Gå til innhold

Jeg har mistet gløden :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal prøve mer, jeg vet hva jeg må få ut av livet mitt! Og det har jeg tenkt å gjennomføre nå. Så får vi se om det kan gjøre meg mer glad, og gi meg motivasjon til å fortsette i forholdet. Så får vi se dersom jeg blir gladere om det kan påvirke han også.

Det er ikke sånn at jeg tror at alt blir bedre av å skilles. Jeg vil jo holde sammen med han, men jeg må også ha spillerom for min egen del, og det skal jeg ha nå!

Anonymous poster hash: eb797...fcb
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei... :)

Hvordan er det med dere nå? Lenge siden jeg tittet innom her.

Det er jeg som srev disse laaange innslagene.

Håper du og din mann finner den beste løsningene for dere! Og du føler det riktige ift det.

En fin dag til deg! :)

Anonymous poster hash: 607bc...ba8
Skrevet

Jeg står og tråkker i kvikkleire føler jeg. Han skjønner ikke noen ting! Jeg forklarer og forklarer, så nå har jeg kapitulert. Må samle nye krefter, hvordan jeg nå får gjort det.... Jeg burdet bare gått, men det er ikke så enkelt det heller når situasjonen er som den er. Takk for svar og at du har tatt deg tid. Nå er jeg bare tom, og han, av en eller annen merkelig grunn tror at det er bare velstand. Jeg forstår det ikke.

• 1 måned senere...
Skrevet

Ikke at så mange bryr seg kanskje, men tenkte jeg ville komme med en liten oppdatering uansett :) Om noen husker dette er ikke engang sikkert.

Men uansett, NÅ GÅR DET BEDRE :danse: Mye bedre, har til og med fått troen på at vi klarer dette! Stemningen i heimen er mye bedre, vi har vært ute og gjort ting sammen, alene og med venner. Vi snakker mer, og ja... noe har løsnet :klappe:  Har til og med greid å finne frem av de gode følelsene han ga meg før, og jeg ser at han er glad i meg :kyss:

Skrevet

Så fint!

Ble det ingen separasjon, da?

Anonymous poster hash: 41786...33b

Skrevet

Så fint!

Ble det ingen separasjon, da?

Anonymous poster hash: 41786...33b

Nei, fortsetter det som nå, så blir det ingen separasjon. Orker ikke å tenke på om vi går på en ny smell igjen, hverken orker eller vil. Fokuset nå er holde på det vi har og så får fremtiden bringe det den gjør. Akkurat nå er det hvertfall håp :)

Skrevet

Hei HI....

Er det fortsatt på bedringensvei? Veldig glad for å lese at det går oppover med dere? Flott at håpet er der :)

Anonymous poster hash: 607bc...ba8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...