Gå til innhold

Hva er du skikkelig god i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 29 år og er ikke skikkelig god til noe.

Anonymous poster hash: d7f00...360

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes jeg er en skikkelig god mamma og kjæreste.

Og i jobben 😊

Skrevet

Synes jeg er en skikkelig god mamma og kjæreste.

Og i jobben 😊

Og jeg er helt sikker på at du også er skikkelig god på noe, bare vanskelig for de fleste av oss å innrømme det/se det.

Skrevet

Jeg er skikkelig god på å analysere mennesker og deres handlinger for å finne det underliggende motivet deres.

Anonymous poster hash: bf5bb...50c

Skrevet

Faktisk ingenting. Ganske middels både som mor, kone, på jobb, med hobbyer og andre ting. Men det gjør meg ikke så mye egentlig, så lenge man er god nok, trenger man ikke å være supergod eller best.

Skrevet

Jeg er skikkelig god til å lage mat. Også er veldig god til å skru sammen / pusse opp møbler 😊

Anonymous poster hash: 5fc6f...621

Skrevet

Jeg er faktisk god til å synge, men ønsker ikke at andre skal vite om det. Sceneskrekk 🙈

Anonymous poster hash: b6e4e...f91

Skrevet

Jeg er skikkelig god på å analysere mennesker og deres handlinger for å finne det underliggende motivet deres.

Sånne som deg er innmari slitsomme. Dere tror dere vet hva alle tror og mener (og at dere er flinke til det). Stort sett bommer dere.

Anonymous poster hash: 268d1...f44

Skrevet

Jeg er faktisk god til å synge, men ønsker ikke at andre skal vite om det. Sceneskrekk 🙈

Anonymous poster hash: b6e4e...f91

Lucky you 😆

Jeg og vil være flink til å synge!

Skrevet

Jeg er slitsomt god på perfeksjonisme...

Anonymous poster hash: ac3b8...121
Skrevet

Spise sjokolade.

Anonymous poster hash: 67ee8...ad9

Skrevet

Jeg er sikkelig god på å trene hunder. Og barn i kampsport.

Anonymous poster hash: dfdbe...4f3

Skrevet

Jeg er skikkelig god på å skravle! 😁

Ellers føler jeg selv jeg er god på å inkludere andre og å ta initativ til et godt miljø for barn og voksne. Jeg er også god på å dra igang folk og få med meg andre på idéene mine, så en liten tanke oppi hodet mitt blir fort et stort prosjekt med mange involverte 🙈

Ellers er jeg god til å synge, men "skikkelig god", det er opp til andre å avgjøre. Jeg blir aldri en ny Whitney Houston, men jeg får mange hyggelige tilbakemeldinger fra andre :)

Anonymous poster hash: fa76d...398

Skrevet

Jeg også. Ikke bare handlinger, men også uttalelser, sier mye om egentlig motiv. Eller om skjulte/forvirrede følelser. Selv her på DIB er det kjempelett å avlese hva folk egentlig mener.

Men så er jeg blitt skikkelig god til ikke å si det høyt etterpå. For de blir rasende når man tar dem på kornet. (Mens hvis man tar feil, og de ikke føler seg truffet i det hele tatt, da ser de bare på deg som et spørsmålstegn.)

Anonymous poster hash: d3c09...0c7

Skrevet

Lucky you 😆

Jeg og vil være flink til å synge!

Da må du øve! Finn deg et kor eller en god lærer og gå i gang.

Skrevet

suge kuk 😉

Anonymous poster hash: 0e424...f90

Skrevet

Sånne som deg er innmari slitsomme. Dere tror dere vet hva alle tror og mener (og at dere er flinke til det). Stort sett bommer dere.

Anonymous poster hash: 268d1...f44

Sånne som deg blir bare sur hver gang du blir gjennomskuet, tror jeg vi sier.

Det er da mye mer slitsomt: en som blånekter som en trassig treåring når alle har skjønt hva agendaen hennes er...

Skrevet

Jeg også. Ikke bare handlinger, men også uttalelser, sier mye om egentlig motiv. Eller om skjulte/forvirrede følelser. Selv her på DIB er det kjempelett å avlese hva folk egentlig mener.

Men så er jeg blitt skikkelig god til ikke å si det høyt etterpå. For de blir rasende når man tar dem på kornet. (Mens hvis man tar feil, og de ikke føler seg truffet i det hele tatt, da ser de bare på deg som et spørsmålstegn.)

Der viser du at du ikke er god på det 😄

Anonymous poster hash: e1a58...b89

Skrevet

Det er jeg virkelig helt elendig på. Jeg er så blåøyd at det er helt vilt. Tror aldri andre har underliggende agendaer, og blir like paff hver gang. Heldigvis ikke ofte jeg møter slike (tror jeg🤔😂).

Anonymous poster hash: 92f1b...d18

Skrevet

Data og dingser

Anonymous poster hash: c07fc...f76
Skrevet

Skikkelig god på å lete. Eller, - i forhold til de tre jeg deler bolig med (mann og to barn) så er jeg magisk god til å finne ting som "forsvinner"....

De prøver å skylde på at det er jeg som "rydder det vekk" slik at det ikke ligger der de la det fra seg,- men når jeg finner mannens bilnøkler på do (han løp rett dit da han kom hjem fra siste kjøretur), eller "koseteppe" til minstemann UNDER overmadrassen i senga (han er redd søsteren skal låne det nye, myke teppet så han hadde gjemt det for henne) og storesøster sin "faketatto" (slike gullfargede "kroppssmykker som var så poppis i sommer) hun har lovet å ta med til en annen venninne slik at de kan ha det gøy med de,- de finner jeg i skolesekken,- de fikk jo ideen til å ha en "pynte seg dag" nettopp fordi min datter hadde tatt de med på skolen for å vise de til denne vennen.....

Noen gang blir jeg gal. Har sittet på kurs annen kant av landet (MANGE gang faktisk), vært på jentetur i Barcelona (under guidetur) i Praha (fin på vin med gode venner) og blitt oppringt for å lete,- OG funnet,- ting de savner hjemme.....

Anonymous poster hash: dd53c...462
Skrevet

Der viser du at du ikke er god på det 😄

Og der fortalte du meg nøyaktig hvorfor du svarer som du gjør...

Skrevet

Hvile og sove

Anonymous poster hash: ea7e0...666

Skrevet

Og der fortalte du meg nøyaktig hvorfor du svarer som du gjør...

Det tror jeg nok ikke. Jeg blir ordentlig irritert på mennesker som vedlegger meg tanker og meninger jeg ikke har.

Skrevet

suge kuk 😉

Anonymous poster hash: 0e424...f90

Jeg også 😂😂

Anonymous poster hash: 0ffe4...1ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...