Gå til innhold

Tidenes dårligste foreldre 😥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi får det til å gå opp med at begge har fleksitid på jobb og vi bytter på å levere og hente sånn at barnet ikke får for lange dager. En leverer i 8-8.30 tiden og er på jobb til 9, den andre henter i 15.30 tiden. Bytter på å komme tidlig på jobb og jobbe litt lengre på ettermiddagen.

Det er jo fint for dere. Jeg feks har ikke fleksibel jobb. Jeg er lege. Jeg kan ikke flekse og jeg kan ikke jobbe redusert.

De dagene min mann er på jobbreise går jeg over 9 timer. Jeg har søkt dispensasjon for dette og får lov til å overskride 9-timersregelen et par ganger i måneden.

Anonymous poster hash: 43bc3...153

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde 9-timersregelen var allmenn.

Anonymous poster hash: b33ec...bac

Skrevet

9 timer er vel bare anbefalt, ikke et krav?

Sjekk vedtektene til bhg, hvis ikke det står noe om dette her så kan de ikke kreve det. Og uansett tror jeg det er totalt antall timer (9*5=45 ).

Anonymous poster hash: fb386...9b0

Skrevet

Barnehagen vår er bare oppe i 8 timer om dagen, så vi må få det til å gå opp. Jeg synes det er rart at du skal krangle med bhg om ti min fra/til. Poenget er at du var for sent ute og du fikk en advarsel. Jeg skjønner at dere gjør så godt dere kan, men dere bæsja på leggen. Slutt og syt og ta ansvar for deres egne screw ups..

Anonymous poster hash: 24489...716

Skrevet

Helt tragisk at noen på fast basis er 9 timer i barnehagen. Er man to så må det jo gå an at en leverer og en henter. Evt jobbe 90 prosent stilling. Trist at det er lov å være 9-10 timer i barnehagen :(

Anonymous poster hash: d5f45...89f

Skrevet

Men tror kanskje de ikke har lov til å nekte deg lengre dager ? Du betaler nok for et tilbud 45-49 timer. Du kan jo alltids bruke det mot dem

Skrevet

Helt tragisk at noen på fast basis er 9 timer i barnehagen. Er man to så må det jo gå an at en leverer og en henter. Evt jobbe 90 prosent stilling. Trist at det er lov å være 9-10 timer i barnehagen :(

2-3 dager i uka har unga 9 timerslager i barnehagen. Jeg må både levere og hente siden mannen pendler,og med 8 timersdag og reisevei blir det dessverre 9 timer i barnehagen. Vi ser etter anna jobb til mannen som ikke innebærer pendling, men er ikke bare å knipse med fingra så får man ny jobb heller. De får heldigvis kortere dager når jeg jobber seint da.

Anonymous poster hash: 7ae30...ebe

Skrevet

Her er barna i bhg fra 07.15 til 16.15. Jeg begynner på jobb 08 og slutter 15.30. 3 kvarters kjøring hver vei fra bhg til jobb. Ingen mulilghet for fleksitid. Mannen starter før bhg åpner om morgenen og slutter ikke før etter at den stenger 16.15. Sånn er det bare.

Anonymous poster hash: 68db9...3aa

Skrevet

Hvorfor måtte dere skrive under? Skal de fakturere dere for 15 ekstra min?

Anonymous poster hash: 91f3e...2a0

Skrevet

Hvorfor måtte dere skrive under? Skal de fakturere dere for 15 ekstra min?

Anonymous poster hash: 91f3e...2a0

Skrevet

Vi måtte skrive under pga 3 advarsler = utkastelse av barnehagen...

Anonymous poster hash: 00087...425

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...