Gå til innhold

Noen som har endret menig angående vaksiner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo det som er poenget, her i norge er det ikke noe fare. Ser dere ikke det? Og fortsatt snakker jeg om enkelt individet, ikke befolkningen som en gruppe. Det gå helt fint å flyte på resten de første leveårene.

Anonymous poster hash: 4b3f7...a53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo det som er poenget, her i norge er det ikke noe fare. Ser dere ikke det? Og fortsatt snakker jeg om enkelt individet, ikke befolkningen som en gruppe. Det gå helt fint å flyte på resten de første leveårene.

Men hva skjer hvis alle skal flyte på det tror du?

Anonymous poster hash: f2da9...ca5

Skrevet

Ja, det er klart. Og drikkevannet er tilsatt LSD.

Mange er skeptiske til å bli vaksinert mot svineinfluensa. En av grunnene er frykten for kvikksølv i vaksinen. Men seksjonssjef Svein Rune Andersen i Statens legemiddelverk mener det ikke er grunn til frykt når legemiddelfirma nå tilsetter kvikksølvforbindelsen tiomersal som konserveringsmiddel i svineinfluensavaksinen.

http://www.aftenbladet.no/magasin_old/helse/Vaksine-med-kvikksolv-2060258.html

Nå vil jeg se en link på din påstand, at det er tilsatt LSD i drikkevannet.

Anonymous poster hash: 96285...9d2

Skrevet

Gift tillatt i vaksiner

Det er trolig at kvikksølveksponering kan føre til nevrologiske lidelser. Likevel tillater vi bruk av thimerosal, et kvikksølvholdig middel, i vaksiner.

Gift. Kvikksølv er giftig. Hvor giftig for nervesystemet er først blitt klarlagt i de siste årene. Kvikksølv binder seg til spesielle molekyler i kroppen, og vil kunne gi mange ulike symptomer. Siden kvikksølv har en forkjærlighet for fett, er hjernen spesielt utsatt og da særskilt i oppveksten. Bakgrunnen for denne artikkelen er de mange indikasjonene som nå finnes på en mulig sammenheng mellom hvor mye kvikksølv en person har vært eksponert for og nevrologiske lidelser.

...

Det har vært en 10-dobling av antallet autistiske barn i USA i 1990-årene. Denne økningen initierte en stor undersøkelse av 278624 barn født i USA mellom 1990 og 1996 der man vurderte sammenhengen mellom den kvikksølvbelastning som barna ble eksponert for gjennom vaksiner med thimerosal og ulike nevrologiske plager (Young et al., 2008). Man fant en helt klar økning av autisme og andre nevrologiske lidelser (ADHD, Tics) i forhold til den eksponering barna hadde fått i antall vaksinedoser som inneholdt kvikksølv i denne perioden.

http://www.aftenposten.no/meninger/debatt/Gift-tillatt-i-vaksiner-269465b.html

Skrevet

Mange er skeptiske til å bli vaksinert mot svineinfluensa. En av grunnene er frykten for kvikksølv i vaksinen. Men seksjonssjef Svein Rune Andersen i Statens legemiddelverk mener det ikke er grunn til frykt når legemiddelfirma nå tilsetter kvikksølvforbindelsen tiomersal som konserveringsmiddel i svineinfluensavaksinen.

http://www.aftenbladet.no/magasin_old/helse/Vaksine-med-kvikksolv-2060258.html

Nå vil jeg se en link på din påstand, at det er tilsatt LSD i drikkevannet.

Vel, det er mest sannsynlig kvikksølv i maskaraen du bruker også-og den tar du på hver dag uten å tenke på det.

Anonymous poster hash: fb462...58e

Skrevet

Barnevaksine kan ha forårsaket autisme

Flere barnevaksiner kan ha vært årsak til både autisme og hjertelidelser. En ny undersøkelse utpeker et konserveringsmiddel med kvikksølv som årsaken.

http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Barnevaksine-kan-ha-forarsaket-autisme-61377b.html

Du siterer en artikkel som er 13 år gammel og tilbakevist 1000 ganger! Det du driver med her er farlig propaganda som kan ta livet av barn!!!

Og at noen fortsatt tror man får autisme av vaksiner er helt ufattelig! Har du ikke kommet lenger så foreslår jeg at du leser deg opp på dagens forskning og holder kjeft inntill du innehar litt mer kunnskap om vaksiner!

Anonymous poster hash: 20edc...c50

Skrevet

Ser man på vaksiner som brukes innen lakseoppdrett (som er utviklet for å kunne redusere antibiotikabruken) så ser man at disse har ganske mye bivirkninger for laksen.

Immunforsvaret til fisken er redusert i 6-8 uker etter vaksinering.

Det ses utviklingsskader på indre organer som bl.a. hjerte, noe som betyr at mange laks lever med hjerteproblemtikk.

Det ses skjelettdeformasjoner, spesielt i bakre del av kroppen.

Det ses tumorer i fiskekjøttet (som sies å være ufarlig for mennesker og dessuten fjernes før fileene når forbrukerne).

Regner med at du er godt kjent med disse faktaene siden dette er fakta som er kommet frem i norsk forskning.

Men det er kanskje ikke så farlig fordi det bare er fisk?

Å bruke veterinærvaksiner som argumentasjon for humane vaksiner blir vel litt irrelevant?

Anonymous poster hash: f3099...7c4

Jeg arbeider ikke med vaksiner til laks, og holdningene mine er på ingen måte at det bare er fisk.

Anonymous poster hash: afc27...780

Skrevet

Og fortsatt forstår du det ikke. Du tar en større sjanse som vaksinerer. Nettopp fordi nesten alle er vaksinerte så er det ingen fare å leve et par år, uten å være vaksinert, slik at en får de et mer modent immunsystemet, som takler vaksiner bedre, så kan en vaksinere når barna er blitt 4-5 år. Du som vaksinerer spedbarnet ditt, må ta sjansen på at nettopp ditt barns uutviklede immunsystem klarer påkjenningen. For om du liker det eller ikke, så finnes det vaksineskader, selv om de er sjeldne. Så jeg får vel si, takk for turen så langt ;)

Ingen har dødd eller fått alvorlige bivirkninger av barnevaksinasjonsprogrammet. Så du tar en sjanse!

Mitt barn døde nesten av kikhoste når han var 4 uker gammel, han blesmittet før han skulle vaksineres. Vi måtte døpe han på sykehuset og han har fått alvorlige helseproblemer i etterkant. Men ta sjansen du! Det viser bare hvordan du er som mor.

Skrevet

Du siterer en artikkel som er 13 år gammel og tilbakevist 1000 ganger! Det du driver med her er farlig propaganda som kan ta livet av barn!!!

Og at noen fortsatt tror man får autisme av vaksiner er helt ufattelig! Har du ikke kommet lenger så foreslår jeg at du leser deg opp på dagens forskning og holder kjeft inntill du innehar litt mer kunnskap om vaksiner!

Fikk MS etter barnevaksine - får erstatning
Vant over Pasientskadenemda i Høyesterett.
Publisert: 12.11.15 15:30
Sist oppdatert: 20.01.16 11:39

En mann som utviklet Multippel sklerose (MS) få dager etter at han tok MMR-vaksine som 12-åring på barneskolen i 2002, har i fire år kjempet for erstatning fra Pasientskadenemda.
...
Vant fram i alle instanser
I 2011 avviste Norsk pasientskadeerstatning hans krav om erstatning. Saken mot Staten og Pasientskadenemda gikk videre til tingretten, hvor mannen vant fram. Det samme skjedde i lagmannsretten.

Staten anket lagmannsrettens avgjørelse til Høyesterett, men heller ikke der ble de hørt.

Spørsmålet Høyesterett tok stilling til, var om MS-sykdommen kom som følge av vaksinen.

- På bakgrunn av en rekke faktorer – herunder blant annet den nære tidsmessige sammenhengen mellom vaksinen og de første symptomene, guttens unge alder og eksempler fra vaksinasjoner med annen type virus som har hatt autoimmune virkninger som har likhetstrekk med MS – fant Høyesterett at det var et visst forskningsmessig belegg for at MMR-vaksinen kunne utløse MS hos unge mennesker. Staten kunne ikke godtgjøre at en annen årsak var mer sannsynlig, skriver Høyesterett.

http://www.nettavisen.no/nyheter/fikk-ms-etter-barnevaksine---far-erstatning/3423158934.html

Skrevet

Fikk MS etter barnevaksine - får erstatning
Vant over Pasientskadenemda i Høyesterett.
Publisert: 12.11.15 15:30
Sist oppdatert: 20.01.16 11:39

En mann som utviklet Multippel sklerose (MS) få dager etter at han tok MMR-vaksine som 12-åring på barneskolen i 2002, har i fire år kjempet for erstatning fra Pasientskadenemda.
...
Vant fram i alle instanser
I 2011 avviste Norsk pasientskadeerstatning hans krav om erstatning. Saken mot Staten og Pasientskadenemda gikk videre til tingretten, hvor mannen vant fram. Det samme skjedde i lagmannsretten.

Staten anket lagmannsrettens avgjørelse til Høyesterett, men heller ikke der ble de hørt.

Spørsmålet Høyesterett tok stilling til, var om MS-sykdommen kom som følge av vaksinen.

- På bakgrunn av en rekke faktorer – herunder blant annet den nære tidsmessige sammenhengen mellom vaksinen og de første symptomene, guttens unge alder og eksempler fra vaksinasjoner med annen type virus som har hatt autoimmune virkninger som har likhetstrekk med MS – fant Høyesterett at det var et visst forskningsmessig belegg for at MMR-vaksinen kunne utløse MS hos unge mennesker. Staten kunne ikke godtgjøre at en annen årsak var mer sannsynlig, skriver Høyesterett.

http://www.nettavisen.no/nyheter/fikk-ms-etter-barnevaksine---far-erstatning/3423158934.html

NETTOPP! Han fikk erstatning pga. "flaks i uflaks"! Han fikk MS like etter at han tok vaksinen! Det er ikke bevist at han fikk MS av vaksinen, noe han med stor sannsynlighet ikke gjorde! 

Jeg besvimte en gang,  en time etter at jeg spiste en loffeskive. Kan jeg dermed påstå at å spise loff kan gjøre at man besvimer?

Skrevet

NETTOPP! Han fikk erstatning pga. "flaks i uflaks"! Han fikk MS like etter at han tok vaksinen! Det er ikke bevist at han fikk MS av vaksinen, noe han med stor sannsynlighet ikke gjorde! 

Jeg besvimte en gang,  en time etter at jeg spiste en loffeskive. Kan jeg dermed påstå at å spise loff kan gjøre at man besvimer?

Hvis jeg besvimer etter å ha spist loff så gir jeg ikke den loffen til mine barn. Gjør du?

Skrevet (endret)

Jeg besøker daglig en kvinne som ikke ble vaksinert av sin mor. Hun har polio, ødelagt i hele kroppen. Moren bor sammen med henne, for å pleie henne. 

Tipper hun har dårlig samvittighet.

Og jenta fløt vist ikke så veldig lett på resten av alle andre

Endret av nasse nøffen
Skrevet

Noen som er usikre og lurer på vaksiner? Ta kontakt på denne siden! Der er det fagfolk som kan svare på det du måtte lure på. Det er også en side hvor man finner artikler (fra SIKRE kilder) på mange tema rundt vaksiner. Og lurer du på om det er noe i dine bekymringer så spør der! De er superflinke til å sende deg linker til SIKRE kilder med informasjon så du kan lese RIKTIG informasjon.

https://www.facebook.com/groups/345282602337877/?fref=nf

Skrevet

Hvis alle barn i hele verden (skjønner at det er umulig å få til) hadde tatt alle vaksinene så hadde jo disse sykdommene kunne blitt utryddet. Så hvorfor ikke ta vaksiner da? Om du dropper å vaksinere barna dine og ditt barn får en av disse sykdommene som man vaksinerer for så kan det hende at ditt barn er heldig og får bare ett lite utbrudd. (Eller uheldig og dør) Men på venterommet på legekontoret så f.eks hoster barnet ditt så smitten sprer seg og et annet barn får samme sykdom og dør av det fordi dette barnet hadde dårligere immunforsvar og hadde ennå ikke fått vaksinen for denne sykdommen fordi barnet var for liten til det. Vil du hatt på samvittigheten at dette i teorien kan skje?

Vet om ei som opplevde at hennes sønn nesten døde fordi han ikke hadde fått en vaksine ennå pga alder, han ble smittet av et annet barn hvor foreldrene var vaksine-nektere.

Min sønn døde nesten som bare noen dager gammel fordi han fikk en bakterie fra føden som ga han et enormt utbrudd, mens de andre rammede barna fikk små utbrudd. Så han hadde nok et dårligere immunforsvar. Dette var dessverre en sykdom det ikke er vaksine for, fordi det ikke er så ofte at det blir så avorlig som med min sønn. Barnelegene hadde ikke vært borti et slikt alvorlig tilfelle før. Uten antibiotika så hadde han dødd. Så dette viser jo at noen barn tåler sykdom dårligere enn andre.

Så vaksiner barna deres! Sønnen min fikk sin første vaksine som 4 dager gammel og han har ekstra vaksiner som ikke alle norske barn har :) Vi bor i Norge.

Anonymous poster hash: 5a06e...dc1

Skrevet

Hvis jeg besvimer etter å ha spist loff så gir jeg ikke den loffen til mine barn. Gjør du?

Er du seriøs nå?

Tror du virkelig det er mulig å besvime av å ha spist loff? Ikke rart du hopper på anti-vakser tullet! Tror du på chem trails også?

Skrevet

Haha, er du seriøs? Jeg er ikke dama med loffen, men klarer ikke dy meg! Selvsagt hadde jeg gitt loff til barna mine uansett. Jeg er oppegående nok til å forstå at man ikke besvimer av loff, men at det var andre, bakenforliggende årsaker til besvimelsen!

Haha! Dette svaret tok virkelig kaka! Du må være en skikkelig gluping!

hahahaha... det der er jo akkurat det som vaksinemotstandere ikke forstår. Hvis jeg tar vaskine idag og får diabetes diagnose i morgen, så er det vaksinen sin skyld..

Men der fikk vi jo tankemåten bekreftet=)

Skrevet

Det er jo flere av disse vaksinene som ikke gies før barna er eldre. De som da er yngre og uvaksinert er meget utsatt for smitten

Skrevet

Jeg tipper at det med loffen var bare ett EKSEMPEL så hvorfor tar dere det så seriøst og gjør narr av henne som skrev det? Så klart man bør vaksinere men hun vet nok godt at man ikke besvimer av loff.

Skrevet

Det er jo flere av disse vaksinene som ikke gies før barna er eldre. De som da er yngre og uvaksinert er meget utsatt for smitten

Og derfor bør alle de andre vaksineres så de ikke smitter de yngre :)

Skrevet

Jeg tipper at det med loffen var bare ett EKSEMPEL så hvorfor tar dere det så seriøst og gjør narr av henne som skrev det? Så klart man bør vaksinere men hun vet nok godt at man ikke besvimer av loff.

Jeg skrev det med loffen for å statuere et eksempel på hvor idiotisk anti-vaxeres "logiske" tankegang kan være, og det var ei som hoppet på og beviste akkurat det jeg ville frem til.

Hun ville ikke gitt loff til barnet sitt dersom hun selv hadde besvimt etter å ha spist loff.

Oppegående mennesker VET at om man besvimer en time etter å ha spist loff så er det en annen årsak til det, det er IKKE loffen.  :legrine:

Skrevet

Dere som er skeptiske pga. bivirkninger, kanskje dere har blitt skeptiske pga. ei som henne her? For om man ser på filmen så ser hun jo virkelig ut til å være skadet, slik hun påstår. Og dette skjedde etter influensavaksinen.

Vet dere hva som kurerte henne? Skjult kamera!

Det kan være god butikk å lyve på seg "vaksine skader" i USA.

http://ascienceenthusiast.com/cameras-cure-vaccine-injury/

Skrevet

Jeg skrev det med loffen for å statuere et eksempel på hvor idiotisk anti-vaxeres "logiske" tankegang kan være, og det var ei som hoppet på og beviste akkurat det jeg ville frem til.

Hun ville ikke gitt loff til barnet sitt dersom hun selv hadde besvimt etter å ha spist loff.

Oppegående mennesker VET at om man besvimer en time etter å ha spist loff så er det en annen årsak til det, det er IKKE loffen.  :legrine:

En gang i tiden visste også oppegående mennesker at jorden var flat, at man ikke trenger å vaske hendene som lege etter å ha tatt på lik, like før en skal ta imot nyfødte barn. En gang i tiden visste oppegående mennesker at thalidomid var et glimrende middel mot morgenkvalme. En gang i tiden, for ikke så lenge siden, visste oppegående mennesker at reductil var et glimrende slankemiddel.

Det hender at oppegående mennesker tar feil. Hvis jeg blir syk av noe, eller er usikker på om jeg ble syk av noe, så gir jeg ikke det til mine barn. Det kalles ikke å være et oppegående menneske i min verden.

Skrevet

Ingen har dødd eller fått alvorlige bivirkninger av barnevaksinasjonsprogrammet. Så du tar en sjanse!

Mitt barn døde nesten av kikhoste når han var 4 uker gammel, han blesmittet før han skulle vaksineres. Vi måtte døpe han på sykehuset og han har fått alvorlige helseproblemer i etterkant. Men ta sjansen du! Det viser bare hvordan du er som mor.

Tror du virkelig det? At ingen tar skade? Du er lite opplyst og lever i den egen lille bobble. Alle vet, eller bør i alle fall vite, at det ER bivirkninger, også alvorlige, men de er sjeldne. Hvem har lurt deg til å tro dette? 

Skrevet

Jeg ser jo viktigheten av vaksiner som flokk, men så når jeg ser på enkeltindivid så blir jeg mer usikker. Rent statistisk sett så er det faktisk tryggere og bare flyte på resten av flokken. Jeg vet det er umoralsk, men når det er det som er det beste for barna mine så har jeg foreløpig valgt det. Nå som barna begynner å bli større tror jeg de er mer robuste med tanke på vaksineskader, så nå er kanskje tiden inne å vaksinere?

Problemet her er jo at verden blir mindre og mundre. Enkelt å reise mellom land der sykdommene fortsatt eksisterer. Innvandringen gjør også slik at vi får sykdommer tilbake, som vi har omtrent vært kvitt. Så å flyte på andre er ikke så trygt som det en gang var.

Anonymous poster hash: 1e5aa...579

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...