Nullstress;) Skrevet 11. september 2016 #26 Skrevet 11. september 2016 Jeg gjør akkurat det, føler meg mislykket. Babyen har så lyst å suge. Hver gang jeg legger han inntil meg leter han etter brystet. Han er bare 2 uker og trenger vel antistoffene for å ikke bli syk? Jeg har fått mycostatin for sopp men brystvortene blir enda verre av det føler jeg! Det er så mye! Antibiotikakurer på begge, soppkurer... Smerter, lekkasje, luftsmerter... Jeg strekker ikke til 😥 Anonymous poster hash: bccdc...37d Jeg sluttet å amme sønnen min da han var 6 uker, tre betennelser, blødende brystvorter, depresjon osv. Sønnen min har så og si aldri vært syk. Datteren min har aldri blitt ammet. Hun fikk tre måltider fra melkebanken på sykehuset da hun ble født. Etter det var det mme. (Kunne ikke amme henne) Hun har slitt litt med ørene, men både far og jeg var "øre-barn", så nekter å tro at det er en sammenheng der... (Mannen fikk pupp til han var 1,5 😳) Ville vel heller valgt en lykkelig mor enn en deprimert mor, når maten er akkurat like bra! Dagens mme er det ikke noe galt med, og de barna som vokser opp med den melken klarer seg akkurat like bra som de som får mm 😊 For min del var det å gå over til mme da sønnen min var 6 uker nesten redningen. Jeg gråt når han var sulten, kastet opp mens jeg ammet, orket til slutt ikke tanken på å mate han. Orket ikke å gå ut med han. Jeg husker se første 6 ukene som ett h..... Men når jeg "la vekk puppen" og ga han mme, endet ALT seg 🙂
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #27 Skrevet 11. september 2016 Am i vei. Far kan gjøre ALT annet. Og han kan holde seg hjemme fra byen. Ærlig talt, har han ikke blitt far? Hvor gammel er han??? Anonymous poster hash: 26d14...d9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå