Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #26 Skrevet 19. september 2016 Jeg får egentlig litt sjokk over såpebruken til folk jeg. Jeg bruker bare såpe under armene og på hendene, og litt intimsåpe i rumpa og underlivet. Uansett, hvorfor skrubber dere hver millimeter av kroppen deres med såpe? Svetter dere mye? Tror dere at dere får en eller annen intens infeksjon? Eller digger dere bare å forstyrre normalfloraen i huden deres? Anonymous poster hash: 9117c...945
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #27 Skrevet 19. september 2016 Det er veldig forskjell på hvor mye føtter til folk lukter. Mine føtter eller sko lukter ikke, mens en venninne av meg får skikkelig tåfis-lukt. Hun vasker sikkert med såpe, jeg trenger ikke. Anonymous poster hash: da176...1ec
tante grusom master of law Skrevet 19. september 2016 #28 Skrevet 19. september 2016 Jeg dusjer hver dag, og vasker selvsagt føttene også.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #29 Skrevet 19. september 2016 Det er veldig forskjell på hvor mye føtter til folk lukter. Mine føtter eller sko lukter ikke, mens en venninne av meg får skikkelig tåfis-lukt. Hun vasker sikkert med såpe, jeg trenger ikke. Anonymous poster hash: da176...1ec Jeg dusjer hver dag og vasker føttene i samme slengen. Mine føtter har aldri tåfislukt. Heller ikke skoa mine. Anonymous poster hash: 5b60a...42d
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #30 Skrevet 19. september 2016 Er ikke det mye stress da? Av med bukse og vaske føttene i dusjen da? Ser faktisk ikke hvordan jeg skulle fått det til, med to små barn rundt meg... Anonymous poster hash: 55f12...4d7 Null stress, faktisk. Tar av buksene uansett med en gang jeg kommer hjem, inn på badet og i dusjen, fort gjort. 😀 Anonymous poster hash: 0d5e5...a33
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #31 Skrevet 19. september 2016 Null stress, faktisk. Tar av buksene uansett med en gang jeg kommer hjem, inn på badet og i dusjen, fort gjort. 😀 Anonymous poster hash: 0d5e5...a33 Hvorfor? Hvorfor tar du av deg buksa når du kommer hjem? Går du da bukseløs resten av dagen? Nysgjerrig? Ja. Anonymous poster hash: b61f1...cfe
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #32 Skrevet 19. september 2016 Hvorfor? Hvorfor tar du av deg buksa når du kommer hjem? Går du da bukseløs resten av dagen? Nysgjerrig? Ja. Anonymous poster hash: b61f1...cfe Hun skifter sikkert. Men ja, spesielt å vaske føttene når man kommer hjem. Anonymous poster hash: 3e487...a6b
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #33 Skrevet 19. september 2016 Hvorfor? Hvorfor tar du av deg buksa når du kommer hjem? Går du da bukseløs resten av dagen? Nysgjerrig? Ja. Anonymous poster hash: b61f1...cfe Hehe, tar på selvsagt noe mer komfortabelt😀Spesielt å vaske føttene når man komner hjem? Da får det bare være det.😉 Anonymous poster hash: 0d5e5...a33
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #34 Skrevet 19. september 2016 Hehe, tar på selvsagt noe mer komfortabelt😀Spesielt å vaske føttene når man komner hjem? Da får det bare være det.😉 Anonymous poster hash: 0d5e5...a33 Sikkert deilig etterpå 😊 Anonymous poster hash: 3e487...a6b
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #35 Skrevet 19. september 2016 Sikkert deilig etterpå 😊 Anonymous poster hash: 3e487...a6b Himmelsk , Hehe 👍😀 Anonymous poster hash: 0d5e5...a33
Mamma_til_2 Skrevet 19. september 2016 #36 Skrevet 19. september 2016 Hvorfor? Hvorfor tar du av deg buksa når du kommer hjem? Går du da bukseløs resten av dagen? Nysgjerrig? Ja. Anonymous poster hash: b61f1...cfe Jeg kan bare svare for meg, men jeg skifter når jeg kommer hjem, og det hender ofte ar jeg må dusje da og, jobber i bhg og jeg blir møkkete med sand, mat, snørr etc føttene mine blir og full av sand og de blir svett siden jeg bruker innesko hele dagen.
Von Hertelhofen Skrevet 19. september 2016 #37 Skrevet 19. september 2016 Oi... Vi har en som tror det på jobb her hos oss også... La meg si det sånn, han blir IKKE ren nok med bare vann, han lukter så mye at folk ikke orker å jobbe på samme rom som ham. Og han skjønner det ikke selv. Anonymous poster hash: 59379...880 Jeg kan desverre ikke ta ansvar for at en du jobber med lukter rart. Min kroppslukt er helt kurant btw.
februarprins2013 Skrevet 20. september 2016 #38 Skrevet 20. september 2016 hver da, jeg dusjer hver dag
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #39 Skrevet 20. september 2016 Jeg dusjer daglig, da vasker jeg ansikt, under armer og bryst + føttene med dusjsåpe. Underlivet spyler jeg med masse vann. Fikk forbud av gynekologen å bruke såpe der, også intimsåpe. Såper ikke inn hver millimeter av kroppen hver dag. Men akkurat føttene må vaskes, blir ikke rene av bare å stå i dusjen er ihvertfall min erfaring.... Anonymous poster hash: 4ad0a...408
Anonym bruker Skrevet 20. september 2016 #40 Skrevet 20. september 2016 Jeg dusjer daglig, og vasker da også føttene med såpe. Har faktisk ikke alltid gjort det, aldri tenkt på at de ikke blir rene av å stå i vann og såpe. Men leste en artikkel om det for noen år siden, og siden har jeg gjort det. Synes også huden har blitt mindre hard etter det. Nå kom jeg på noe jeg aldri har tenkt på før: de som ikke dusjer hver dag -vasker/skyller de da ikke føttene hver dag? Sokkene lukter jo og byttes etter en dags bruk, i alle fall hos de fleste voksne hvis man har vært ute av huset. Anonymous poster hash: 0458d...9b3
Tjofsen Skrevet 20. september 2016 #41 Skrevet 20. september 2016 Hver dag. Vasker hele kroppen med klut og såpe i dusjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå