Gå til innhold

Jeg trenger dere nå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I over ti år har jeg "kjent" en mann. Vi har alltid hatt mange felles venner, og møttes nå og da, men det har aldri vært noe mer. De siste tre ukene har vi vært veldig mye sammen, og jeg har blitt forferdelig forelsket. Vi har ligget på sofaen og sett filmer, vi har kysset, og.. ååh så herlig det har vært!

Nå skal han på jobb. Han jobber på en fiskebåt og skal være borte helt til slutten av desember. Møtte ham i kveld, og han sa at han ikke kunne ha for mye å tenke på mens han jobbet og virket i det hele tatt ganske avvisende.

Det gikk greit der og da, men nå er jeg helt knust. Gråter og gråter. Vet ikke hva jeg vil med dette, men jeg måtte få det ut.

Anonymous poster hash: f2c92...dbf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor gråter du? Hvor gammel er du?

Anonymous poster hash: f3c95...837

Skrevet

Kjære deg, jeg skjønner deg så godt!! Jeg har dessverre ingen gode råd, tror jeg. Forsøk å hold deg opptatt, Finn på ting med venner, lag deg avtaler og ting å glede seg til. Jeg ville ikke ha mast på mannen, men hvis sjansen byr seg, sagt noe om at du er interessert og gjerne vil se han når han er tilbake.

Lykke til ❤️

Anonymous poster hash: 94133...ab3

Skrevet

Jeg slutter aldri å bli overrasket over hvor utrolig slemme mange kan være på dette forumet. Ta deg sammen !! Hvorfor er det alltid noen som må sparke de aom ligger nede ? Skjønner ikke hva slags glede du får av å være et hespetre !

Skrevet

Hva har det med saken å gjøre ? Er ikke noe god følelse å vite man ikke skal se noen på 3 mnd og man ikke vet hvor man står.

Anonymous poster hash: dbc67...8c3

Skrevet

Hvorfor gammel er DU ? 12 ?

Anonymous poster hash: 8442a...86a

Skrevet

Det kan være hans måte og takle faktumet at han skal være borte i 3 mnd, menn er skrudd sammen merkelig.

Ikke legg mer i det før han kommer hjem, er han da like avvisende så vær glad du er kvitt han.

Skrevet

Håper han tar kontakt når han kommer hjem. Skjønner godt du er knust.. Og gråt i vei, griner av alt jeg, greit å få det ut ❤️

Anonymous poster hash: 7c19d...af6

Skrevet

Det er håp, men det forutsetter at du viser ham at du lever ditt eget liv, på en fantastisk måte, mens han er borte. Bestem deg for å fortelle han at du er veldig interressert når han kommer tilbake, og så er du steinhard på å ikke mase på ham mens han er borte. Tren masse, gjør ting du liker, vær glad. Dette tjener to hensikter; du får det bra imens han er borte, og han ser at du er selvstendig og takler å være sammen med en sjømann. Vinn-vinn😊

Anonymous poster hash: a42ac...c17

Skrevet

Tusen takk for svar. :) Jeg har sendt ham melding og ønsket ham lykke til på turen og sa at jeg kom til å savne ham. Så får jeg bare vente og se hvordan ting blir når han kommer tilbake. :) Det går bedre i dag, men det kommer nok noen flere tårer i løpet av disse månedene.

Skrevet

Ikke kast bort tre mnd av livet på å deppe over en mann du uansett ikke kommer til å se... Begynn "deppinga" om han avviser deg når han kommer tilbake. Hvis du ikke gjør det, er det jo mulig du bruker tre mnd til å være lei deg uten grunn - og det blir jo bare for dumt. 

Anonymous poster hash: 50132...420
Skrevet

Oppdatering!

Var på byen i går kveld/natt, og der møtte jeg denne mannen. Det var noe med båten, så han skulle ikke dra før på mandag. Jeg sa at jeg ville snakke med ham, forklarte at om han ikke hadde følelser for meg skulle vi la dette ligge. Vi ble "enige om" at ingen av oss ønsket noe forhold nå, men at vi skulle fortsette og møtes og se hva som skjer. Så utrolig godt å få snakket ut!

Vel.. Jeg ble med ham hjem, vi snakket masse og hadde sex for første gang. Vi skal møtes i morgen før han drar, og så fort han kommer hjem. Nå ligger jeg i senga mi og smiler. :)

Sikkert ingen som bryr seg, men jeg er såå glad!!

Skrevet

Oppdatering!

Var på byen i går kveld/natt, og der møtte jeg denne mannen. Det var noe med båten, så han skulle ikke dra før på mandag. Jeg sa at jeg ville snakke med ham, forklarte at om han ikke hadde følelser for meg skulle vi la dette ligge. Vi ble "enige om" at ingen av oss ønsket noe forhold nå, men at vi skulle fortsette og møtes og se hva som skjer. Så utrolig godt å få snakket ut!

Vel.. Jeg ble med ham hjem, vi snakket masse og hadde sex for første gang. Vi skal møtes i morgen før han drar, og så fort han kommer hjem. Nå ligger jeg i senga mi og smiler. :)

Det var noe med båten, så har han ikke sagt noe til deg, så dere kunne møtes?

Ingen av dere vil ha noe forhold nå men du ble med han hjem og hadde sex og nå ska dere møtes så snart han kommer hjem? Du lå ikke over til han da?

Tror du er smart om du holder litt tilbake.

Kjempe bra du har det bra nå osv men pass på så du ikke blir såret ♡

Anonymous poster hash: 9d00e...a05

Skrevet

Ingen av dere vil ha noe forhold nå men du ble med han hjem og hadde sex og nå ska dere møtes så snart han kommer hjem? Du lå ikke over til han da?

Enig i dette!

Anonymous poster hash: 9ddea...f5e

Skrevet

Oppdatering!

Dette oser av wham-bam-thank you mam. Han er ikke interessert! Da ville han jo sagt fra at avreisen ble utsatt!

Anonymous poster hash: 48b5e...f03

Skrevet

Han er kun interessert i litt sex før han drar. Ser du ikke det selv? Virkelig?

Anonymous poster hash: a907e...c51

Skrevet

Enige om at dere ikke vil ha et forhold? Men det virket da veldig på deg som om du vil ha et forhold.

Anonymous poster hash: 1944e...f42

Skrevet

Signerer denne! For noen mixed signals HI... Jeg har vært i noen sånne forhold før og det gjør så vondt! Opp og ned og opp og ned. Vil ikke, vil, vil ikke, vil kanskje, vil litt, vil ikke likevel... Ligg unna HI. Dette blir bare drama og sårede følelser.

Anonymous poster hash: b62cd...74b

Skrevet

Signerer denne! For noen mixed signals HI... Jeg har vært i noen sånne forhold før og det gjør så vondt! Opp og ned og opp og ned. Vil ikke, vil, vil ikke, vil kanskje, vil litt, vil ikke likevel... Ligg unna HI. Dette blir bare drama og sårede følelser.

Anonymous poster hash: b62cd...74b

De fleste, uansett om man er mann eller dame gir miksede signaler når man er forelsket. Tenk deg hvordan han har det. Forelska og redd for at hun ikke klarer å vente på han mens han er borte?

Jeg tror i alle fall at han er interessert, men veldig redd for å bli såret.

Skrevet

Oj! Han her er virkelig ikke interessert! Åpne øynene dine hi.

Anonymous poster hash: 331f6...bba

Skrevet

Jeg har ikke tatt kontakt med ham heller, så det er ikke så rart at han ikke sa noe, sånn jeg kjenner ham. Ingen av oss vil være i noe offisielt forhold, men vi liker hverandre godt, så da har vi bestemt at vi heller skal møtes nå og da og se hvordan ting går. Vi blir vel kanskje mer som elskere..

Vi har jo lange personlige samtaler, ligger på sofaen og holder rundt hverandre i timesvis, så hvis det er sex han er ute etter, så er han dårlig på å vise det. Og om han i går var ute etter litt sex før han dro, så greit. Det var jeg også.

Skrevet

De fleste, uansett om man er mann eller dame gir miksede signaler når man er forelsket. Tenk deg hvordan han har det. Forelska og redd for at hun ikke klarer å vente på han mens han er borte?

Jeg tror i alle fall at han er interessert, men veldig redd for å bli såret.

Hæ? Menn gir ikke miksed signals om de er forelsket nei. Gjør han det er det fordi han utnytter henne, ikke fordi han er forelsket. Når menn er forelsket er de tydelige. Ellers elsker de ikke.

Anonymous poster hash: e7222...927

Skrevet

Hvor gammel er du? Ser du ikke at han ikke er interessert i annet enn å ha ei å pule på? Fascinerende

Skrevet

Hvor gammel er du? Ser du ikke at han ikke er interessert i annet enn å ha ei å pule på? Fascinerende

Fantastisk at du kan konkludere med dette etter å ha lest ti setninger😂😂 Hvor gammel er du??

(Ikke HI)

Anonymous poster hash: de84d...b7a

Skrevet

Jeg er 27. Hvis han bare hadde vært ute etter sex hadde han vel prøvd seg litt mer enn bare en gang på en måned. Og uansett.. Jeg vil jo også ha en å "pule på", og da er det vel bare en fordel om vi liker hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...