Gå til innhold

Skifte til mer komfortable klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det tenker jeg også på, det er direkte uhygienisk å sitte hjemme med klær man har hatt på seg andre plasser mtp bæsj, tiss, snørr, bakterier. Som noen nevner når man legger ungene. Vil veldig gjerne ikke sitte/ligge i senga dems om jeg har sittet på en stol 100 mennesker før meg har sittet på feks.

Anonymous poster hash: 414c5...534

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kun olabukser med litt strech og de er gode å ha på, uansett om jeg er på jobb eller hjemme. Har ingen joggebukser og pysjbukser blir kun brukt på hytta om natta. For min del kan andre gjøre akkurat hva de vil, men jeg kommer aldri til å gå i butikken, hente unger el i joggebukse eller pysj.

Anonymous poster hash: 8bcd3...673

Skrevet

Klærne jeg bruker på jobben er hakket for pene til at jeg vil ha de på meg hjemme om kvelden, for da flyr jeg fort litt rundt i hagen og kniper litt vissent, lager mat og driver med ting som nødvendigvis ikke er flekkfritt. Dessuten så finnes det knapt noe bedre enn å komme hjem, få av meg bh og sokker og dra på meg en degradert kjole. Skal jeg ut igjen på kvelden, så bare skifter jeg igjen. 

Skrevet

Det første jeg gjør når jeg kommer hjem (med mindre jeg skal på butikken med det samme el på tur med hunden) er å ta av meg alle klær (undertøy og bh også), og ta på meg joggebukse og en slapp tskjorte! Og ja - fortsatt uten undertøy. Kan godt dra en runde i gata med hunden i joggebukse, eller hvis jeg har glemt noe på butikken, men ellers skifter jeg alltid tilbake til noe mer anstendig når jeg skal noe senere...

*husk anonymknapp*

Anonymous poster hash: ebe02...15a

Skrevet

Joggebukse kommer ikke inn i mitt skap. Det er så utrolig stygt og ulekkert. Hopper heller ikke i pysjbuksen (bruker sånt kun på ferie) . Eneste grunnen til å skulle bytte klær når jeg kommer hjem er om jeg har blitt skitten. Da skifter jeg til andre vanlige klær. Joggebukse er i mine øyner ikke vanlige klær, men slaskeklær 😂

Anonymous poster hash: 6b153...a81

Skrevet

Jeg bruker arbeidstøy på jobb, reiser til og fra i vanlige klær.

Skifter som regel til joggebukse når jeg kommer hjem.

For det første er det fordi jeg da slipper å skifte bukse daglig. Mye vask sliter på tøyet.

Komfort er den andre grunnen.

Skal jeg ut fex på butikken tar jeg på bukse igjen.

Synes det er bedre å skifte til en joggebukse enn å bare droppe jeansen og sprade rundt i huset i trusa. Kjenner nemlig en som velger den løsningen.

Skrevet

Jeg takler dårlig klær som strammer på mine vonde ledd, så hjemme har jeg myke, løse bukser. Ikke alltid joggebukse akkurat, men. På jobb vil jeg se presentabel ut, så bruker ofte strechjeans.

Skifter selvfølgelig hvis jeg skal på butikken/kjøre på trening/hente en eller annen plass osv. Hjemme gjør jeg husarbeid ute og inne, herjer med unger ol, og da er det greit med litt komfort synes jeg.

Anonymous poster hash: 823ae...f04

Skrevet

Jeg foretrekker tightslignende joggebukser, en tynn genser/t-skjorte og få av meg sokkene. Jeg blir alltid varm når jeg styrer på hjemme. De vanlige klærne er tykkere eller har litt syntetiske stoffer, og det er noe jeg gjerne får av meg så snart som mulig. Bytter klær om jeg skal noe eller vi får besøk av voksne. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...