BareEnTil Skrevet 8. september 2016 #26 Skrevet 8. september 2016 Eg e god på å tømme skapet for sjokolade og chips.. Og trur eg e god på å møte mennesker på deira nivå, altså tone opp eller ned humør, vere rolig eller gira. Også er eg god på å skrive/lese engelsk, men litt verre med uttale. Kan bake, men ikkje pynte. Dagens peptalk til meg sjøl!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #27 Skrevet 8. september 2016 Der viser du at du ikke er god på det 😄 Anonymous poster hash: e1a58...b89 Ja faktisk! Når jeg blir avslørt ser seg ut som et spørsmålstegn, så jeg hadde glatt lurt deg. Henger meg forresten på hun tidligere, sånne som deg er sykt slitsomme. Anonymous poster hash: 2fd48...ea1
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #28 Skrevet 8. september 2016 Jeg også. Ikke bare handlinger, men også uttalelser, sier mye om egentlig motiv. Eller om skjulte/forvirrede følelser. Selv her på DIB er det kjempelett å avlese hva folk egentlig mener. Men så er jeg blitt skikkelig god til ikke å si det høyt etterpå. For de blir rasende når man tar dem på kornet. (Mens hvis man tar feil, og de ikke føler seg truffet i det hele tatt, da ser de bare på deg som et spørsmålstegn.) Anonymous poster hash: d3c09...0c7 Jeg blir ikke rasende når jeg blir fersket i noe. Jeg har flere reakajonsmønster alt ettersom situasjon, noen ganger virker jeg overrasket, andre ganger likegyldig og jeg kan bli lattermild. Eneste situasjonen jeg muligens blir sint er dersom mannen min finner ut noe (negativt) om meg. Anonymous poster hash: 45e5e...952
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #29 Skrevet 8. september 2016 Å være mamma og å gi bj. Burde ha hatt å gi bj som jobb haha. Er noe med deep throating og ikke gagge reflekser . Alle blir helt på styr av mine bj s. Anonymous poster hash: ce620...d10
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #30 Skrevet 8. september 2016 Det tror jeg nok ikke. Jeg blir ordentlig irritert på mennesker som vedlegger meg tanker og meninger jeg ikke har. Anonymous poster hash: e1a58...b89 Men du blir garantert surere om dine hemmelige hensikter blir avkledd. Anonymous poster hash: d3c09...0c7
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #31 Skrevet 8. september 2016 Jeg er skikkelig god på å være tålmodig i krevende situasjoner. Anonymous poster hash: 461bb...d62
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #32 Skrevet 8. september 2016 Eg e god på å tømme skapet for sjokolade og chips.. Og trur eg e god på å møte mennesker på deira nivå, altså tone opp eller ned humør, vere rolig eller gira. Også er eg god på å skrive/lese engelsk, men litt verre med uttale. Kan bake, men ikkje pynte. Dagens peptalk til meg sjøl! Henger meg på denne i tillegg til super tålmodig var akkurat som å lese om meg selv, haha Anonymous poster hash: 461bb...d62
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #33 Skrevet 8. september 2016 Jeg er bra på å se lösninger heller enn problemer. Synes selv det er en god egenskap, men har faktisk blitt tvunget til å dempe lösningsfokuset og innse at folk iblant har behov for å prate om problemer i stedet for å få hjelp med å löse dem. Og så er jeg flink til å fikse saker i huset og bilen! Anonymous poster hash: 31c55...159
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #34 Skrevet 8. september 2016 Jeg er god i typiske hobbyverkstedsaktiviteter. Er kreativ, lærer fort, ser løsninger og nye muligheter, og har ingen problemer når jeg lager ting. Jeg er også veldig god i sport. Spesielt ballsport (minus fotball, der jeg er helt ubrukelig). Om det så er håndball, basket, landhockey/innebandy, kanonball og flere ball-leker. Har en idrettskropp, og har drevet idrett siden jeg var liten, så det har ikke kommet av seg selv. Ble valgt før guttene i gym på skolen, og ballspilldelen reddet sekseren min (er elendig på dans, høydehopp og trampett, bare for å nevne noen av gymaktivitetene vi hadde). Er også veldig flink til å skrive. Jobber som skribent, og tenker å gi ut bok når jeg er tøff nok til å dele manusene til noen Anonymous poster hash: 72c8d...038
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #35 Skrevet 8. september 2016 Er skikkelig god i jobben, jobber i et spesialistfelt med mye vanskelige kasus, men vet jeg behersker den bra Ellers har jeg ofte hørt at jeg er en veldig god mamma, men jeg ser bare mine egne feil der. Jeg er veldig god å å lage mat og trives på kjøkkenet. Også er jeg god på å få nye venner. Anonymous poster hash: 6ae85...d5a
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #36 Skrevet 8. september 2016 Jeg er veldig god i jobben min! Samarbeider godt med de fleste og levere veldig bra på det som er ansvaret mitt. Jeg er en passelig god mamma, dessverre litt for utålmodig. Jeg er også en passelig god kjæreste. Anonymous poster hash: fa993...4c3
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #37 Skrevet 8. september 2016 Da må du øve! Finn deg et kor eller en god lærer og gå i gang. Anonymous poster hash: d3c09...0c7 Jeg tør ikke 😣 Kan man bli god selv om man synger alene? Hi Anonymous poster hash: d7f00...360
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #38 Skrevet 8. september 2016 Engasjert mor som stiller opp for ungene på mange nivåer (fra å lære dem om prevensjon og trøste når de har en dårlig dag, til å kjøre til kamper og stille som klassekontakt). Rimelig ok sangstemme. Flink til å lese folk og engasjere meg i andre, og unngår derfor som oftest konflikter pluss at folk vanligvis liker meg godt. God utholdenhet og positiv innstilling. Rolig og likevektig, noe som kommer godt med når det stormer. Anonymous poster hash: 5307f...a2b
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #39 Skrevet 8. september 2016 Jeg er flink til å tegne og male Anonymous poster hash: d55c0...338
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #40 Skrevet 8. september 2016 I senga. Jeg er faktisk uvanlig rå. Er med på alt og er helt vill. Dessuten ser jeg bra ut. Drømmesengepartneren til de aller fleste menn, mao. Anonymous poster hash: 86754...3d7
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #41 Skrevet 8. september 2016 Jeg kommer ikke på en eneste ting hvor jeg utmerker meg som skikkelig god! Middels er nok en beskrivelse som passer for meg.. Jeg er god til å løpe lenge. Typ maraton. Men ikke på en god tid. Så også der er jeg middels. Anonymous poster hash: 6f2a3...b9d
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #42 Skrevet 8. september 2016 suge kuk 😉 Anonymous poster hash: 0e424...f90 Del dine hemmeligheter med oss!!! 😝 Anonymous poster hash: 80330...eea
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #43 Skrevet 8. september 2016 Jeg er skikkelig god på å håndtere dårlig helse (hos meg selv). Jeg var god på mange ting før, men nå strekker ikke kreftene tll til å vedlikeholde det. Jeg er god i jobben min (det lille jeg klarer å jobbe). Anonymous poster hash: 8ba9e...8e1
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #44 Skrevet 8. september 2016 Jeg er skikkelig god til å lage og sende ut julekort. Og ganske god til å bake og å lage mat. Også er jeg god på forskningsformidling. Anonymous poster hash: bc501...6c9
Mumua Skrevet 8. september 2016 #45 Skrevet 8. september 2016 Er innmari god på å organisere og finne løsninger. Har fått god bruk for det.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #46 Skrevet 8. september 2016 Jeg er veldig god til å løpe. Trener strukturert og sluntrer aldri unna. Er hjemme i permisjon. Løper med vogn i stedet for trilleturer, løper på mølle hjemme så lenge babyen er fornøyd/sover og benytter sjangsen til lange, deilige turer for meg selv når pappan er hjemme. Ingen skrytestatuser på fb og insta, da hadde folk trodd jeg var litt tullerusk. Anonymous poster hash: 137a1...7f0
Twintipp og himmelblå Skrevet 8. september 2016 #47 Skrevet 8. september 2016 (endret) Jeg er god til å balansere livet mellom mine og andres behov. Jeg kan gi mye, men også gi meg selv det jeg trenger. Jeg er god på å gå mot strømmen og står gjerne frem i mengden. Også føler jeg meg nokså god i mammarollen, og den balansen mellom vennskap, fortrolighet, samarbeid og autoritet. Også er jeg kanskje litt god i sport😉 Endret 8. september 2016 av Twintipp og himmelblå
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #48 Skrevet 8. september 2016 Jeg tør ikke 😣 Kan man bli god selv om man synger alene? Hi Anonymous poster hash: d7f00...360 Ja, men da koster det litt mer arbeid, for du har ingen til å rettlede deg og gi tilbakemelding. Et godt tips kan være: velg konkrete oppgaver å øve på. Ikke "å bli god i alt", men f eks å mestre én vanskelig linje i en bestemt sang. Bruk gjerne opptaksfunksjonen på mobilen og spar opptakene, hør på dem etter noen uker og finn ut om det har vært framgang. Øv i et behagelig leie først. Hvis den du hermer etter eller prøver å ligne synger veldig lyst eller veldig mørkt, flytt melodilinja til en tonehøyde du mestrer, og transponer den så steg for steg i retning av der den "skal" være. Anonymous poster hash: d3c09...0c7
Iiiiik Skrevet 8. september 2016 #49 Skrevet 8. september 2016 Jeg er god til å bake. Smaker nesten alltid veldig godt og er som regel veldig fint. Og så er jeg flink til å få folk til å trives og ha det bra sammen med meg.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #50 Skrevet 8. september 2016 Jeg har alltid fått høre at jeg er så flink til å forklare ting på en enkel og forståelig måte. Dette bidro faktisk til at jeg etterutdannet meg da jeg var i slutten av tjueåra, og jeg har nå et yrke som går ut på nettopp det å forklare ting. Jeg er også over gjennomsnittet glad i å bake, og elsker å eksperimentere med nye teknikker og smaker, til glede for familien. Anonymous poster hash: 213e7...ea3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå