: 98f97...282
Skrevet

Han er på mange måter en veldig bra fyr, men han er ikke riktig for meg.

Anonymous poster hash: 2595e...fd5

Skrevet

Han er helt fantastisk.Kunne ikke funnet noen bedre:-)

Skrevet

Tja. Han har gode sider, men de mørke overskygger de gode.

Anonymous poster hash: b7bf6...776

Skrevet

Ja!

Første jeg tenkte om ham da vi ble kjent som 18åringer var at han var akkurat en sånn mann som jeg ønsket at mine kommende barn skulle få til far. 😊

Da mine foreldre ble kjent med ham, sa min mor til meg at hvis vi gjorde det slutt noen gang, så kom de til å adoptere ham.

Han er helt fantastisk. Og helt rett for meg. Dessverre er jeg nok ikke flink nok til å vise det alltid, da jeg kan henge meg opp i småting på dårlige dager.

Anonymous poster hash: 5b5f2...d0e

Skrevet

Ja. Ser ingen grunn til å være sammen med en som ikke er det.

Anonymous poster hash: c503d...f1d

Skrevet

Nei, eller dvs han er på mange måter en fin fyr, men han er ikke bra for meg 😢 Han er misunnelig på at jeg har karriere og ikke han og indirekte beskylder meg for ikke å gjøre suksess selv. Det føles ekstremt urettferdig siden jeg nå er eneforsørger for hele familien og har vært det i mange år.

Anonymous poster hash: c91d0...07b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...