Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #26 Skrevet 8. september 2016 Jeg bruker mest facebookgrupper. Jeg skriver alltid "må hentes på ....." og har i blant budrunder. Det har hendt flere ganger at vinneren av budrunden har sagt når jeg gir de adressa på mld at de ikke kan hente! Enten har de ikke bil, er alene med barn ol. Mens andre sier ikke noe og kommer faktisk med buss, det syns jeg er bra Husker en fyr som ble så sinna fordi jeg ikke ville levere en kabel til han, han bodde ganske langt unna og jeg hadde skrevet "må hentes". Vi ga bort den forrige sofaen vår, en utslitt skinnsofa. Ei dame ville ha den og sa at hun kunne komme samme dagen kl 20. Hun dukket ikke opp og svarte meg ikke på mld før i 24-tia og spurte om hun kunne komme da. Jeg sov da. Det samme skjedde flere dager, vi avtalte tidspunkt, hun kom ikke og sendte meg mld alt for sent på kvelden. Grunnen til at jeg ga henne tid var at det var tydelig at hun var psykisk syk, personlighetsforstyrrelse tipper jeg. Når hun endelig kom til rett tid så var hun veldig rar, hoppet og danset, klemte meg og var ja veldig merkelig. Så jeg hadde nok rett i at hun ikke var helt frisk Ei anna skulle få noe annet hos meg og vi avtale tre kvelder på rad at hun skulle komme, og det samme skjedde med henne. At hun ikke kom og svarte meg sent. Da sa jeg at om hun ikke kommer den dagen så spør jeg om noen andre vil ha den (var ingen andre interesserte), da ble hun sint fordi hennes samboer var bortreist og hun var alene med en baby. Jeg er ikke synsk så hun burde fortalt meg det første gangen hun ikke møtte opp. Og hun burde ikke gjort avtaler om hun ikke hadde noen som garantert kunne hente for henne eller kjøre henne. Men hun sa at samboeren kom hjem om to dager så da kunne hun komme. Jeg hørte aldri noe fra henne og heiv tingen i søppela da ingen andre ville ha den. Den var verd maks 20 kr. På finn er det veldig mange som tar kontakt "ååå den vil jeg absolutt ha, passer det at jeg kommer i morgen kl 19?", jeg svarer og så hører jeg ikke mer. Er jo ikke sykt men frekt! Det går an å svare "ikke interessert lengre", det tar noen få sekunder. Anonymous poster hash: 0fd63...13c
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #27 Skrevet 8. september 2016 Det der var jo bare skjønt😍 Anonymous poster hash: fd91e...d83 Haha! Litt kleint og:p Anonymous poster hash: 2d3c6...22b
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #28 Skrevet 8. september 2016 Skulle selge 2 fat fulle av parafin. En sender Mail og sier han vil gi 4kr per liter. Så sa jeg at jeg selger farene med nøkler og stativ for 2500,-. Men han ville bare ha parafiner han, ikke fatene og de stod visst også krunglete til, så jeg fikk ha lykke til med det! Jeg takket. En annen ville "hjelpe meg å bli kvitt de for 1000,-". Da jeg sa nei, så fikk jeg ha lykke til med det! En tredje ringte meg og spurte om parafinen kunne brukes til noe annet enn parafinovn. Jeg sa at den sikkert kunne det. Så spurte han om den kunne brukes til .... (Husker ikke hva det var), men jeg sa at det vet jeg ikke. Da fikk jeg "typisk! Når damer selger manneting, så vet de ikke noe om det!" Jeg svarte høflig at han heller ikke hadde så stor kunnskap i og med at han spurte en dame. Han var enig i det. Han skulle ringe meg senere og si fra om han ville ha eller ikke. Jeg sa OK. Han ringte etter et par timer og Joda! Han ville ha de. Men han synes ikke han kunne betale mer enn 1000,-. Jeg sa nei. Enden på visa her er at da det ENDELIG kom en kjøper som var veldig hyggelig og betalte før han fikk varen, så viste det aeg at fatene ikke var så fulle likevel, så jeg betalte tilbake 750,-. Han var elektoingeniør og vi begynte å snakke om det elektriske på huset for han så at jeg bare hadde 2-FAS inn til huset. Han kunne hjelpe meg med det elektriske for en billig penge og hvitt og godkjent, for han hadde eget firma. Nå har jeg nytt elektrisk anlegg... Anonymous poster hash: d6899...7fd
Daquiry Skrevet 8. september 2016 #29 Skrevet 8. september 2016 Hadde avtalt å kjøpe en veske og plutselig så svarer ikke selger lenger. Hun hadde ombestemt seg. Utrolig dårlig gjort, heller ikke lov, vi hadde en bindende avtale. Så det er ikke bare kjøpere som er snåle.
Twintipp og himmelblå Skrevet 8. september 2016 #30 Skrevet 8. september 2016 Selger også ting billig. Mange som er frekke, men da blir jeg enda frekkere! Skriver det gjerne også jeg: Her får du tilbud om å kjøpe noe til gi bort pris og attpåtil opptrer du frekt. Jeg selger den derfor til andre som viser interesse og folkeskikk! Ha en god dag!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #31 Skrevet 8. september 2016 Det rare jeg har opplevd er ikke på Finn, men to som svarte på en annonse ang kjøp av skolebøker. Den ene: "vet du hva jeg har?" "Eh.. Bøker jeg trenger kanskje..?" "Nei. En tykk, deilig penis" Den andre: "Hei, skal vi møtes for tilfeldig sex?" 😳😳😩 Anonymous poster hash: fd467...b47
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #32 Skrevet 8. september 2016 Det rare jeg har opplevd er ikke på Finn, men to som svarte på en annonse ang kjøp av skolebøker. Den ene: "vet du hva jeg har?" "Eh.. Bøker jeg trenger kanskje..?" "Nei. En tykk, deilig penis" Den andre: "Hei, skal vi møtes for tilfeldig sex?" 😳😳😩 Anonymous poster hash: fd467...b47 Haha!!! Fantastisk Anonymous poster hash: 2d3c6...22b
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #33 Skrevet 8. september 2016 Jeg skulle selge en vugge til baby. For 500 kr, som er billig. Fikk mail fra ei som skulle bli alenemor som skrev at hun kunne gi 200 pga dårlig økonomi. Jeg svarte at mange var interessert i vuggen, så jeg solgte den til 500 kr men at jeg hadde mye tøy, tepper ol som hun kunne få gratis. Hørte aldri noe mer. Syns hun ihvertfall kunne sagt takk, men nei takk.. Anonymous poster hash: e4966...b50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå