Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #26 Skrevet 8. september 2016 Det var veldig lenge på dagtid. Prøv å kutte ned. Min yngste sov maks 1,5 time på den alderen og ikke etter 1330. Anonymous poster hash: fa403...38f Og min sov 2 timer i barnehagen til han var nesten 3 år. Barn er forskjellige. Anonymous poster hash: 4bbe8...0fb
Mostly Harmless Skrevet 9. september 2016 #27 Skrevet 9. september 2016 (endret) Jeg ville også prøvd å legge før. Ville i alle fall forsøkt den løsningen fremfor å sette hardt mot hardt. Min er også 16 mnd, og her har det begynt å gå lettere i sommer. Jeg har gradvis flyttet meg ut av soverommet, og nå godtar han ofte å ligge alene dersom han hører meg i nærheten. Andre kvelder skriker han, og da trøster jeg til han er rolig igjen. Han kan sove alt fra en halvtime til tre timer på dagen uten at vi ser forskjell på leggingen. Jeg har ikke latt mine virkelig skrike i sengen uten å være sammen med dem. Ingen av dem har klart å roe seg ned selv dersom de begynte å hylskrike i den alderen, da har de trengt hjelp til å komme gjennom det. Endret 9. september 2016 av Mostly Harmless
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #28 Skrevet 9. september 2016 Sitt med han til han sovner. Han vil bare ikke være alene. Du som lar ungen skrike i over en time,hvordan makter du å være så hard? Små gull som ikke klarer å inne tryggheten og søvnen selv vil bare ha litt hjelp. Får helt vondt i hjertet. Anonymous poster hash: 51cd4...481 Fordi mange av oss har andre forpliktelser som gjør at vi ikke kan sitte 1,5 t ved senga til de har sovnet?? Anonymous poster hash: fc5a5...1fc
februarprins2013 Skrevet 9. september 2016 #29 Skrevet 9. september 2016 man merker jo om han gråter i sinne eller om han er lei seg, forslår at du bare går, hvis han ikke gråter fordi det er trist, du har tross alt 2 til
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #30 Skrevet 9. september 2016 Kan du ikke bare puppe eller bysse da?! Det gjør jeg, og snuppa sovner på fem minutter Gjør det slik, nettopp for å få mer tid til de to eldste på 5 og 7 år også. Minsta er forøvrig snart 14 mnd og sover 2- 2,5 timer på dagen. Anonymous poster hash: 8d821...f88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå