Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #1 Skrevet 19. september 2016 Hvor bor dere? Er det et byfenomen? Jeg bor i ei middels stor bygd på kysten av Sørlandet, og her er det helt normalt. Har på fine klær på kontoret, og så slenger jeg på ei god myk bukse når jeg kommer hjem. Type nike eller puma, ikke sånn der velour fra Cubus 😂 Og sånn går de fleste her rundt på fritiden. Når vi følger på turn, fotball, dugnad eller på butikken. (Men ikke på foreldremøter av en eller annen grunn) Er vi helt unormale? Anonymous poster hash: 06f4f...6a1
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #2 Skrevet 19. september 2016 Bor på bygda/middels stort tettsted, Østlandet. Sjelden å se «voksne» folk i joggings på butikken her. På trening/kamp stiller vel de fleste enten i treningstøy med lag-farger eller olabukse/topp. På foreldremøter har jeg ikke sett folk i joggebukser, tror jeg. På dugnader stiller man vel opp i arbeidstøy, og joggebukser er vel ikke akkurat arbeidstøy? Eller, jo, hvis man skal male, så kan det være man stiller i en gammel, slitt joggebukse, en som uansett er klar for siste reis. De jeg ser regelmessig i joggebukser her, er vel rånerne og deres hang-arounds, og dem har vi en gruppe av. I tillegg kommer den lille gruppen uføre, røykende kvinnene, som kommer på butikken i rosa velourbulser og crocs. Anonymous poster hash: 1dcdd...c00
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #3 Skrevet 19. september 2016 Den siste joggebuksen jeg hadde kjøpte jeg i 1997. Den var ganske bra brukt i flere år. Etter det har jeg bodd i større byer, mindre byer og uttafor allfarvei og aldri brukt en slik bukse igjen. Det jeg i dag kaller joggebukser er de treningsbuksene jeg jogger i Synes egentlig det er sjelden jeg ser folk i slike joggebukser som du mener - men ikke ta mitt ord for det, kan hende det florerer slike bukser her også. Jeg gidder bare ikke bry meg så mye med hva andre har på seg. Det nærmeste jeg kommer nå er en "kosebukse" som er litt mer i sjangeren du nevner fra Cubus. Den brukes bare når jeg er alene hjemme og aldri ute. Unormale? Jeg bryr meg ikke så mye hva som er normalt og ikke - gå i det dere føler dere komfortable med. Anonymous poster hash: e172c...e4c
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #4 Skrevet 19. september 2016 Jeg bor på landet og har ikke hverken joggebukse eller pysjebukse. Mine koseplagg er kjoler som har blitt for slitt til at jeg vil bruke de noe annet sted enn hjemme, og om det er kaldt så har jeg strømpebukse under. Det er uhyre sjelden at jeg ser noen på over 20-25 gå i joggebukser, og egentlig sjelden at de mellom 20 og 25 går i det også. Sikkert mange som bruker det hjemme. Skjønner at det er behagelig, og jeg mener ikke at folk skal pynte seg hele tida, men joggebukser ser for meg ut som om man har gitt opp fullstendig. Anonymous poster hash: 22994...1a7
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #5 Skrevet 19. september 2016 Bor på landet. Eneste gang noen ser meg i joggebukse er hvis jeg må bruke byttebuksa mi på jobb (bhg). De jeg ser gå offentlig med joggebukse er arbeidsløse mødre (ja, med Crocs som noen nevner;)) og gamle alkiser... :s Hva folk går med hjemme vet jeg ikke, og jeg bryr meg ikke Anonymous poster hash: 509c2...015
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #6 Skrevet 19. september 2016 Er visst litt uvanlig jeg, går til og med joggebukse på jobb Anonymous poster hash: 267f0...fdc
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #7 Skrevet 19. september 2016 Er visst litt uvanlig jeg, går til og med joggebukse på jobb Anonymous poster hash: 267f0...fdc Hvilken jobb har du? Anonymous poster hash: e172c...e4c
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #8 Skrevet 19. september 2016 I bygda/tettstedet mitt bor det under 9000 personer. Jeg ser likevel ingen grunn til å kjøpe joggebukser... Anonymous poster hash: 4c49b...984
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #9 Skrevet 19. september 2016 Hvilken jobb har du? Anonymous poster hash: e172c...e4c Jobber i barnehage Anonymous poster hash: 267f0...fdc
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #10 Skrevet 20. september 2016 Kun for husbruk. Bor på landet Anonymous poster hash: c7eb3...6cd
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #11 Skrevet 20. september 2016 Bor midt i Oslo😉 Har ingen joggebukser men treningstights jeg bruker KUN når jeg trener. Anonymous poster hash: a1cbe...fb8
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #12 Skrevet 20. september 2016 Bor i storby. Har ikke joggebukse, men treningstights. Den bruker jeg når jeg trener. Mannen går heller ikke rundt i joggebukse. Anonymous poster hash: 55858...278
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #13 Skrevet 20. september 2016 Jeg jobber som kroppsøvingslærer i vgs og bruker treningsbukse på jobb. Treningsbukse, ikke kosebukse! 😂 Anonymous poster hash: bd9e5...c33
Mamma_til_2 Skrevet 20. september 2016 #14 Skrevet 20. september 2016 Jeg går i joggebukse hjemme når jeg skal slappe av og bare kose.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #15 Skrevet 20. september 2016 Jeg bor på bygda og det at jeg ikke eier joggebukser er faktisk et stort problem. Jeg har ingenting å ta på meg når jeg skal male! Anonymous poster hash: 12c03...469
tante grusom master of law Skrevet 20. september 2016 #16 Skrevet 20. september 2016 Jeg bor i Bærum. Skifter ofte til joggebukse når jeg kommer hjem. Hvis jeg skal ut skifter jeg tilbake. Går ikke ut i joggebuksene.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #17 Skrevet 20. september 2016 Bor på vestkanten i oslo, ser mange i treningsklær! Første jeg gjør når jeg kommer hjem er å ta på joggebukse😊 Pleier ikke å gå med det ute, bortsett fra når jeg lufter hunden grytidlig på morgenen🙈 Anonymous poster hash: 83988...411
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #18 Skrevet 20. september 2016 Eier heller ikke joggebukse. Er utenlandsk og har enda ikke forstått fenomenet her med å gå i mest mulig stygge klær fordi det er behagelig. Jeg personlig føler meg ikke vel når jeg ser ut som en potetsekk, uansett hvor behagelig det er. Hva andre går med, er ikke akkurat min sak. MEN! Det er en ting jeg reagerer - det er når tenåringsjenter går rundt i utvaskede joggebukser med hengeræv og gjerne hettegenser til, og full krigssminke! Total stilkræsj! Velg heller å være usminka når du kjører "tomboy"-stil, ikke kombiner påtegnede bryn, kraftig øyesminke, brunkrem og joggis. Fysj. Anonymous poster hash: ad7ac...2c8
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #19 Skrevet 20. september 2016 Jeg bor i en by på sørlandet. Har selvfølgelig noen treningstights, men de bruker jeg bare når jeg trener. Har sorte, myke og behagelige bukser med stretch, de er da ikke vonde å ha på seg. Ser ingen grunn til å kjøpe joggebukser til hjemmebruk når mine vanlige hverdagsbukser er helt ok å gå i... Anonymous poster hash: cc570...726
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #20 Skrevet 20. september 2016 Bor i nabo kommunen til Bergen. Eier ingen joggebukser eller kosebukser. Syntes de ser helt forferdelig ut på folk, uansett kroppsfasong . Til deg over som ikke har noe å male i, kjøp en arbeidsbukse ☺️ Det bruker jeg når jeg jobber på hus og i hage. Ikke joggebukse, men arbeidsbukse 👌🏼 Anonymous poster hash: 788dd...ad6
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #21 Skrevet 20. september 2016 Treningstøy brukes til trening,selv på bygda. De som er litt lite møblerte vandrer gjerne i joggebukse titt og ofte i alle slags anledninger. Eller de veldig overvektige som ikke finner andre klær. Måten du velger å kle deg på sier noe om deg. Anonymous poster hash: 41030...050
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #22 Skrevet 20. september 2016 Elsker joggebuksene mine! Spiller ingen trille for meg om jeg skal på butikken , gå tur med hunden eller hente på sfo. Og jeg er verken arbeidsledig eller røyker 😊 Anonymous poster hash: b6d55...10c
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #23 Skrevet 20. september 2016 Elsker joggebukse! Bruker de som er smale i bena, ikke den "gode" gamle sleng-henge-buksa. Bor på bygda, utenfor en liten by. Anonymous poster hash: fd41b...643
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #24 Skrevet 20. september 2016 Jeg er lett overvektig selv, og føler meg ikke komfortabel i kosebukse. Har treningstights til løping. På Oslo vest ser jeg derimot mange i kosebukse, vest (tynn boble eller fuskepels), uggs og håret slengt opp i knute. Mange går slik i parken og på butikkene. Anonymous poster hash: 71bc7...203
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #25 Skrevet 20. september 2016 Jeg elsker denne type joggebukse fra Cubus, så god å myk, går i den hjemme og på tur. Anonymous poster hash: 66cb3...89f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå