Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #26 Skrevet 6. september 2016 Du har flyttet ut fra dine foreldres hjem, ergo har du ingen rett til å si at din samboer skal føle seg som hjemme hos dine foreldre. Bare foreldrene dine kan si det til ham. De er tydeligvis ikke komfortable med at du har gjort det, men din mor tenker at gjelder det hos oss så gjelder deg nok hos deg også - og så gikk hun rett inn. Samboers fleip var derfor helt malplassert. Du har skapt denne stor-konflikten ved å ta deg tilrette hos dine foreldre. Så skal du plutselig klikke på din mor når hun gjør det samme hos deg som du har gitt din samboer frikort til hos henne. Ser du ikke selv hvor feil det blir? Her tror jeg dere alle må rykke tilbake til start. Dvs. din samboer skal ikke lenger ta seg tilrette hos dine foreldre før de ev. sier til ham at han kan gjøre det. Dere må begynne å låse ytterdøren deres slik at ingen kan gå inn uten å være bedt. Du bør unnskylde din overreagering i går for din mor. Anonymous poster hash: 10188...f23 Signerer denne! Hvorfor i alle dager har du sagt at han skal føle seg som hjemme hos foreldrene dine sitt hus når dette tydeligvis ikke var greit for henne? Hadde hun likt ham, og vært enig, så hadde hun jo ikke reagert på at han tar seg til rette eller er "frekk" slik hun oppfatter ham. Og du da, hjelpe meg, du reiv istykker billettene fordi mora di nektet å gå inn i leiligheten og hente billettene? Og i tillegg kaster du dem på henne? Er nærliggende å tro at spøken hans slo feil siden moren din ble så sint. Og din reaksjon var priceless! 😝 Syns jeg leste et sted at dere var voksne, men jeg må ha lest feil 🙈 Men min aller første tanke var; stakkars svigerfar/faren din! Han har en frekk svigersønn, en litt nærtagen kone og en datter med anger issues. Han har'e sikkert fint! 😂😂😂 Anonymous poster hash: 53d5c...57a
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #27 Skrevet 6. september 2016 1. Du kjøper nye billetter til din mor 2. Du gir henne billettene og ber YDMYKT om unnskyldning. 3. Du forteller din samboer at han ikke skal føle seg som hjemme hos fine foreldre, men oppføre seg som en veloppdragen gjest. 4. Du ber din mor om unnskyldning. 5. Du ber din samboer om å vise respekt for sine svigerforeldre. Anonymous poster hash: 7ecc1...d48 Dagens!!! 😂😂😂 Anonymous poster hash: cc496...c8c
Anonym bruker Skrevet 6. september 2016 #28 Skrevet 6. september 2016 Dagens!!! 😂😂😂 Anonymous poster hash: cc496...c8c Ja, det er jo uhørt å gjøre opp for seg når man har dummet seg loddrett ut og oppført seg som en premiedust. Anonymous poster hash: 7ecc1...d48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå