Gå til innhold

Dere som har delt omsorg

Anbefalte innlegg

Skrevet

50/50

Jeg har møtt en mann som har det. Vi bor langt fra hverandre. Jeg har mulighet til å treffe han neste uke, men han har barna og sier at han ikke plasserer dem bort når han har dem, selv ikke for en natt.

Super pappa eller bare ikke interessert nok i meg?

Anonymous poster hash: 33e54...747

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En fornuftig pappa, som prioriteter barna sine først. Jeg hadde ikke likt en mann som prioriterte bort barna til fordel for meg.

Anonymous poster hash: f9d01...582

Skrevet

50/50

Jeg har møtt en mann som har det. Vi bor langt fra hverandre. Jeg har mulighet til å treffe han neste uke, men han har barna og sier at han ikke plasserer dem bort når han har dem, selv ikke for en natt.

Super pappa eller bare ikke interessert nok i meg?

En helt normal pappa. Man plasserer ikke bort barna når man kun ser de 50%.

Anonymous poster hash: affda...3e9

Skrevet

Når man lever halve tiden uten ungene er det vel veldig forståelig at man ikke ønsker enda mindre tid med dem om det ikke er helt nødvendig.

Skrevet

Enig med 👆🏻

Anonymous poster hash: 326ca...3ca

Skrevet

Jeg gjør heller ikke det, kun når det er ekstremt krise. Besteforeldre er litt frustrerte pga det da de vil passe. Men tiden vi har er hellig for meg!

Skrevet

Jeg syns han prioriterer riktig!

Man går allerede glipp av halve livet til barna sine, så jeg skjønner godt at han ikke vil nedprioritere dem for en date når han først har dem.

Ikke ta det personlig, hi! Se heller på det som en god egenskap at han ønsker mest mulig tid med barna sine :)

Mine barn er kun hos far annenhver helg, eldste var 50/50 før, men hverdagen vår er så hektisk at vi aldri er i ro. Det er 4 barn som skal hit og dit. Derfor er helgene hellige. Med mindre det er noe stort/viktig, ala bryllup eller noe, så drar jeg ikke ifra dem i helgene.

Jeg prøver heller å være flink til og være sosial når de er hos faren :)

Kan dere ikke prøve å møtes når han ikke har barna? Eller har du barn selv den uka?

Anonymous poster hash: 48f36...12d

Skrevet

Vi kan ikke treffes før om 4 uker dersom han ikke kan neste uke.

Hi

Skrevet

Vi kan ikke treffes før om 4 uker dersom han ikke kan neste uke.

Hi

Surver du over at han prioriterer barna foran deg?

Endelig beskrives en skikkelig mann her inne også er det også galt....

Når man har barna sine vare halve tiden skaffer man selvfølgelig ikke barnevakt med mindre det er helt krise. Flott mann!

Anonymous poster hash: 2599d...820

Skrevet

super pappa <3 selvsagt skal barna gå først <3

Skrevet

Jeg hadde gjort det samme som han! Skikkelig kupp av en mann, synes jeg. Men, kanskje fortjener du han ikke...?

Anonymous poster hash: f8de0...3ab
Skrevet

Jeg ville ha gjort det samme. Barna kommer først uansett. Ville ikke ha tenkt på det som en mulighet en gang at barna skulle plasseres bort.

Anonymous poster hash: 4ceb1...f1b

Skrevet

Har delt omsorg selv, og hadde latt besteforeldre passe en natt for å treffe han. Enten er han en bedre forelder enn jeg, eller så er det jeg som er mest "giret".

Hi

Skrevet

Har delt omsorg selv, og hadde latt besteforeldre passe en natt for å treffe han. Enten er han en bedre forelder enn jeg, eller så er det jeg som er mest "giret".

Hi

Sikkert en kombinasjon dessverre

Anonymous poster hash: 13871...d1f

Skrevet

Sikkert en kombinasjon dessverre

Anonymous poster hash: 13871...d1f

Fint at han har prinsipper altså, men hadde han vært veldig interessert hadde han nok møtt meg. Han skal riktignok bort to dager med jobb samme uke, men likevel.

Hi

Skrevet

Innleggene dine tyder på at han prioriterer rett. Man setter ikke bort barna man ser 6 mnd i året for en potensiell kjæreste 😂 Det er det dummeste jeg har hørt!

Skrevet

Innleggene dine tyder på at han prioriterer rett. Man setter ikke bort barna man ser 6 mnd i året for en potensiell kjæreste 😂 Det er det dummeste jeg har hørt!

Dersom man er betatt/forelsket så gjør man det man kan for å treffes er min erfaring. Her kan han få barnevakt, men velger å la være.

Hi

Hi

Skrevet

Fint at han har prinsipper altså, men hadde han vært veldig interessert hadde han nok møtt meg. Han skal riktignok bort to dager med jobb samme uke, men likevel.

Hi

Han skal allerede bort to dager med jobben, men du forventer at han skal være borte enda en kveld for å møte deg?

Ikke at jeg har noe med det, men hvorfor kan dere ikke møtes før om 4 uker? Om du selv ikke har problemer med å ha barnevakt til ditt eget barn så får du evnt reise til ham, da..

Har dere barna mottsatte uker?

Det siste du skal gjøre er å mase på ham om dette. For om han føler han må velge imellom deg og barna eller at det vil gå på bekostning av tiden med barna, så er det en kamp du vil tape.

Anonymous poster hash: 48f36...12d

Skrevet

Jeg forstår deg litt jeg altså! Fint at han prioriterer barna men jeg hadde også reagert på at han ikke gjorde en liten innsats for å treffes likevel. 4 uker er lenge å vente og har han litt store barn så pleier de jo å like å overnatte hos venner i helger osv. Iallefall en natt. Spesielt om barna aldri får overnatte hos venner fordi foreldrene har de 50/50 og skal se de heeeele tiden. Hadde forstått det mer om han var helgepappa, men i hverdagen er det jo faktisk normalt at barn vil omgås venner.

Anonymous poster hash: 254e7...76f

Skrevet

Jeg forstår deg litt jeg altså! Fint at han prioriterer barna men jeg hadde også reagert på at han ikke gjorde en liten innsats for å treffes likevel. 4 uker er lenge å vente og har han litt store barn så pleier de jo å like å overnatte hos venner i helger osv. Iallefall en natt. Spesielt om barna aldri får overnatte hos venner fordi foreldrene har de 50/50 og skal se de heeeele tiden. Hadde forstått det mer om han var helgepappa, men i hverdagen er det jo faktisk normalt at barn vil omgås venner.

Anonymous poster hash: 254e7...76f

Det er ikke til helga, men på torsdag. Da er jeg på kurs i hans by.

Hi

Skrevet

Hi

At dere tenker ulikt om dette er ikke noe som man trenger å gjøre vurderinger av. Ingen er best eller dårligst.

Anonymous poster hash: 7013c...d6f

Skrevet

Når han allerede skal bort to dager på ei uke, skjønner jeg godt at han synes det blir for mye med én til.

Det hadde jeg syntes selv, og jeg har mine hele tiden.

Anonymous poster hash: a2d00...925

Skrevet

Når han allerede skal bort to dager på ei uke, skjønner jeg godt at han synes det blir for mye med én til.

Det hadde jeg syntes selv, og jeg har mine hele tiden.

Anonymous poster hash: a2d00...925

1 natt fra mandag til tirsdag. Så hjemme to netter før han eventuelt er borte ei natt til. Og hele kommende helg sammen med barna igjen. Jeg lurer på om jeg bare skal glemme hele fyren. Tenker at han umulig kan være veldig interessert.

Hi

Skrevet

1 natt fra mandag til tirsdag. Så hjemme to netter før han eventuelt er borte ei natt til. Og hele kommende helg sammen med barna igjen. Jeg lurer på om jeg bare skal glemme hele fyren. Tenker at han umulig kan være veldig interessert.

Hi

Hvis du ikke klarer å sette deg inn i at han ønsker å prioritere som han gjør, så vil nok dette bli et evig konfliktområde også i framtida. Så du har rett, du bør trekke deg.

Nye partnere som er sjalu på barna pleier uansett ikke å vare så lenge. Jeg hadde ikke holdt ut om min partner drev med sånne utregninger og argumentering som du gjør her.

Anonymous poster hash: 7013c...d6f

Skrevet

Enig med siste taler. Én ting er at han prioriterer annerledes enn du ønsker (jeg hadde nok gjort det samme om jeg var ham, forelska eller ei), en annen ting er at du ikke respekterer det.

Går det ikke an å finne en mellomløsning her? Dra på besøk etter at barna har lagt seg for eksempel, eller spis lunsj sammen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...