Gå til innhold

Husker dere meg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Jeg er ikke Hi, men jeg anser meg som en svært god venninne og stiller alltid opp så lenge jeg har muligheten for det.

Men jeg hadde ikke hatt råd til den første turen til Danmark som Hi var med på. Og jeg hadde definitivt ikke hatt råd til en tur til, og enda mindre råd til å miste inntekt for en dag.

 

Jeg skulle ønske min økonomiske situasjon var helt anderledes. Men gjør min dårlige økonomi meg til en dårligere venninne?

For det er det du beskylder Hi for, hvis hun ikke har råd til å miste arbeidsinntekt og bruke tusenvis av kroner på sin venninnes prosjekt, så er hun en dårlig venninne etter ditt ressonement.

 

Flott for deg at du har så god økonomi at en dag fra eller til med lønn og mange tusenlapper tapt ikke er noe du trenger å tenke på.

 

Er du så lei av forumet og tror alt er trolling, kanskje på tide med en pause?

 

Anonymous poster hash: aae95...7a3

Hi her

Takk!

 

Anonymous poster hash: 9121b...af5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær ærlig, du har ikke råd til flybillet og å tape flere dagslønner.

Hvis jeg ikke husker helt feil så hadde du mann og barn også og forrige tur gikk utover feriebudsjett med dem eller noe. Nei du er ikke en dårlig venninne selv om du ikke kan være med. Sånn er livet. På godt og vondt.

 

Anonymous poster hash: cf160...e11

Skrevet

Det enkleste er å si "Vet du, jeg har ikke råd til å være med. Jeg skulle så gjerne vært der og støttet deg, men jeg kan ikke la dette gå ut over mat og lån". Og vips er du en god venninne, en ærlig venninne og ikke skamfull over at du er komplett normal.

 

Sender en klem til deg. Du har fått mye pepper her. Tror det er grunnet ditt valg av ord, og ikke din egentlige person eller intensjon.

Skrevet

Det er måten hun skriver på som jeg reagerer på. "Vil helst ikke være med"....

 

Anonymous poster hash: 82299...35e

Ja men hun vil jo ikke, det koster henne for mye, hvorfor er ikke det greit?

 

Hun har allerede blitt med en tur og ber om råd her inne til å løse en vanskelig situasjon, ikke en dårlig venninne i mine øyne.

Skrevet

Ja men hun vil jo ikke, det koster henne for mye, hvorfor er ikke det greit?

 

Hun har allerede blitt med en tur og ber om råd her inne til å løse en vanskelig situasjon, ikke en dårlig venninne i mine øyne.

Det er jo greit, men hun må jo si i fra. Det at hun sutrer, men ikke ikke vil si i fra er det som irriterer meg i hvert fall. Og ikke vil hun svare noen av de som sier hun må være ærlig

 

Anonymous poster hash: 55dcf...2ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...