Gå til innhold

Skifte til mer komfortable klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nysgjerrig som jeg er, så må jeg bare spørre hva som er greia med å skifte klær når man kommer hjem på ettermiddagen. Forstår det hvis man må være veldig formelt kledd, i uniform e.l. på jobb, men hvis man går i jeans og topp av noe slag - hvorfor trenger man å skifte da? Ofte skal jeg dessuten ut igjen på kveldstid, og da må jeg jo ha ordentlige klær. Og hva er mer komfortabelt enn ei god olabukse?

Anonymous poster hash: f0ffa...54b

Anonymous poster hash: 59997...514

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joggebukse er selvfølgelig mer komfortabelt enn olabukser. Olabukser er jo stive og tykke.

Skrevet

Om jeg skal ut igjen er det ikke alltid jeg skifter, men joggebukse er definitivt mer behagelig å gå med enn jeans.

Skrevet

Vi lever kun en gang. Jeg skifter til en fin joggebukse fordi det er mer behagelig enn bukselinningen på jeansen. Og den er ikke trang, men har hatt bukplastikk tidligere i somme og magen hovner enda oPP utover dagen...

Anonymous poster hash: b4c5f...ba8

Skrevet

Dongeribukse er jo ikke spesielt behagelig å gå med, joggebukse er mye bedre. Jeg skifter fordi, ofte så har jeg flekker av snørr og mat på tøyet, sand i sokkene møkkete bukse

Anonymous poster hash: 68eb9...595
Skrevet

Hmmm... Jeg vet jeg er rar, altså, og jeg synes slett ikke at joggebukser er behagelige å ha på. Slaskete og uformelige. Og dessuten infernalsk stygge. Man bør absolutt ikke vise seg utenfor døra med noe sånt på, jeg kjenner jeg blir litt småkvalm når jeg ser ellers flott utseende mennesker ødelegge hele inntrykket ved å vasse rundt i joggebukser. Urk...

HI.

Skrevet

Jeg går i pysjen fra jeg kommer hjem. Kler på meg igjen om jeg skal ut.

Anonymous poster hash: 413e7...9c2

Skrevet

Alt er mer komfortabelt enn olabukse. Jeg er veldig sensitiv for ting som strammer iverr symfysen, men bruker de mest behagelige jeansen jeg finner til hverdags for å se ordentlig ut. Hjemme er det komfort

Anonymous poster hash: 08cad...6a7

Skrevet

Hmmm... Jeg vet jeg er rar, altså, og jeg synes slett ikke at joggebukser er behagelige å ha på. Slaskete og uformelige. Og dessuten infernalsk stygge. Man bør absolutt ikke vise seg utenfor døra med noe sånt på, jeg kjenner jeg blir litt småkvalm når jeg ser ellers flott utseende mennesker ødelegge hele inntrykket ved å vasse rundt i joggebukser. Urk...

HI.Anonymous poster hash: 59997...514

Javel. Da så. Da må jeg jo slutte å bruke joggebukse. Fordi du sier det. Ok.

Anonymous poster hash: 69901...69a

Skrevet (endret)

Jeg jobber i bhg med barn på 1.5år jeg blir full av snørr, mat, sand, melk, sikker etc så jeg må skifte når jeg kommer hjem, og da gjerne til noe skikkelig mykt og behagelig.

Endret av Mamma_til_2
Skrevet

Skifter til vanlig tøy når jeg kommer hjem, går i uniform på jobb. Hva jeg tar på meg er veldig variabelt, litt hva jeg føler for der og da igrunn. Joggebukse eier jeg ikke engang, så det blir det ikke.

Anonymous poster hash: e0425...0b3

Skrevet

Tar på joggebukse på kvelden (hvis jeg ikke skal noe), men drar ingen steder med joggis.. ELSKER joggebukse, tusen ganger mer behagelig enn alt annet.

Anonymous poster hash: e6813...7fa

Skrevet

Skifter fordi det er mye mer komfortabelt, går i treningstights eller shorts eller turbukse og singlet/t-skjorte/ulltrøye alt etter været så lenge jeg er hjemme, og med bare sports-bh, ikke fullt stativ.

Anonymous poster hash: c7e0f...c3e
Skrevet

Sjelden jeg skifter når jeg kommer hjem fra jobb. Veldig ofte skal man jo ut igjen:) Unger skal kjøres, en tur på butikken, ut i gata og møter naboer, på et eller annet møte etc.

Men når unga er i seng og kvelden kommer, da hopper jeg gjerne i noe mer komfortabelt, Thights, joggebukse, pysj osv.....alt etter årstid, vær mm

Anonymous poster hash: 80d37...816

Skrevet

HI.

Da bør du faktisk oppsøke lege og få deg en psykologhenvisning, det er unormalt å oppleve kvalme på grunn av andre menneskers antrekksvalg.

Skrevet

Jeg går i helt vanlige klær på jobb og skifter vanligvis ikke til noe annet når jeg kommer hjem.  Men sånn litt utpå kvelden, når jeg er temmelig sikker på at det ikke kommer besøk, sånn som nå omtrent, ta kommer pysjbuksa på.

Skrevet

River av meg buksa tvert jeg er innenfor døra. Da er det enten en slapp shorts, pysjbukse eller joggebukse som kommer på. Jeg henter forøvrig posten i pysjbuksa om jeg finner det for godt, selv om jeg må gjennom nabolaget for å komme dit. Av og til tar jeg av meg bh`en når jeg kommer hjem også og lar frontpartiet flyte rundt ukontrollert resten av dagen.  Mye lettere å være effektiv når jeg ikke har klær som hemmer meg her jeg fyker rundt som er tornado med hender for å rekke dagens gjøremål samtidig som jeg aktiviserer lille frøkna på 11 mnd (dvs, prøver å forhindre at hun tar livet av kattene, får tak i en melpose eller spiser på doringen.)

Hvis noen føler seg plaget av mitt klesvalg så tenker jeg som så at min feiende flotte personlighet vil gjøre opp for det. 

Skrevet

Jeg vil gjerne at klærne jeg bruker på jobb skal holde seg pene. Hjemme har jeg et barn på 5 år og et barn på 1 år. Blir full av snørr og mat i tillegg til at klærne henger seg fast i borrelåser ol.

Anonymous poster hash: 6b808...51c

Skrevet

Tråden er utrolig nok moderert for personangrep.

MB, moderator.

Skrevet

Haha. Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hvem som føler så sterkt for dette temaet at de blir diska for perosangrep

Jeg skifter klær av to grunner. Det ene er at olabuksa ikke er så deilig som noen vil ha det til. Tar på meg myk kjole, som er min favoritt. Den kan jeg fint gå i butikken med. Det andre er at jeg i løpet av dagen ofte reiser kollektivt, og har litt tvangsnevroser for å ha uflaks og sette meg på et sete som noen har tisset i .... Jeg spiser også i kantine og er i en del andre sammenhenger der det sitter folk av ymse utvalg. Og i og med at jeg blant annet setter meg i barnas seng og leser for dem, føler jeg at jobbklærne mine er litt skitne.

I tillegg har jeg på meg strøkne, fine klær som jeg ønsker å bevare til jobbruk.

Anonymous poster hash: 5f9de...485

Skrevet

Haha. Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hvem som føler så sterkt for dette temaet at de blir diska for perosangrep

Jeg skifter klær av to grunner. Det ene er at olabuksa ikke er så deilig som noen vil ha det til. Tar på meg myk kjole, som er min favoritt. Den kan jeg fint gå i butikken med. Det andre er at jeg i løpet av dagen ofte reiser kollektivt, og har litt tvangsnevroser for å ha uflaks og sette meg på et sete som noen har tisset i .... Jeg spiser også i kantine og er i en del andre sammenhenger der det sitter folk av ymse utvalg. Og i og med at jeg blant annet setter meg i barnas seng og leser for dem, føler jeg at jobbklærne mine er litt skitne.

I tillegg har jeg på meg strøkne, fine klær som jeg ønsker å bevare til jobbruk.

Anonymous poster hash: 5f9de...485

Haha, jeg også! Mon tro om det var angrep på meg? Jeg er altså HI.

Ellers har jeg fått mange gode svar på spørsmålene mine, og noen litt mer sære. Men sær er jo jeg også, og enn så lenge kommer jeg nok til å fortsette som før, uten å skifte av meg «jobbklærne» når jeg kommer hjem. Joggebukser er jeg dessuten ikke innehaver av, ei heller pysjbukser, så da ville jeg blitt nødt til å investere også. Jeg trives godt i olabuksene mine, jeg.

Skrevet

Lenge leve joggebuksa på hjemmebane - men..., imponerende hvor mye snørr som som er årsaken til at den bringes frem ved middagstider!

Anonymous poster hash: e126c...84c
Skrevet

Joggebukse er en klar vinner. Olabukse er ikke komfortabelt. Kler meg om så fort jeg kommer hjem. Om noen kommer å ringe på, ja da har jeg på joggebukse da... finnes større problemer i verden...

Anonymous poster hash: ec033...237
Skrevet

Lenge leve joggebuksa på hjemmebane - men..., imponerende hvor mye snørr som som er årsaken til at den bringes frem ved middagstider!

Anonymous poster hash: e126c...84c

Jobb på småbarnsavdeling i barnehage, så skjønner du fort det

Skrevet

Dagens høydepunkt er å kvitte seg med åletrange Skinnyjeans og push up BH'en 😃

Da er det på med barnslige pysjbukser med enhjørninger på, eventuelt bare en truse. Gjerne sammen med en utslitt tskjorte med malingsflekker som tilhører mannen 😅

Takk gud for jeg er såpass deilig at jeg ser smukk ut no matter whaaat.

Anonymous poster hash: f23ff...a85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...