Gå til innhold

Dere som har delt omsorg


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lunsj??

 

Anonymous poster hash: 49691...1c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiser lunsj på kurset (må det). Eldste barnet hans er 14, så besøk etter ungene har lagt seg går ikke.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 33e54...747

Skrevet

Jeg spiser lunsj på kurset (må det). Eldste barnet hans er 14, så besøk etter ungene har lagt seg går ikke.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 33e54...747

Du MÅ det?

Det er nok ingen som stusser på at du heller vil møte en forelskelse.

 

Om du vil møte han, så ordner du deg fri i lunsjen.

 

Anonymous poster hash: 49691...1c9

Skrevet

Du MÅ det?

Det er nok ingen som stusser på at du heller vil møte en forelskelse.

 

Om du vil møte han, så ordner du deg fri i lunsjen.

 

Anonymous poster hash: 49691...1c9

 

Jeg skal være på et hotell utenfor byen. 30 min å kjøre fra hans jobb. Like lenge som lunsjen varer med andre ord.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 33e54...747

Skrevet

Hvis det virker viktig for han at du forstår at han gjør som han gjør, så er sjansen stor for at han er interessert. Hvis ikke, ville jeg ikke brukt mer tid på han.



Anonymous poster hash: f8de0...3ab
Skrevet

 

Hvis det virker viktig for han at du forstår at han gjør som han gjør, så er sjansen stor for at han er interessert. Hvis ikke, ville jeg ikke brukt mer tid på han.

 

Anonymous poster hash: f8de0...3ab

 

 

Han sier at han har kjempelyst til å treffe meg, men at han har ungene da. Jeg spør så om ikke det går an å ordne barnevakt. Han svarer at den uka han har barna vil han ikke bruke barnevakt med mindre han er helt nødt. 

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 33e54...747

Skrevet

 

Han sier at han har kjempelyst til å treffe meg, men at han har ungene da. Jeg spør så om ikke det går an å ordne barnevakt. Han svarer at den uka han har barna vil han ikke bruke barnevakt med mindre han er helt nødt. 

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 33e54...747

 

Så bra, det er jeg helt enig med han i.

 

Anonymous poster hash: 2599d...820

Skrevet

Dersom man er betatt/forelsket så gjør man det man kan for å treffes er min erfaring. Her kan han få barnevakt, men velger å la være.

 

Hi

 

Hi

 

 

Anonymous poster hash: 33e54...747

Barn er og vil nok alltid være viktigere enn deg. Du virker trangsynt.

 

Anonymous poster hash: 72f7c...7d1

Skrevet

Jeg forstår selvsagt at barna kommer foran meg. Men nå når vi er på nyforelsket-stadiet har kun ligget sammen èn gang og det var bra!), så syns jeg det er rart når vi ikke får sett hverandre før om 4 uker igjen.

 

Hi



Anonymous poster hash: 33e54...747
Skrevet

Jeg holder med ham her jeg altså. Og jeg ser ingen fremtid for dere to siden dere bor langt unna hverandre og begge har 5050 ordning. Ingen av dere kan jo flytte da. Dropp ham er mitt råd.

Skrevet

Jeg holder med ham her jeg altså. Og jeg ser ingen fremtid for dere to siden dere bor langt unna hverandre og begge har 5050 ordning. Ingen av dere kan jo flytte da. Dropp ham er mitt råd.

Jeg tenker at man ikke trenger å bo sammen før ungene flytter når begge har barn på hver sin kant. Jeg liker han bedre enn jeg noengang har likt noen.

 

 

 

Hi

 

 

Anonymous poster hash: 33e54...747

Skrevet

 

Jeg forstår selvsagt at barna kommer foran meg. Men nå når vi er på nyforelsket-stadiet har kun ligget sammen èn gang og det var bra!), så syns jeg det er rart når vi ikke får sett hverandre før om 4 uker igjen.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 33e54...747

Og hva forteller et slikt innlegg om deg, syns du?

 

Anonymous poster hash: 7013c...d6f

Skrevet

At jeg er mer interessert enn han!

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 33e54...747

Skrevet

Pul en på kurset. Blir han sjalu, så elsker han deg. Bryr han seg ikke, så har du ihvertfall fått pult

 

Anonymous poster hash: ba814...881

Skrevet

At jeg er mer interessert enn han!

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 33e54...747

Prøv igjen.

 

Anonymous poster hash: 7013c...d6f

Skrevet

Ærlig talt. Du forventer at en mann du nettopp har møtt, skal droppe sine barn for deg. Hva vil du da forvente av han når dere har vært kjærester noen år? Det du skal gjøre, er å respektere hans valg. Og slutte med denne sutringen.

Skrevet

Jeg forstår deg Hi.

Jeg tror at han ikke er så interessert

 

Det folk glemmer er at ofte så vil barna på overnatting osv hos venner. Da får ikke far eller mor vært med barna 50%....

 

 

 

Anonymous poster hash: 13871...d1f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...