Gå til innhold

Hvor ofte vasker dere føttene...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså hvor ofte vasker dere føttene deres skikkelig med såpe? 

Jeg må innrømme at jeg ikke tenker noe særlig over det, så det skjer nok ikke mer enn kanskje 4 ganger i året... :sjenert:  Skal sies at det aldri lukter av føttene mine da, og de er ikke "møkkete" heller. Dusjer hver dag, men såper ikke inn føttene...

Anonymous poster hash: 55f12...4d7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare ekkelt av deg. Vasker føttene HVER gang jeg dusjer, annenhver dag. Man svetter jo på føttene selv om det ikke lukter. Æsj a meg..

Anonymous poster hash: 6bfa3...89a
Skrevet

Det er bare ekkelt av deg. Vasker føttene HVER gang jeg dusjer, annenhver dag. Man svetter jo på føttene selv om det ikke lukter. Æsj a meg..

Anonymous poster hash: 6bfa3...89a

Jeg synes det er litt ekkelt å bare dusje annenhver dag jeg da....

HI

Skrevet

Hver dag.

Med en gang jeg kommer hjem, vasker jeg hender og føtter. Kunne aldri kommet hjem uten å vaske hender og føtter.

Anonymous poster hash: 0d5e5...a33

Skrevet

Hver dag.

Med en gang jeg kommer hjem, vasker jeg hender og føtter. Kunne aldri kommet hjem uten å vaske hender og føtter.

Anonymous poster hash: 0d5e5...a33

Er ikke det mye stress da? Av med bukse og vaske føttene i dusjen da? Ser faktisk ikke hvordan jeg skulle fått det til, med to små barn rundt meg...

Skrevet

Er ikke det mye stress da? Av med bukse og vaske føttene i dusjen da? Ser faktisk ikke hvordan jeg skulle fått det til, med to små barn rundt meg...

Du må du begynne å se muligheter og ikke begrensninger altså ;) jeg gjør det ikke sånn, men jeg dusjer hver dag og vasker føttene hver dag.

Anonymous poster hash: 98db6...0cb

Skrevet

Såper inn føttene under den daglige dusjen. Føttene trenger like mye vask som resten av kroppen. Synes det er merkelig at folk dropper å vaske den delen av kroppen.

Anonymous poster hash: eda85...a82

Skrevet

Hals og føtter er klassiske steder folk glemmer å vaske med såpe har jeg lest flere ganger. Og nettopp fordi jeg har lest dette, så gjør jeg det hver gang jeg dusjer, som er 6 av 7 dager i uken (som regel en dag i helgen hvor jeg ikke dusjer, fordi vi har sløvedag hjemme).

Anonymous poster hash: 59379...880
Skrevet

Jeg har ikke brukt såpe på kroppen på flere år, annet enn en sjelden gang for å fjerne en oljeflekk. Jeg blir ren nok med bare vann

Anonymous poster hash: 68852...d8f

Skrevet

Jeg har ikke brukt såpe på kroppen på flere år, annet enn en sjelden gang for å fjerne en oljeflekk. Jeg blir ren nok med bare vann

Jeg og!

Skrevet

Jeg og!

Oi... Vi har en som tror det på jobb her hos oss også... La meg si det sånn, han blir IKKE ren nok med bare vann, han lukter så mye at folk ikke orker å jobbe på samme rom som ham. Og han skjønner det ikke selv.

Skrevet

Oi... Vi har en som tror det på jobb her hos oss også... La meg si det sånn, han blir IKKE ren nok med bare vann, han lukter så mye at folk ikke orker å jobbe på samme rom som ham. Og han skjønner det ikke selv.

Da håper jeg noen av dere har vett nok til å nevne dette for han? Eventuelt at lederen/sjefen gjør det??

Anonymous poster hash: 7c78d...ddd

Skrevet

Hver gang jeg dusjer, så altså hver dag.

Anonymous poster hash: 07be4...fb5

Skrevet

Veldig sjelden. De blir jo rene når de står i vann og såpe i dusjen.

Anonymous poster hash: 4baa8...ea8

Skrevet

Sjelden. De får jo såpe på seg i dusjen? Alt renner jo nedover :P

Anonymous poster hash: 9be22...1a3

Skrevet

Hver gang jeg dusjer, så og si. Ikke alltid de gangene jeg løper gjennom dusjen etter trening, og jeg dusjer heller ikke hver dag (dusjer f.eks ikke de dagene jeg hverken har trent, vært på jobb eller vært moderat fysisk aktiv), men jeg synes det er lett å bare vaske føttene sammen med beina. En gang eller to i uken bruker jeg også fotfil, vasker og fjerner hud rundt neglene osv. Jeg synes det er ufattelig deilig å vaske føttene også, så jeg gjør det med glede =) 

Anonymous poster hash: a99af...fba
Skrevet

Sjelden. De får jo såpe på seg i dusjen? Alt renner jo nedover :P

Anonymous poster hash: 9be22...1a3

Det er vel nettopp såperester som gjør føttene enda mer møkkete? Samt at vann og såpe som renner over føttene kun renner over føttene. Ta og vask de skikkelig en gang, så skal du se (og kjenne) en forandring ;) 

Blir som å si at det ikke er vits i å vaske dusjen. Den blir jo ren når man dusjer, og får rikelig med både såpe og vann. Eller? 

Anonymous poster hash: a99af...fba

Skrevet

Grøss... Kjente at nå fikk jeg forståelse for hvorfor mange freaker ut av at besøkende går barbeint inne hos de!

Anonymous poster hash: 5b60a...42d

Skrevet

Veldig sjelden. De blir jo rene når de står i vann og såpe i dusjen.

Anonymous poster hash: 4baa8...ea8

Du vasker aldri gulvet i dusjen heller da eller? for det får jo og såpe og vann på seg når du dusjer?

Anonymous poster hash: a5147...afd

Skrevet

Grøss... Kjente at nå fikk jeg forståelse for hvorfor mange freaker ut av at besøkende går barbeint inne hos de!

Anonymous poster hash: 5b60a...42d

Enig. Har aldri tenkt over dette før, og jeg går mye barbeint, også hos andre. Men jeg tok det som en selvfølge at man vasket føttene samtidig som man vasket resten av kroppen.

Anonymous poster hash: b61f1...cfe

Skrevet

Føttene blir ikke rene av såpen som renner nedover!, de må vaskes og det tar ikke noe ekstra tid!

Jeg vasker de hver dag når jeg er i dusjen.

Skrevet

Aldri...

Anonymous poster hash: fdf55...1c0

Skrevet

Såper inn føttene under den daglige dusjen. Føttene trenger like mye vask som resten av kroppen. Synes det er merkelig at folk dropper å vaske den delen av kroppen.

Anonymous poster hash: eda85...a82

Jeg vasker ingen deler av kroppen med såpe. Med unntak av hendene. Vasker føttene hvis jeg har gått barbent om sommeren og de er skitne. Ellers aldri. Jeg bruker shampo og balsam i håret. Resten av kroppen skylles med vann. Aldri noe mer.

Anonymous poster hash: b64e7...21c

Skrevet

Veldig sjelden her og. Såpe renner ned på de og det er ikke så møkkete såpevann som folk skal ha det til i denne tråden. Dusjer jo ofte så er sjelden skitten. Lukter aldri noe av føttene mine. Mannen derimot som vasker de hver gang han dusjer, de stinker de!

Anonymous poster hash: 7d74c...aca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...