Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #26 Skrevet 20. september 2016 Jeg eier flere joggebukser men de brukes kun når er syk. Anonymous poster hash: d506c...92e
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #27 Skrevet 20. september 2016 Jeg elsker å gå i joggebukse! Den kommer på så fort jeg er hjemme innafor døra... Bruker den hjemme, og hvis jeg går tur eller skal en liten tur på butikken. Skal jeg på lengre shopping (kjøpesenter), på jobb, på besøk osv, har jeg på noe annet. Man trenger forøvrig ikke være enkelt møbler for å gå i joggebukse annet enn hjemme altså... Jeg har både høy utdannelse og grei økonomi. Røyker ikke heller. I tillegg trenger ikke en joggebukse se ut som "en dass" heller altså...! Anonymous poster hash: 43ec4...7f6
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #28 Skrevet 20. september 2016 Jeg elsker å gå i joggebukse! Den kommer på så fort jeg er hjemme innafor døra... Bruker den hjemme, og hvis jeg går tur eller skal en liten tur på butikken. Skal jeg på lengre shopping (kjøpesenter), på jobb, på besøk osv, har jeg på noe annet. Man trenger forøvrig ikke være enkelt møbler for å gå i joggebukse annet enn hjemme altså... Jeg har både høy utdannelse og grei økonomi. Røyker ikke heller. I tillegg trenger ikke en joggebukse se ut som "en dass" heller altså...! Anonymous poster hash: 43ec4...7f6 *enkelt møblert... Anonymous poster hash: 43ec4...7f6
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #29 Skrevet 20. september 2016 Jeg bor på Askøy. Her er det mye joggebukser på kjøpesenteret. Skikkelig fælt. Jeg har også joggebukser, men de bruker jeg kun hjemme på kvelden. Anonymous poster hash: 64838...a40
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #30 Skrevet 20. september 2016 Jeg elsker å gå i joggebukse! Den kommer på så fort jeg er hjemme innafor døra... Bruker den hjemme, og hvis jeg går tur eller skal en liten tur på butikken. Skal jeg på lengre shopping (kjøpesenter), på jobb, på besøk osv, har jeg på noe annet. Man trenger forøvrig ikke være enkelt møbler for å gå i joggebukse annet enn hjemme altså... Jeg har både høy utdannelse og grei økonomi. Røyker ikke heller. I tillegg trenger ikke en joggebukse se ut som "en dass" heller altså...! Anonymous poster hash: 43ec4...7f6 Enig i den. Kan greit gå i joggebukse ALA sånn man får på Cubus for å hente i barnehage eller på butikken. På jobb går som jeg oftes i fine bukser eller skjørt høye heler og pen topp og blazer. Jeg har jobbet stort sett i oljebransjen og må si de som jobber der går forferdelig kledd. Slitte dongeribukser, slitte skjorter og t-skjorter. Ikke veldig imponert når jeg har møtt folk k statlig/kommunle jobber heller. Har bodd i utlandet og vant til at man kler seg fint på jobb og har casual friday som eneste dag man kan gå med dongeribukse. Anonymous poster hash: 4ac67...5f0
kråkemamma Skrevet 20. september 2016 #31 Skrevet 20. september 2016 Bruker mye denne i forskjellige farger http://www.meandi.com/nb-no/klaer/dame/skjort-bukser/magic-pants-indigo-162801 Under kjoler/tunika, til trening og til og med på butikken😂😂
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #32 Skrevet 20. september 2016 Bygd på østlandet. Går mye i joggebukse hjemme, når jeg leverer i barnehagen, hvis jeg skal på matbutikken osv. Er heller ikke den eneste. Anonymous poster hash: 8af65...6c4
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #33 Skrevet 20. september 2016 Jeg er i mammaperm, og har sikkert 10 joggebukser Jeg elsker de!! Jeg tar på meg vanlig bukse om jeg skal på besøk til svigers eller vet jeg har mange ærend, men nå skal jeg snart handle på Kiwi, og har tenkt å ha på meg denne deilige joggebuksa Anonymous poster hash: 9ea88...dda
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #34 Skrevet 20. september 2016 Jeg er i mammaperm, og har sikkert 10 joggebukser Jeg elsker de!! Jeg tar på meg vanlig bukse om jeg skal på besøk til svigers eller vet jeg har mange ærend, men nå skal jeg snart handle på Kiwi, og har tenkt å ha på meg denne deilige joggebuksa Anonymous poster hash: 9ea88...dda Og foresten, så føler jeg det er helt innafor! Når alle andre kan gå rundt med treningstights, så kan vel jeg kose meg i jogge, og kosebukser Jeg er 25 år foresten, trebarnsmor. Anonymous poster hash: 9ea88...dda
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #35 Skrevet 20. september 2016 Ikke noe rart det er mange menn rundt omkring som ikke vil ha sex. Det er svært lite sexy å dasse rundt i en joggebukse hver dag og ikke pynte seg for mannen. Men hver gang man skal ut på byen med jentene, skal man stivpynte seg og droppe joggebuksa. Hvem pynter de seg for, andre menn, seg selv, venninner? Hvorfor ikke gjøre innsats hjemme hos seg selv, for den man bor sammen med eller er gift med? Anonymous poster hash: ad7ac...2c8
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #36 Skrevet 20. september 2016 Ikke noe rart det er mange menn rundt omkring som ikke vil ha sex. Det er svært lite sexy å dasse rundt i en joggebukse hver dag og ikke pynte seg for mannen. Men hver gang man skal ut på byen med jentene, skal man stivpynte seg og droppe joggebuksa. Hvem pynter de seg for, andre menn, seg selv, venninner? Hvorfor ikke gjøre innsats hjemme hos seg selv, for den man bor sammen med eller er gift med? Anonymous poster hash: ad7ac...2c8 Det beste med joggebukse (sitat fra mannen) er at de er så enkle å få av Anonymous poster hash: fd41b...643
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #37 Skrevet 20. september 2016 Det beste med joggebukse (sitat fra mannen) er at de er så enkle å få av Anonymous poster hash: fd41b...643 Joda, men man mister etter hvert tenninga på ei som aldri steller seg. Jeg hadde ikke hatt lyst på mannen hvis han gikk rundt i joggebuksa hele året, men gjorde innsats for å pynte seg på julebord, bytur og så videre. Anonymous poster hash: ad7ac...2c8
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #38 Skrevet 20. september 2016 Jeg bruker jo ikke joggebukser fordi det er fint! Er fullt klar over at det ser fælt ut, derfor brukes de kun hjemme. Jeg er tjukk og vanlige bukser er ubehagelige! Skifter så fort jeg kommer hjem, hvis ikke jeg skal ut igjen innen en time. Anonymous poster hash: b4db9...853
the amazing spidermamma Skrevet 20. september 2016 #39 Skrevet 20. september 2016 Jeg har ett par treningsbukser - gamle, sorte, den typen som vi pleide å kalle 'jazzbukse' før. Den er kun til lekeplassbruk. Hvis jeg skal dasse rundt hjemme, slenger jeg på meg en kjole i bomullsstoff eller skjørt og tights. Like behagelig, det.
the amazing spidermamma Skrevet 20. september 2016 #40 Skrevet 20. september 2016 Jeg har ett par treningsbukser - gamle, sorte, den typen som vi pleide å kalle 'jazzbukse' før. Den er kun til lekeplassbruk. Hvis jeg skal dasse rundt hjemme, slenger jeg på meg en kjole i bomullsstoff eller skjørt og tights. Like behagelig, det. Bor forresten i by, hvis det har noe å si.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #41 Skrevet 20. september 2016 Bor i en liten by med 35000 innbyggere. Bruker heller kjoler som koseplagg - da kan jeg både være "fin" óg ha det veldig behagelig. Anonymous poster hash: 56d1a...020
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #42 Skrevet 20. september 2016 Bor i Oslo og har ikke joggebukse verken jeg eller mannen...går i typisk jeans. Anonymous poster hash: 9fe6f...c7f
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #43 Skrevet 20. september 2016 Bor i Oslo, på nord/ vestkanten. Bruker joggebukse, kosebukse og pysjbukse, også når jeg skal ut på butikken, kjøpesenter, cafe osv. Bryr meg ikke. Men er nok også over snittet interessert i mote, og klær meg ofte i dyre og trendy klær på jobb, på byen mm Anonymous poster hash: d6423...26c
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #44 Skrevet 20. september 2016 Bruker joggebukse så fort jeg kommer hjem. Går veldig sjeldent ut med disse. Men min er svart og likner jo litt vanlige bukser. Skjønner ikke hvorfor folk kjøper slike grå joggebukser. Det synes jeg ser sjuskete ut.. Anonymous poster hash: 9c987...dbb
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #45 Skrevet 20. september 2016 Nærmeste jeg kommer joggebukse er en ullbukse jeg bruker som mellomlag (mellom stillongs og goretex) når det er skikkelig kaldt. Når vi er på hytta på vinteren, så hender det nok at jeg går i den når vi kommer hjem fra tur og jeg bare har fått tatt av meg goretexen. Anonymous poster hash: 37bff...62f
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #46 Skrevet 20. september 2016 Joda, men man mister etter hvert tenninga på ei som aldri steller seg. Jeg hadde ikke hatt lyst på mannen hvis han gikk rundt i joggebuksa hele året, men gjorde innsats for å pynte seg på julebord, bytur og så videre. Anonymous poster hash: ad7ac...2c8 DU mister tenninga ja. Og jeg synes synd på deg hvis mannen din mister tenninga om du velger å gå i joggebukse i ny og ned.... Vi er forskjellige. Heldigvis finnes det ganske fine joggebukser til hjemmebruk Anonymous poster hash: fd41b...643
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #47 Skrevet 20. september 2016 Bor i en middels stor by, ser omtrent aldri voksne mennesker ute i joggebukse. Skal jeg på trening, har jeg trenings tights. For å kose meg hjemme, har jeg pysj. Men blir brukt mest på vinteren. På sommeren bor jeg i kjoler, og de er jo behagelige å ha på seg. Anonymous poster hash: 34701...63d
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #48 Skrevet 20. september 2016 Haha, fantastisk DIB-diskusjon!😊 Jeg har ingen joggebukser, men jeg vrenger av meg bh-en så snart jeg er hjemme, og hiver gjerne av meg jeans og hopper i et mykt skjørt! Ser ikke akkurat superfresh ut da...🙈 På trening, og på vei til og fra treningssenter, går jeg i treningstights. Jeg går gjerne innom butikken (som ligger i samme bygning) etter trening, svett, knallrød i ansiktet, i treningstøy, for å handle mat. Og jeg er langt fra den eneste i treningstøy på matbutikken!😀😜 Jeg tenker ikke nevneverdig over hva andre folk har på seg. De må gjerne gå i joggebukse på fritida om de ønsker. Dårlig personlig hygiene, svettelukt, fett hår, dårlig ånde derimot. DET reagerer jeg på, og forstår ikke hvordan folk kan gå rundt offentlig og se skitten ut og lukte vondt... Anonymous poster hash: bac56...b38
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #49 Skrevet 20. september 2016 Bor i en liten by på sørlandskysten, og brukte faktisk joggebukser og Crocs da jeg var i barselpermisjon og senere arbeidsledig. Rødmer nesten av å skrive det her. Dette er mange år tilbake, og nå eier jeg kun ei grei joggebukse i slimfit som jeg av og til bruker hjemme. Jeg kommer ALDRI til å bruke slafsete joggebukser noen gang igjen, det forbinder jeg med eksen til mannen min 😂 Anonymous poster hash: beb28...094
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #50 Skrevet 20. september 2016 Synes synd på dere som ikke kan gå med joggis fordi noen andre eller dere selv synes det er usexy. Jeg har mange deilige joggebukser og gir blanke i hva andre synes. Mannen min liker de ikke men digger det som er under, så hva er problemet? Går lett på butikken og henter unger med de. Og seriøst, skal jeg bytte bukse når jeg går med de hjemme og plutselige må ut og hente en av ungene i tilfelle en nabo ser meg? For noen problemer dere har... Anonymous poster hash: 27d2c...3b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå