Gå til innhold

Jeg trenger dere nå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du lurer degselv. Du ville ikke ha noen og pule på. Du vil ha han som kjæreste. I det første innlegget ditt "gråt og gråt" du.... Beklager, men her tror jeg du er fullstendig naiv, og holder deg selv for narr. 

Anonymous poster hash: 50132...420
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke tatt kontakt med ham heller, så det er ikke så rart at han ikke sa noe, sånn jeg kjenner ham. Ingen av oss vil være i noe offisielt forhold, men vi liker hverandre godt, så da har vi bestemt at vi heller skal møtes nå og da og se hvordan ting går. Vi blir vel kanskje mer som elskere..

Vi har jo lange personlige samtaler, ligger på sofaen og holder rundt hverandre i timesvis, så hvis det er sex han er ute etter, så er han dårlig på å vise det. Og om han i går var ute etter litt sex før han dro, så greit. Det var jeg også.

Anonymous poster hash: f2c92...dbf

Du har kjent han i over 10 år, du ligger og gråter og gråter fordi du synes dette var vanskelig.

Men det er ikke rart at han ikke tok kontakt da han ikke dro når han skulle, for det gjorde ikke du heller? Nå er det helt greit om det er bare sex han vil ha, for det ville du også. Jeg kan love deg en ting her og det er at det er du som kommer til og sitte såra og ødelagt når han er ferdig med deg. Du lurer deg selv på alle mulige måter bare for å få noe av han. Mest sannsynlig kommer du aldri til å få det du trenger av denne mannen. Ha litt selvrespekt kvinne!

Anonymous poster hash: 9d00e...a05

Skrevet

Hæ? Menn gir ikke miksed signals om de er forelsket nei. Gjør han det er det fordi han utnytter henne, ikke fordi han er forelsket. Når menn er forelsket er de tydelige. Ellers elsker de ikke.

Anonymous poster hash: e7222...927

Vet ikke hvilken planet du har lært menneskesynet ditt på - men her på jorden er også menn utstyrt med følelser, og blant disse følelsene finnes usikkerhet og forsvarsmekanismer. 

Lurer på om du er en guttemamma? Håper ikke det, for en gutt som møter slike holdninger hjemme får ikke mye hjelp til å håndtere følelser på en god måte.

Skrevet

Vet ikke hvilken planet du har lært menneskesynet ditt på - men her på jorden er også menn utstyrt med følelser, og blant disse følelsene finnes usikkerhet og forsvarsmekanismer. 

Lurer på om du er en guttemamma? Håper ikke det, for en gutt som møter slike holdninger hjemme får ikke mye hjelp til å håndtere følelser på en god måte.

Synes du virkelig det var en passende ting å si? Tenkte du virkelig dette hørtes bra ut? Ja, menn har følelser, men på en annen måte.

Skrevet

Jeg ville holdt tilbake når han kommer hjem, Hi. La ham ev. få jobbe for deg hvis han vil ha deg.

Du er helt tydelig mer glad i ham enn du nå prøver å overbevise deg selv om. Han har holdt på i en måned med deg, sa ikke noe til deg om at han ikke reiste enda likevel. Dere møttes tilfeldig på byen og hadde da sex etterpå. Kjenner til en del av de som jobber slik som han gjør, og mange av dem benytter seg av sjansen om de får den rett før de skal ut på ny tur - fordi det er helt uforpliktende.

Forhold deg til det han sier nå - han er ikke interessert i noe forhold.

Er han interessert i deg tar han kontakt med deg mens han er ute - det har han som regel gode muligheter for, eller i hvert fall muligheter innimellom. Tar han ikke kontakt disse tre månedene - ikke ta kontakt med ham når du vet han er kommet hjem igjen!

Og om han ikke holder kontakten med deg i disse tre månedene, men plutselig er der når han kommer hjem igjen - hold tilbake og ikke ha sex med ham på en god stund.

Husk de signalene han sender deg nå. Han forteller deg at han ikke er interessert i et forhold med deg - men sex med deg kan han godt ha. Tar han ikke kontakt på tre måneder er han ikke særlig interessert i deg eller ditt liv - og det er i så fall et mønster du må leve med resten av livet om dere skulle bli sammen. Dvs. når han jobber lar han alt hjemme gå for lut og kaldt vann, ikke noe han forholder seg til.

Ikke ta kontakt med ham, la ham ev. ta kontakt med deg nå mens han er borte. Gjør han det ikke har du egentlig svaret ditt.

Jeg har sett flere menn i slike jobber - tro meg, når de virkelig er interessert i noen så greier de likevel å holde kontakten med den de tenker på hjemme!

Uansett hva som skjer fremover - lev ditt eget liv fullt ut hele tiden, selv når han er borte. Ikke la deg begrense av savn etter en som ikke er der for deg i hverdagen. Og ta en grundig gjennomgang med deg selv om du egentlig ønsker et forhold til en mann som er borte så lange perioder av gangen, og tenk gjennom hva det vil ha å si i praksis i fremtiden. Det er ikke rosenrødt!

Anonymous poster hash: 2ab3c...654
Skrevet

Synes du virkelig det var en passende ting å si? Tenkte du virkelig dette hørtes bra ut? Ja, menn har følelser, men på en annen måte.

Menn har følelser, men på en annen måte?

Følte det var en kommentar på nivå med slavehandel er ok, fordi de svarte liker å bli bestemt over.

Anonymous poster hash: ad559...5fe

Skrevet

Takk for svar. :) Da har jeg fått tenkt litt og tatt til meg noe av det dere har skrevet. :)

Jeg skal ikke kontakte ham mens han er på sjøen, men vente på at han kontakter meg. Så møtes vi når han kommer hjem, og tar det derfra.

Grunnen til at jeg ikke ønsker noe forhold på en god stund er at jeg akkurat har gått ut av et lengre forhold.

Skrevet

Takk for svar. :) Da har jeg fått tenkt litt og tatt til meg noe av det dere har skrevet. :)

Jeg skal ikke kontakte ham mens han er på sjøen, men vente på at han kontakter meg. Så møtes vi når han kommer hjem, og tar det derfra.

Grunnen til at jeg ikke ønsker noe forhold på en god stund er at jeg akkurat har gått ut av et lengre forhold.

Grunnen til at du ikke ønsker forhold på en stund, er at han ikke ønsker forhold på en stund.

Anonymous poster hash: f3c95...837

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...