Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #26 Skrevet 9. september 2016 Ikke bruk Pampers, de bruker midler/parfyme i bleiene som kan gi utslett og eksem i underlivet! Samme som med noen bind fra Always. Anonymous poster hash: 6ec7f...9fd
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #27 Skrevet 9. september 2016 Ikke bruk Pampers, de bruker midler/parfyme i bleiene som kan gi utslett og eksem i underlivet! Samme som med noen bind fra Always. Anonymous poster hash: 6ec7f...9fd Vi har forsøkt mange typer og i samråd med sykehuset er vi enig om at libero er det beste valget. Anonymous poster hash: 6009e...7e6
*flux* Skrevet 9. september 2016 #28 Skrevet 9. september 2016 Når jeg maste sa en ansatt at det var vår oppgave å smøre før ungene ble sendt i barnehagen. Da ringte jeg legen med en gang jeg satte meg i bilen. Hentet legeerklæring samme dag. Poenget er at barnehagen har sine rutiner. Noen ganger ser de ikke at enkelte har behov utover dette. De kan ikke argumentere mot en legeerklæring. Jeg er kjempefornøyd med barnehagen og har god dialog med de ansatte men her måtte jeg få frem et poeng.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå