Gå til innhold

Lager dere pakkekalender til mannen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

I tilfelle hva og setter han virkelig pris på den?



Anonymous poster hash: d233b...0a4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. For han er voksen.



Anonymous poster hash: 03d1e...9c5
Skrevet

Han har fått juleølkalender noen ganger. En flaske hvær dag og alle de forskjellige typene jeg kan finne.

 

Anonymous poster hash: 803da...eb1

Skrevet

 

Nei. For han er voksen.

 

Anonymous poster hash: 03d1e...9c5

 

 

For et barnslig svar

 

Anonymous poster hash: d233b...0a4

Skrevet

For et barnslig svar

Anonymous poster hash: d233b...0a4

Nei, altså, vet du hva. Jeg gidder ikke å styre med noe som faktisk er til for barn når det gjelder et voksent menneske.

 

Anonymous poster hash: 03d1e...9c5

Skrevet

Har pleid å gjøre det, men egentlig synes jeg det er mer stas enn han...

Får se om jeg gidder i år når vi har barn som skal få kalender.

Skrevet

Jeg gjør det, men han setter ikke mye pris på det så skjønner egentlig ikke hvorfor jeg gidder

 

Anonymous poster hash: 7e7ca...068

Skrevet

Ja vi har laget til hverandre noen ganger 😉

Kjøpt bruksting, småting og ting vi trengte:

 

Visp, Kjøkkenhåndkle, Grytekluter, Ostehøvel, Steketermometer.

Sokker, Boksere, Slips, Hansker.

Tannkrem😂, Deo, Dusjsåpe.

Favoritt sjokoladen, Popkorn, Krydder.

Gavekort på kino, Middag, Bowling.

 

 

Anonymous poster hash: 14001...194

Skrevet

Vurderer å lage til min :) han er glad i øl og tar seg gjerne en øl 2-3 ganger i uka, så vurderer å kjøpe ulike typer øl og pakke inn.. Blir jo ikke hver dag da, men kanskje hver 3.dag eller noe :)

 

Anonymous poster hash: 5ce5f...d0a

Skrevet

Jada. Alle får kalender. Jeg lager til barna og mannen og mannen lager til meg 💕

 

Anonymous poster hash: 46b9a...61e

Skrevet

Nei, pakker får han uansett nok til jul.

 

Anonymous poster hash: dd116...3f8

Skrevet

Niks, og nå er også ungene heldigvis så store at de heller ikke trenger pakkekalender.

 

Anonymous poster hash: c8b9e...b4e

Skrevet

Nei, han er en voksen mann og fikk kalender da han var liten. Ungene er også så store at de ikke trenger pakkekalender. 

 



Anonymous poster hash: e27f6...16f
Skrevet

Tror faktisk jeg skal gjøre det i år. Han har hatt et tøft år og fortjener all oppmerksomheten han kan få. Har får alltid julestrømpe, og det er like gøy hvert år :D Men det blir hardt å komme på noe å putte i kalenderen.

Skrevet

Jeg har laget ølkalender, veldig gøy å finne masse forskjellige :)

 

Anonymous poster hash: b9c78...589

Skrevet

Det får være grenser til dill.

 

Anonymous poster hash: 3b483...e1e

Skrevet

Herregud nei! Jeg har 3 barn med tilhørende aktiviteter og har da mer enn nok å gjøre frem mot desember. Jeg har jo en jobb, har ikke tid til sånt dill. Og hadde han fått det ville han nok ledd av meg, mannen er tross alt over 40 år

 

Anonymous poster hash: e1daf...acf

Skrevet

Har aldri gjort det, men han er blitt ukependler og føler seg litt ensom uten oss, så jeg tenkte at han får en pakkekalender med diverse ting fra oss. Enkle ting som et bilde fra minsten, en kopp med bilde av barna på sommeren, favorittsjokoladen. Er tungt for ham å være borte hele uka, men må man ha ny jobb må man iblant bite i det sure eple.



Anonymous poster hash: 52fbd...26f
Skrevet

Nei

 

Anonymous poster hash: e1762...204

Skrevet

Nei, pakker får han uansett nok til jul.Anonymous poster hash: dd116...3f8

Og det gjør ikke ungene?

 

Anonymous poster hash: 06d2e...4b6

Skrevet

Vurderer ølkalender, men han har veldig greie på øl,så er litt "redd" for å kjøpe feil/kjipt øl. Han er absolutt ikke interessert i masse dilldall, så pakkekalender hadde i så fall blitt veldig dyrt (minst 100 kr pr pakke)

Skrevet

Og det gjør ikke ungene?

 

Anonymous poster hash: 06d2e...4b6

 

Regner med at mannen er VOKSEN..... De har som regel ikke behov for pakkekalender.

 

Anonymous poster hash: e27f6...16f

Skrevet

Haha! Mannen har faktisk ytret et ønske om det i år😂

 

Hvorfor ikke? Hvorfor skal alt gøy i jula være forbeholdt barna? Jeg får en enorm julestemning av å dille til jul, det er viktig for meg og barna har mye igjen for en sprudlende glad mamma i julestemning.

 

Anonymous poster hash: 52e92...290

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...