Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #26 Skrevet 8. september 2016 Alle har sine egene truser og de blir sortert. Det er vel igrunn det eneste som ikke blir arvet også. Anonymous poster hash: 0f08c...983
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #27 Skrevet 8. september 2016 Nei , jeg kjenner da igjen trusene og hvem som eier dem. Så de ligger ikke i felles pott men i skuff på rommet dems. Bare lurer? De med jentene med rosa og blå hipstere? Har de ikke annet? De har ikke valg om andre farger? Anonymous poster hash: 9dea3...24a
TinaK 1990 Skrevet 8. september 2016 #28 Skrevet 8. september 2016 Her har alle egne truser i egne skap og alle skifter undertøy hver dag. Vi deler ikke undertøy!
Mostly Harmless Skrevet 8. september 2016 #29 Skrevet 8. september 2016 Jupp! I en skuff på badet er det flust av boksere, alle kan ta en der om de vil ;-) Anonymous poster hash: 5a6cd...9b7 Haha, har svigermoren din gigantisk bad, eller. Jeg håper jo på at mine gutter vil føle seg hjemme her også som voksne, men egen bokserskuff på badet må de nok se langt etter, gitt! Jeg synes ikke det er ekkelt å blande rene truser, men synes jo likevel hvert barn kan få ha eget undertøy. Her hadde det i alle fall blitt bråk om lillebror hadde tatt storebrors yndlingsspidermantruse...
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #30 Skrevet 8. september 2016 Vi sorterer undertøyet men jeg tar feil rett som det er. Trusene arves også og dere hender de låner av hverandre. Anonymous poster hash: 982bf...a40
skinnfilla Skrevet 8. september 2016 #31 Skrevet 8. september 2016 Jentene her er 16,10,6 og 10 mnd Eldste har vaskemaskin i kjellerleiligheten, og vasker selv . De to i midten har egne skap og skuffer og egne truser der. Minste har også egen kommode og der blir trusene lagt , når hun engang trenger det👍
Mandala Skrevet 8. september 2016 #32 Skrevet 8. september 2016 Her er det tre stk som bruker akkurat samme str. De har hver sine boksere. Ene er stebarn og han har heldigvis et annet merke på sine boksere. Til mine to så kjøper jeg slike 3-pack med boksere, så får en av dem de med farge, og en av dem får de hvite og svarte. De ville neppe ha delt helt, man får jo favoritter selv blant truser 😝
❤lille stjerne❤ Skrevet 8. september 2016 #33 Skrevet 8. september 2016 Ja de sorteres hver for seg pga det er 6 års aldersforskjell. Hadde de brukt samme størrelse tror jeg ikke at jeg hadde sortert, bare puttet omtrent like mange i hver kurv. Med mindre jentene hadde ønsket å ha de sortert hver for seg, men det kan jeg ikke tenke meg da de er lite opptatt av slikt. Det er ikke ekkelt, de er jo vasket!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #34 Skrevet 8. september 2016 Har fem barn; fire gutter og én jente. Alle har sin egen undertøyskuff. Tror ikke de hadde blitt glade om jeg mikset. Går av og til litt i surr om hvilke som er fireåringens og hvilke som er femåringens, men stort sett går det helt fint. Vi har stor garderobe på vaskerommet, så jeg slipper å fly huset rundt med alskens tøy. Anonymous poster hash: 53768...cc0
Von Hertelhofen Skrevet 8. september 2016 #35 Skrevet 8. september 2016 Jenter og gutter bruker vel ikke samme truser? Bruker virkelig gutten truser? Anonymous poster hash: 94aa7...e25 Ja, ingen problem det
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #36 Skrevet 8. september 2016 Et alternativ til fargekoder for å holde styr på hvems truser som tilhører hvem er f.eks å nøste et lite sting i den ene sine truser. Anonymous poster hash: 153b7...f3f
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #37 Skrevet 8. september 2016 Alle i huset har hvert sitt undertøy på hvert sitt rom i hver sin kommode. Anonymous poster hash: 609b3...f22
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #38 Skrevet 8. september 2016 Nei , jeg kjenner da igjen trusene og hvem som eier dem. Så de ligger ikke i felles pott men i skuff på rommet dems. Bare lurer? De med jentene med rosa og blå hipstere? Har de ikke annet? De har ikke valg om andre farger? Anonymous poster hash: 9dea3...24a Jo, de har noen andre truser også, men siden yndlingsfargen til 9-åringen er blå og turkis og yndlingsfargen til 8-åringen er rosa og lilla er det veldig enkelt og greit sånn. De velger de fargene selv om de er med og handler Anonymous poster hash: 81fe2...a0f
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #39 Skrevet 8. september 2016 har tre barn, to gutter og ei jente. Guttene er ganske like i strl så de deler på sokker og boksere. Hverken de eller jeg reagerer på det, hadde syntes det var styrete å holde styr på. Når de blir eldre kan det nok godt være, men foreløpig syntes de det er helt greit. Jenta bruker andre truser og hun er mindre. Anonymous poster hash: 69d7b...a07
Tipp topp Skrevet 8. september 2016 #40 Skrevet 8. september 2016 Jeg og min 2 år eldre søster delte truseskuff i hele oppveksten. Vi tok alltid på oss ren truse så hadde ikke noe problem med at den andre evt hadde hatt den på tidligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå