Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #26 Skrevet 14. september 2016 Regner med at mannen er VOKSEN..... De har som regel ikke behov for pakkekalender. Anonymous poster hash: e27f6...16f Ja for barna har jo behov for det... Hvorfor skal alt være så kjedelig når man er voksen? Anonymous poster hash: 52e92...290
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #27 Skrevet 14. september 2016 Ja for barna har jo behov for det... Hvorfor skal alt være så kjedelig når man er voksen? Anonymous poster hash: 52e92...290 Jeg kjeder meg ikke selv om jeg ikke får pakkekalender.... ikke mannen heller. Vi koser oss glugg hjel hele adventstiden, faktisk. Anonymous poster hash: e27f6...16f
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #28 Skrevet 15. september 2016 Vurderer å lage til min han er glad i øl og tar seg gjerne en øl 2-3 ganger i uka, så vurderer å kjøpe ulike typer øl og pakke inn.. Blir jo ikke hver dag da, men kanskje hver 3.dag eller noe Anonymous poster hash: 5ce5f...d0a Kjøp 24 og la ham få en hver dag, men han trenger jo ikke å drikke dem med en gang, han kan jo samle opp, kanskje gjemme noen til romjulsfesten 😜 Anonymous poster hash: aebdc...66f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå