Gå til innhold

Var jeg slem med naboungen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke slemt, men litt barnslig. Jeg tror ikke du lærer barnet noe ved å la han "smake sin egen medisin". Selv om han er 9 år. Jeg synes heller du burde være konsekvent og si at han må spise ferdig hjemme først og så kan han komme til dere når han er ferdig. Jeg vet du har sagt det før, men du må gjøre det igjen og igjen. Sånn er det å oppdra barn. Det er den voksne og reale måten og gjøre det på.

Anonymous poster hash: efde5...d54

Nå er det vel ikke Hi sin oppgave å oppdra sønnen til naboen da.

Skjønner du er lei hi, synes det var modig gjort av deg.

Anonymous poster hash: f34b5...3cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du var helt hinsides barnslig. Jeg hadde vært skikkelig flau nå, var jeg deg.

Hvordan skal du, men noen form for verdighet i behold, forsvare handlingene dine for guttens foteldre?

Anonymous poster hash: 75a78...853

Vel, hadde det vært meg hadde det brydd meg helt marginalt, jeg trenger ikke forsvare meg overfor noen og det gjør ikke HI heller. Det står de andre foreldrene fritt å oppdra ungen sin til å være sosialt brukelig, det står ungen fritt å la være å oppsøke HI, eller, om han veldig gjerne vil være der, oppføre seg som folk. Det hadde det heller ikke kostet meg en kalori å fortelle foreldrene hans om de var dumme nok til å ta det opp.

Skrevet

Syns du var bittelitt slem - helt til du skrev at ungen var ni. Helt på sin plass og på tide👍

Anonymous poster hash: 0e0db...d71

Skrevet

Beklager. Men forsøket ditt på hersketeknikk er bare trist.

Jeg hadde aldri akseptert slik oppførsel fra mine unger

Anonymous poster hash: 75a78...853

Ehh, hersketeknikk?? Det er jo du som driver med det. Anonym c22 spiller jo bare på ditt svar.

Anonymous poster hash: fc3e6...282

Skrevet

Jeg kunne fint gjort det samme. Har en sånn nabogutt her også, og jeg sender ham hjem igjen hver gang. Han er seks. Har han ikke lært til han er ni kan det godt hende jeg følger HIs eksempel.

Anonymous poster hash: c6181...1ab
Skrevet

Jeg har en slik nabogutt på seks år. Han kom stadig ned og fristet barnet mitt med all slags godsaker. Han får noe søtt så og si hver dag. Etter en stund begynte jeg å sende han hjem hver dag, med beskjed om at han kunne komme tilbake når han var ferdig med å spise. Gikk fint det. Ingen sure miner. Nå skjer det nesten aldri lenger.

Anonymous poster hash: 3aac5...e60
Skrevet

Ehh, hersketeknikk?? Det er jo du som driver med det. Anonym c22 spiller jo bare på ditt svar.

Anonymous poster hash: fc3e6...282

He he :) Hun fikk det ikke med seg en gang :)

Anonymous poster hash: a05a4...c22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...