Gå til innhold

Legging av barn og tid til egen trening

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tren lørdag og søndag dersom du har fri.. Her kan en av oss løpe ut mens den andre gir kveldsmat og kler på nattklær. Evt rett etter middag. Mine unger er 2 og 7 år og det er aldri slik at vi sitter der begge to for at de skal sovne

Anonymous poster hash: 9f4f0...c9e
Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Nyt at du har mulighet til noe egentid mens du kan. Her er barna opptatt med aktivitet 4 dager i uka og er ikke hjemme før klokka er 20.30. Da er det dusj, kveldsmat og lande litt før senga inntas. Så nei, jeg har ikke tid til å trene.

Anonymous poster hash: 91181...89f

Jo, det har du. Fram til 20.30 er du jo ledig.

Skrevet

Jo, det har du. Fram til 20.30 er du jo ledig.

Haha, nei. Jeg har mindre barn også så det har jeg overhodet ikke!

Skrevet

Trening får man alltid tid til hvis man virkelig vil! Alt annet er dårlige unnskyldninger.

Anonymous poster hash: 62bcc...2f5

Skrevet

Vi har tre barn. Jeg er med på middag. Lekser og er hjemme når minste legger seg 18.15. Går ut og jogger ca 19 tiden. Når jeg kommer hjem legger vi de eldste og så dusjer jeg.

Anonymous poster hash: cd73e...dbe

Gjest Antarctica
Skrevet

Haha, nei. Jeg har mindre barn også så det har jeg overhodet ikke!

Ok, så det du skrev over, om at de var opptatt med aktiviteter 4 dager i uka, det var ikke sant?

Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor dere må være to på ungene. Mannen tar med begge ungene på badet kl 19. Så blir han med 3-åringen på dens rom og synger og gir nattaklem og sånn, evt sitte der til ungen sover? Så går han til 6-åringen som fikk lov til å ha nettbrettet på senga mens 3 åringen ble lagt, og synger og koser og sånn til han/henne og så sovner. Muligens kan fristen med 2015 bli forskøvet, men det er ikke noe problem altså, det er verdt det at du får frikveld til trening.

Skrevet

Ok, så det du skrev over, om at de var opptatt med aktiviteter 4 dager i uka, det var ikke sant?

Nei jeg løy.

Jeg har 3 barn, to av de er opptatt 4 dager i uka. Minste har ingen aktiviteter, da han bare går i bhg.

Gjest Antarctica
Skrevet

Nei jeg løy.

Jeg har 3 barn, to av de er opptatt 4 dager i uka. Minste har ingen aktiviteter, da han bare går i bhg.

OK. Lykke til som enslig mor. Du får sikkert trene litt når den minste blir større, evt når de er på samvær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...